trešdiena, 2012. gada 22. augusts

Viktor&Rolf sadarbība ar Bugaboo.





Jaunā tendence - pieaugušo modes namu interese par bērnu preču indudtriju, nepārprotami, palielinās. Labākais pierādījums tam ir dizaineru Viktor Horsting un Rolf Snoeren iesaistīšanās ekskluzīvās (un salīdzinoši pieejamās) ratu firmas Bugaboo My First Car kolekcijas papildināšanā. Bugaboo jau sadarbojušies ar Missoni un Marc Jacobs modes namiem.


Viktor & Rolf rati pieejami pelēkā krāsā ar īpašām, tikai viņu zīmolam raksturīgām emblēmām uz ratu riteņiem. Pārdošanā rati būs aptuveni vienu gadu, tādēļ, ja esat fanāts - meklējiet tuvāko veikalu.



Adrese: www.bugaboo.com

2 komentāri:

  1. Esmu bugaboo ratu piekritēja, bet šie Viktor & Rolf mani neuzrunā.

    AtbildētDzēst
  2. Man kā mūziķei no tās "mašīnu mūzikas" gandrīz ausis nokrita :D Bet par ratiem - arī man parastie Bugaboo šķiet pievilcīgāki. Man rodas sajūta, ka šie ir netīri vai vismaz lietoti. Viktor&Rolf var arī labāk manuprāt.

    AtbildētDzēst