piektdiena, 2012. gada 6. jūlijs

Oda vasarai.

NEKO NELASIET - NOSKATIETIES SĀKUMĀ!



Ir nakts, kad esmu piesēdusies rakstīt šo ziņu. Vakar man bija sajūta, ka ir piektdiena, bet šodien dzīvoju sestdienā, taču, manuprāt, vasarai tas piestāv. Starp kolēģu atvaļinājumiem, siltajām dienām un svētkiem esmu apmaldījusies laikā. No rīta pamodīšos un došos pie grāmatvedes - tas atgriezīs realitāte. Vēlāk aizlaidīšu bērnus ar opi uz Baldoni un izlaidīšu ar riteni kādu apli (ja nelīs). Goda vārds, šī vasara man ir mīkla! Tviterī rakstīju, ka pēdējo mēnešu laikā neatceros nevienu dienu, kad būtu bijušas skaidras zilas debesis, spīdētu saule un es varētu jūrmalā izklāt rūpīgi sarullēto dvielīti. Reiz skolā pirms padsmit gadiem ar meitenēm rakstījām zīmītes. Uz vienas no tām stāv rakstīts: "Var taču izdīgt gaidot!" Precīzi! Lai pacietīga gaidīšana un skaistas brīvdienas!

Nedēļas iespaidi un iedvesmas:

- traka soma par 241 Eiro. / *mad bag for 241 Euro.

- noķert vasaru Rivjērā. / *catch summer in Riviera.

- naivi un labi. / *naive and good.

- iedvesmoja. / *inspired.

Ahhh... visiem frančmīļiem un pārējiem:

2 komentāri:

  1. Skaisti! Tas kūciņvideo vedina pēc kāda maza, burvīga, gaisīga eklēra :)) Man vasaras sajūta jau ir kopš šīs nedēļas sākuma, lai līdz atvaļinājumam vēl dienas 10. Uz galda smaržīgs puķuzirņu - oranžrozīšu-rudzupuķu pušķis ... Urrā, lai dzīvo Vasara!

    AtbildētDzēst
  2. oda vasarai - tik forša

    AtbildētDzēst