otrdiena, 2012. gada 3. jūlijs

Mammu diena. Vai jūs skūpstāt savu bērnu uz lūpām?


Pirms mēneša šis temats man nešķita svarīgs, jo izņemot vīru mani neviens cits uz lūpām nebučoja. Tomēr nu jau pāris nedēļas mūsu mājā ir uzradies vēl viens bučotājs - mans mazais dēliņš Andrejs. Nevaru noliegt, ka tas ir ļoti mīļi, sevišķi, kad viņš vakarā iekāpj klēpī, apķerās ap kaklu un iedod buču, taču brīžiem es teiktu, ka ir par daudz. It kā jau nekā seksuāla, vienkārša kaislīga jūtu izrādīšana, bet kaut kas ir tajā "uz lūpām" bučošanā. Domāju, ka šobrīd, kamēr Andrejam ir nepilni divi gadi, tas ir pieņemami, bet ja viņam būtu 5 gadi, diez vai tā būtu veselīga attieksme. Tāpat neatbalstu, ka bērni līdz lielam vecumam guļ kopā ar vecākiem.

Kopā ar mazo bučotāju Andreju.

Neatceros, ka bērnībā būtu tik ļoti bučojusi savus vecākus, bet iespējams es vienkārši neatceros, jo biju pārāk maza. Man tiešām patīk, ka bērni mīļi izturas pret saviem vecākiem un attiecībās nav jūtams vēsums. Es no sirds saku saviem bērniem, ka viņus mīlu un ceru, ka nākotnē viņi nebaidīsies paust savas jūtas. Šobrīd, protams, neatraidu bērnu bučas, vien mirklī, kad man šķiet esmu saņēmusi pārāk daudz buču, noskūpstu dēliņu uz vaiga un nosēdinu blakus.


Cik pieņemami ir skūpstīt bērnu uz lūpām un līdz kādam vecumam tas ir pieļaujams? Vai jūs ļaujaties kaislīgiem buču brīžiem un kādas ir jūsu izjūtas? Godīgi sakot, man dabiskāk šķiet bučot dēlu uz lūpām, nekā meitu, jo tas vienkārši šķiet pareizāk (lai gan gadās arī ka meitiņa pieprasa lūpu buču). Tāpat jocīgi ir kad Andrejs šādā pašā veidā bučo manu vīru Māri. Kā pieņemts jūsu ģiemenē? Un cik daudz ir par daudz - jo vienu bučiņu uz lūpām jau var?!

Taču es noteiktu iebilstu ja sveši cilvēki, paziņas sāktu bučot manus bērnus, jo tā gan man šķiet privātās zonas aizskaršana. Man noteikti būtu iebildumi, ja kāds mazāk pazīstams noskūpstītu mani uz lūpām un visticamāk arī bērniem tas ne pārāk patiktu.

Heidija Kluma ar dēlu.

Reiz lasīju, ka vīrietim savu dēlu jābučo uz pieres, radiniekus un mīļos uz vaiga, bet sievu uz lūpām. Vai jūs piekrītat?


Fotomateriāls: Hollywoodlife.com, People.com, Parendish.co.uk

28 komentāri:

  1. Nepiekrītu. Es bučoju savu meitiņu uz lūpām, apsolūti bez jebkādas seksuālas nokrāsas. Vienkārši mīļi un dabiski. Bučoju arī uz pieres un vaidziņiem un stāstu, ka ļoti mīlu viņu, jo tā tas vienkārši ir. Domāju, ka ja Tev liekas, ka bučot kādu uz lūpām ir seksuāli, tad, protams, nevajag to darīt, jo bērns šo Tavu vēstījumu uzķers tāpat. Bet ja nav šādu domu, tad to mierīgi var darīt.

    AtbildētDzēst
  2. :*tā "pa īstam" buchošanās(kā teica mana meitiņa) manuprāt ir tāda viena vecuma un kautkāda brīža aktualitāte, kad bērns ir noskatījies ka mammma un tētis tā bučojas un arī viņš tā vēlas, bet paiet kāds laiciņš un pāriet...un tad mammai bučas jālūdzas :)

    AtbildētDzēst
  3. Mans bērns (1,5g.) vispār nav pārāk kārs uz bučām - kad paprasa, lai iedod buču, viņš piespiežas un pagriež vaidziņu, bet tas mani netraucē viņu mīļojot dot bučas uz visas sejas, pārsvarā vaigiem, bet šad tad jokojoties arī uz lūpām.. Nesaskatu neko sliktu šad tad iedot buču uz lūpām, jo ir taču uzreiz redzams un jūtams, ar kādu sajūtu tās bučas tiek dotas - protams, ja justu, ka bērns mani bučo uz lūpām tā īpatnēji nevis jautri un mīļo jokojoties, tad sāktu domāt..
    Vīrs gan uz lūpām dēlu nebučo, pārsvarā uz vaigiem un pieres.. Bet, godīgi sakot, nemaz nekas traks neliktos, ja tiktu uzspiests tāds fiksais "mwuah!" arī uz lūpām - jo pārsvarā jau man šķiet, ka šajā vecumā mammu un tēti bučo tāpēc, ka grib samīļot vai jokoties nevis izpauž kādas seksuālas dziņas.

    AtbildētDzēst
  4. Es savus bērnus ( 2 gadīgs dēls un 10 gadīga meita) bučoju gan uz lūpām, gan uz vaigiem. Uzskatu, ka seksualitāti tam piešķir tikai vecāku prāts. Kad bērniem dabiskā kārtā sāks likties, ka jābučojas uz vaigiem, tad arī sāksim bučoties uz vaigiem. Arī dzīvesbiedrs ar puiku uz lūpām bučojas. Un domāju, ka tieši tāpat arī viņi kādā brīdī pārtrauks bučoties uz lūpām - tā vienkārši, dabiski un nemanot... :)

    AtbildētDzēst
  5. Manai meitiņai 1,7 gadi-tagad arī ir bučošanās laiks, dod buču man un tētim, kad tētis atbrauc no darba.Man tas liekas mīļi, jo bieži nenotiekas.Lai nu kā, neuzskatu, ka tas būtu kaut kas nosodāms.

    AtbildētDzēst
  6. Smieklīgi! Es esmu ar meitiņu (11 mēn) mājās un skaļi lasu tavu ierakstu. Kamēr lasīju,mazā visu laiku man deva buča:D
    Es arī uzskatu,ka ir normāli mazos bučot uz lūpām. Tas man šķiet dabiski un mīļi. Saprotu,ka ar bučiņām mazā man izrāda mīlestību.
    kas var būt jaukāks par to sajūtu,ka tevi bo rīta pamodina slapjas lūpiņas. Tā ir meitas mīlestība:)

    AtbildētDzēst
  7. Mēs ar meitu bučas viena otrai dodam vienā laidā, arī viņa ar tēti tāpat. Arī no saviem vecākiem es parasti atvados ar buču uz lūpām, un māsām tāpat. Buča un bučošanās, manuprāt, ir kas ļoti atšķirīgs.

    AtbildētDzēst
  8. Es gan virāk pieslejos Santas sajūtai, ka lūpu bučas ir rezervētas tikai vīram. Something special. Bērniem ir viss pārejais.

    AtbildētDzēst
  9. Pašai bērniņa gan vēl nav, taču esmu strādājusi par auklīti nepilnus 2 gadus jaunai meitenītei un tieši viņas vecāki bija tie, kas ierosināja viņai iet dot man buču, lai gan neesmu no ģimenes. Un vienmēr buča uz lūpām. Taču uzreiz cita sajūta - tā ir bērna buča un tas ir tik ļoti ar sajūtu, ka tā bērns izrāda pieķeršanos, mīlestību, savā ziņā akceptu, ka Tu esi atzīts par labu esam (: jo to noskatījies no vides, kurā uzturās. Domāju, ka tā ir labas vides pazīme.
    Pat mana 11 gadus jaunā krustmeita, kura jau sākusi man uzdot jautājumus par seksu un puišiem, tik un tā mani bučo uz lūpām.
    Tāpat arī 4gadīgais krustdēls nekaunējas bučoties.
    Man tas laikam tik ļoti asociējas ar bērnišķību, prieku par atkalredzēšanos un tādu vienkāršu beznosacījuma mīlestību, ka priecāšos, ja bērniem šķitīs dabiski tā darīt arī turpmāk. Vismaz par vienu aizspriedumu mazāk viņu dzīvēs (:

    AtbildētDzēst
  10. hmm, isteniibaa neskatoties uz to, ka dels 2,5 gadi dod buchas gan uz vaigiem, lupam, acim, ausiim, es pati kaut kaa labpratak vinu buchoju beizaak uz vaidziniem, pieriites, actinaam, pedinaam... Lupu buchas atstaju viiram, arii sasveicinoties ar draugiem dodu vaigu un man nav forsas sajutas, ja citi viriesi/viri bucho uz lupaam. domaju, ka tas ir vnk robezas, ko mes katrs sev nosprauzam un tam nav sakara ar milestiibas jutu stiprumu.

    AtbildētDzēst
  11. es savu beernu buchoju visu galvu kad tieku klaat - jo 4gadi un nemaz taadas buchoshanaas mums nav ir jaaprasa un tad ja ir laba oma tad iedod buchu...citreiz uz deguna vaiga uz luupaam bet ir tik taada - pieskrien un ar luupaam pieskaras... vairaak ir taada apskaavienu samiilosanaas..... bet vispaar una manupraat atbildeeja zem ko es paraxtos

    AtbildētDzēst
  12. Visām tik jauki un mīļi ieraksti. Jāpārlasa dienās, kad nav omas :)

    AtbildētDzēst
  13. Jā, bučoju un nekad tas nebija ienācis prātā kā kaut kas divdomīgas sajūtas izraisošs. Gan meitu (5g.), gan dēlu (11g.). Viņi uz lūpām sabučojas arī savā starpā. Bet par šo tēmu gluži tāpat kā, piemēram, par paradumu pārģērbties atklāti vai slēpties var runāt bezgalīgi un katrai no pretējām pusēm būs sava taisnība. :)

    AtbildētDzēst
  14. Mūsu ģimenē savstarpējas bučas ir ierasta lieta. gan uz vaigiem, gan lūpām. Līdz šī ieraksta izlasīšanai, man patiešām nevienu brīdi nebija ienākusi galvā doma, ka buča uz lūpām ar bērnu - tas ir kaut kas ārpus normas un ar seksuālu nokrāsu. Bet arī tagad, izlasot šo ierakstu, nedomāju, ka kaut kas tuvākajā laikā mūsu ģimenē mainīsies. Nezinu.. man tas neliekas nekas seksuāls, ja bučas bērns vecākiem dod uz lūpām. Tas vienkārši ir mīļi un tā ir viena no mīlestības ģimenē izpausmēm. Taču nesaku, ka visās ģimenēs tā jābūt. Kā katrs iesācis un kā katram ierasts, tā ir labi. Galvenais jau, kādas ir sajūtas. Man buča vīram un buča bērnam tomēr rada atšķirīgas sajūtas. Vīram ar to seksuālo noskaņu, bērnam - vienkārši kā mīļuma izpausme. Manuprāt, viss ir galvā. Un svarīgi ir vadīties pēc sajūtām. Ja buča uz lūpām ar bērnu nešķiet ok, tad arī nevajag to darīt. Un otrādi - ja tas nerada diskomfortu, zemtekstu domas u.tml., tad nekā slikta tur neredzu. Bet bučas uz lūpām ar svešiem cilvēkiem gan neatbalstu, tā tomēr ir privāta un intīma lieta, kas būtu jādala tikai ar tuvākajiem un mīļākajiem cilvēkiem. :)

    AtbildētDzēst
  15. Pāries...Ap to vecumu arī manējais ziķeris bučoja TIKAI uz lūpām. Un bučoja dakteri, māsiņu, pārdevēju veikalā, audzinātājas utt. Un interesanti pavērot, kā cilvēki reaģē uz mazu puišeļu bučošanos uz lūpām :D, varu izstrādāt veselu teoriju.
    Manuprāt, lūpu bučošanās ir dēļ tā, ka mazais saprot, ka buča tiek dota ar lūpām, tātad arī uz lūpām bučai jānonāk... Nu pēc tam jau arī tiek izbučots viss cits arī:)
    Man liekas normāli savus bērnus bučot uz lūpām. Arī tuvus draugus un radus(kurus mīlu) jubīļos bučoju uz lūpām. Buča nav skūpsts!

    AtbildētDzēst
  16. Manupraat, buchas beernam ir normaala un dabiiga miiljuma izpausme. Savu mazo princesi buchojam gan uz luupaam, gan vaigiem, gan citur uz sejinjas. Savu reizi tiek gan puncim, gan kaajinjaam, gan rocinjaam :)) Tas tachu ir tik miilji un jautri :)
    Protams, kas attiecas uz sveshiem, tad labi ir mazajam iemaaciit robezhas un paskaidrot, kas ir kas.
    Piekriitu,ka bucha nav skuupsts.

    AtbildētDzēst
  17. pēkšņi liekas, ka visi kautrējas no vārda seksuāls. jau sen taču nav nekāds jaunums, ka arī maziem bērniem ir seksualitāte un tai ir savas izpausmes. bučošana uz lūpām, man liekas, ir viena no jaukākajām izpausmēm :)

    AtbildētDzēst
  18. man nav bērnu, taču arī es šajā bučošanā uz lūpām ar bērniem un vecākiem nesaskatu neko seksuālu. ar vecākiem vnm satiekkoties atvadoties sabučojamies un apskaujamies, tāpat ar citiem tuavakiem radiniekiem. tas manuprāt piedod tādu kā mīļumu savstarpējās attiecībās, jo drauga ģimenē kur tā nenotiek attiecības nav tik tuvas, jo atvadoties ir: Davai čau! un viss. manai mazai māsai 3 g. vecumā uznāca vēlme bučoties "pa īstam"(domāts skūpstīties) ar mani-māsu, ar vecākiem. tad stastījam, ka "pa īstam" bučojas tikai mamma ar tēti, un lieli tantes un onkuļi, ka mēs varam vnk iedot buču un samīļot, un šī vēlme ātri pārgāja. domāju māsa mēģināja atkārtot redzēto TV, uz ielas, vai vecākiem.

    AtbildētDzēst
  19. Nu droši vien ar savām domām būšu pārliecinošā mazākumā, bet mūsu ģimenē uzskatām, ka bučas uz lūpām pieder mammai un tētim, bet meitukiem tiek bučas uz vaidziņiem, pierītes, zodiņa, roķeles, gaisa bučas..man pašai personīgi nepatīk ar viesiem bučoties uz lūpām, jo manai privātajai telpai tas ir par daudz, arī no bērnības neatceros, ka būtu ar vecākiem bučojusies uz lūpām, uz vaigiem gan tika bučiņas, gan satiekoties, gan atvadoties, gan pirms miedziņa..

    AtbildētDzēst
  20. Mēs ar neēsam pret bučošanos uz lūpām. Tas laikam katra paša ziņā :)

    AtbildētDzēst
  21. Nu es jau sajutos dīvaina, jau sen kā neesmu vairs bērna vecumā, bet gan mammu, gan brāli bučoju uz lūpām. Man pat dīvaināk šķistu tagad ko mainīt un sākt bučot uz vaigiem/pieres vai tml. Līdz šim par neko seksuālu tur iedomājusies arī nebiju. Bērnu nav :)
    -E.

    AtbildētDzēst
  22. Man ir trīs dēli - 12g., 10g. un 3 mēn. Mēs visi sabučojamies uz vaidziņiem, pierītēm, rociņām utt., izņemot uz lūpām. Tādas bučas ir tikai mums ar vīru, un tā kā mums abiem domas sakrīt attiecībā par bučošanu uz lūpām, tad arī bērni nemanot to ir uztvēruši un bučiņas dod pārsvarā uz vaigiem, nekad uz lūpām. Esmu pamanījusi, ka puikus tas samulsina, ja kādu reizi ar nejaušu galvas pagriešanu bučiņa nonāk uz lūpām. Manā bērnībā man un brāļiem ar vecākiem arī nebija bučošnās uz lūpām. *Dana*

    AtbildētDzēst
  23. es nezinu vai vajag iedziļināties, kā ir citiem, apreizi vai nepareizi, Ja Tev liekas nepareizi, jeb precīzāk nepieņemami, tad tā ir Tev, un tas ir pieņemami Tev, kas dod Tev komfortu.
    Jā, bučas tiek dotas uz lūpām, uz vaidziņiem, kur trāpās.
    arī man ar tēti (ja interesē pretējā dzimuma vecākiem) bučas sanāk kā trāpās, un nu tur nu neko seksuālu nesaskatu, viņš taču ir mans tētis, es viņa bērns, un mīļums nemainās vai man divi gadi bija vai man tagad 30.
    līdz šim pat nebiju aizdomājusies, ka tas būtu kas nosodošs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nav nosodošs noteikti, jo redzams, katram pieredze savādāka. Iespējams tas ir pieradums no bērnības, kas liek mums justies ērti ar tuvākajiem buchoties uz lūpām. Un jā, no savas puses varu teikt - viss ir galvā.

      Dzēst
    2. es domāju tā, nevajag sevi pārtaisīt, ja tas Tev sniedz komfortu un tas tev pieņemami, tā tam jābūt.;)

      Dzēst
  24. musu meitiņa, nu jau seši gadi ir baigā bučmulite:* un viņa ļoti grib bučoties tieši uz lūpām, bet tieši tāpēc ka viņa grib tās bučas garas, vienojāmies,ka bučos uz lūpām savu vīru,kad būs liela:) tad nu bučojamies visur citur:))

    AtbildētDzēst
  25. Dārgās sievietes! Tad varbūt arī nevajag dzemdēt un barot ar krūti, jo arī tās ķermeņa daļas ir paredzētas vīram. Par izlasīto un lielāko daļu komentāru esmu šokā.

    AtbildētDzēst