pirmdiena, 2012. gada 2. jūlijs

Vasara - laiks tetovējumiem.


Tetovējumi šobrīd ir ļoti modē, pat modeles (Alice Dellal) ķermeni, kura šobrīd reklamē jaunāko Chanel somu, klāj nenomazgājami zīmējumi. Man arī viens ir un zinu, ka meita labprāt vienu gribētu. Pieaugušie lai dara kā grib, bet bērniem varam piedāvāt vienreizējos tetovējumus. Ko jūs par to domājat? Vai atļaujat bērniem aplīmēties ar dažādiem krāsainiem zīmējumiem? Es neesmu pret, bet man būtiski, lai attēli, kurus bērni liek uz savu ķermeni būtu vairāk vai mazāk estētiski pievilcīgi (veikalos liels retums).


Bet ir viena laba ziņa - Tattyoo. Vienreizējo tetovējumu ražotāji no Šveices, kuru dažādos dizainus izstrādājuši pieredzējuši mākslinieki. Tetovējumi domāti kā pieaugušajiem tā bērniem, un šķiet, ka vasara ir labākais laiks, kad tikt pie kādas jautras ķermeņa ilustrācijas.




Bet šis man tīk vislabāk:

Komplektā 2 plaķsnītes. Cena 6 EUR.


5 komentāri:

  1. Kad bērni bija mazāki, viņi bija sajūsmā par tiem. Katru reizi pēc dušas, tetovējumu atjaunojām un interesantākais tas, ka katru reizi varēja uzlikt citu.

    AtbildētDzēst
  2. Oi, lai tik tetovējās...Pavilka atmiņas uz Donaldkožļeņupapīrīšiem padomijā :D Un tagad jau arīdzan daudzās žvačkās ir. Manuprāt, pieaugušo un bērnu estētiskais skatījums ir diezgan atšķirīgs :) Tetovējums ir tāda dziļi personīga lieta...Tad nu lai bērnelis tetovējas pēc savas gaumes! Līdz kārtējai vannai:D

    AtbildētDzēst
  3. piedāvātie tavi zīmējumi ļoti skaisti - bet piekrītu bērna pašā izvēli... mans 4gadīgais tagad grib tikai spiderman kko vai basketbolu vai futbolu tas viss - līdz ar to tetovējumi pārlieku nevariējas ah vienu reizi bija liels zilonis... bet šājā zīņā lieliski ir uz ielām stāvošie tetovētāji.... 1 GBP un tadā veselu nedēlu brīnišķīgs izskatās kā īsts tattoo.... pa lēto un super

    AtbildētDzēst
  4. Henna tattoo arī ir risinājums un tur jau principā var jebko pēc sirds patikas. Zinu, ka var nopirkt un darīties arī mājās paši. :) Man kādreiz bija.

    AtbildētDzēst
  5. Man bērnam ballītei vajag (puišiem)Kur ir redzēti puslīdz normāli? Miroņgalvas atkrīt, kaut zinu, ka tas būtu 8gadniekiem topā... :)) Nekad neesmu speciāli pirkusi, reizēm pie kāda žurnāla bijis, tāpēc nezinu, kur meklēt. Priecāšos, ja palīdzēsiet.

    AtbildētDzēst