ceturtdiena, 2012. gada 27. septembris

PRIEKŠVĀRDS vai tomēr PĒCVĀRDS.

Mani mīļie lasītāji! Es laikam vairāk neizlikšos un paziņošu, ka šī nu uzskatāma par priekšpēdējo bloga ziņu, jo jau no nākamās nedēļas Kids Gazette pārvācas uz jaunām "telpām" www.kidsgazette.lv No sirds pateicos par šiem diviem gadiem, kuru laikā piedzīvots milzum daudz dažādu notikumu. Tikai ar jūsu lielo atbalstu esmu nolēmusi pakāpties augstāk pa kāpnītēm, atklājot mājaslapu, kas paver daudz plašākas iespējas nogādāt pie jums visu jaunāko un svaigāko, kas saistīts ar bērnu modi, dzīvesstilu, dizainu, kā arī ģimeni un attiecībām. Par manu klātbūtni varat nesatraukties, es visu uzmanīšu un rūpēšos ar lielu mīlestību. Starpcitu, būs arī kāda sadaļa, kurā varēsiet darboties bez manas līdzdalības - intriģējoši, bet man tā patīk!

Pirmos mēnešus Kids Gazette audzēs muskuļus un darbosies ne tik aktīvā režīmā, piesaistot arvien jaunus un talantīgus cilvēkus, kuri ar laiku vēlēsies kļūt par Kids Gazette ģimenes sastāvdaļu. Tādēļ, ja jums šķiet, ka labprāt iesaistītos rakstot vai fotogrāfējot - es jūs uzklausīšu. Man ir tikai divi priekšnoteikumi - esiet radoši, patstāvīgi un aktīvi!

Neizpaliks arī mana iknedēļas redaktora sleja ar iedvesmojošiem linkiem un personīgajiem plāniem.

No visas sirds jums pasakos, un gaidiet pēdējo ziņu, kurā būs rakstīts: "MĒS ESAM VAĻĀ!"

8 komentāri:

  1. Arī es gaidu "jaunatvēršanos" ar nepacietību!
    Izdošanos pēdējos darbos un punktiņos uz i!

    AtbildētDzēst
  2. O, es sen jau ko tādu gaidīju, ka būs! Lai izdodās!!!!

    AtbildētDzēst
  3. Lai viss iecerētais izdodas! Un gaidām:"MĒS ESAM VAĻĀ!":)

    AtbildētDzēst
  4. lieliska zina!! es arí gaidísu ar nepacietíbu!;)

    AtbildētDzēst