piektdiena, 2012. gada 13. jūlijs

Kādā jūlija piektdienā.


Vakar dienas iezskaņā dzīvesbiedram jautāju: "Rīt piektdiena?". Man nav sajūtu par nedēļas nogali, jo darbi sastājušies garā rindā, bet atbildīgākais no tiem sadarbība ar vokālo grupu Framest, noformējot viņu vizuālo tēlu konkursa Jaunais Vilnis ikdienas gaitām. Tik intensīvs grafiks, pieci dalībnieki divu nedēļu garumā man ir jauna pieredze, taču esmu viņiem pateicīga, ka atbildīgo pienākumu uzticējuši tieši man. Lai jums savukārt, mīļie, atpūtas un labu emociju pilnas brīvdienas!

Atgādinu, ka festivālu tērpu konkursam var pieteikties līdz pat svētdienai. Ziņu skatīt zemāk!

Piemērot Bonēras kleitas.

Nedēļas iedvesmas un iespaidi:

- mans dārgais balets. / *my dear ballet.

- arī tā ir daba. / *that's nature too.

- jums patiks. / *you will like it.

- laba izlase. / *good selection.

- es varētu šo to aizņemties. / *i could borrow something.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru