svētdiena, 2012. gada 19. augusts

Reportāža: ģimenes diena Pērlē.


























Vasaras noslēgumu, kafejnīca Pērle sadarbībā ar dūlu un bloga Pērļu Mamma autori Katrīnu Puriņu, nolēma svinēt godam - sarīkojot vēlās ģimeņu brokastis. Ciemos devās arī Kids Gazette, kur sastapa daudz draugu, domubiedru un baudīja gardās vafeles.

Lai gan brokastis šosezon bija priekšpēdējās, ikdienā Pērlē iespējams paēst veselīgās Eco Catering maltītes un nobaudīt mājsaldējumu.

Adrese: Pērle, Tērbatas 65, Rīga

Foto: Natālija Golubova

5 komentāri:

  1. Santa, paldies, ka Tu savā darbā un projektos ieliec visu savu sirdi un dvēseli! Tāda ir mana sajūta. Tu mani vienmēr uzlādē un iedvesmo rīkoties līdzīgi- dzīvot priecīgi un radīt to labo un skaisto pašu rokām, kā arī vienmēr meklēt dzīvē ko jauku un interesantu... Paldies, ka Tu esi tik saulaina un pozitīva! Paldies visai Tavai ģimenei, kas viens otru ar to labo piepilda un papildina! Jūs esat brīnišķīgi!!! Kaut arī jūs man esat pilnīgi sveši cilvēki, es jūs jūtu kā savus mīļus draugus. Tas ir visai jocīgi, bet tā nu es jūtos :) Lai mīlestība un prieks jūsu starpā vienmēr!!! Visu to labāko jums!
    P.S.
    Un neaprakstāmi liels, liels paldies visforšākajiem mūziķiem un menedžmentam par kolosālo koncertu Skonto stadionā! Imaginary salūts no manis!!! Lidošu vēl ilgi!!! Likās, ka labāki jau vairs PV koncerti vienkārši nevar būt, bet bija VĒL labāks kā parasti! Kā tas vispār ir iespējams???
    Un jaunais merch bija fantastish! Super!!! Paldies! :))
    Paulīna.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dārgā Paulīna! No sirds pateicos par to visu labo, ko sakāt un jūtat attiecībā uz manu ģimeni! Paldies arī no Māra par to, ka bijāt klāt. Jūsu s.

      Dzēst
  2. bija riktigi jauki:) paldies visiem,kas sagadaja šis jaukās brokastis, paldies par jaukajām fotografijām

    AtbildētDzēst
  3. Paldies Santa par skaisto reportāžu. Es biju tā sakoncentrējusies uz ēdiena pagatavošanu, ka nebija laika sajust to atmosfēru, kas šobrīd jūtama no fotogrāfijām. Man bija liels prieks uztaisīt saviem draugiem un paziņām šos svētkus. Es ceru, ka nākamvasar šādi pasākumi būs vēl un es varu paļauties arī uz Tevi! :) Bučas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu par! Un paldies par gardajām brokastīm!!!! Buch

      Dzēst