piektdiena, 2012. gada 29. jūnijs

Stūrējam tālāk.


Kārtējā nedēļa paskrējusi nemanot, Jāņi aiz muguras un projekts projekta galā. Esmu arī sākusi plānot atvaļinājumu, proti, gribu visus darbus sadarīt divās nedēļās, lai pēcāk jūlija beigas un augusts būtu brīvs no jebkādiem pienākumiem. Un, neliegšos - skaitu dienas līdz Positivus festivālam, jo tie ir mani un Māra svētki, kad trīs dienas esam tikai viens otram. Šogad mūsu divvientulību papildinās arī mana māsīca māksliniece Edīte ar vīru Bjornu (arī divu bērnu vecāki). Kopā vienmēr jautrāk, tas nu ir skaidrs! Lai jums izdevušās brīvdienas, jo man tās noteikti šajā nedēļas nogalē būs īpašas. Dodos uz kāzām! Jes! Jaunajam pārim rūgts.

Nedēļas iedvesmas un iespaidi:

 - cilvēka ķermenis ir mākslasdarbs. / *human body is a piece of art.

- varbūt, ka noder. / *maybe it can be useful someday.

- nice it is!

- mans muzikālais jaunatklājums. / *my musical discovery.

- video moodboardam. / *video for moodboard.

- dabas bērni. / * kids of nature.

- ziedi. / *flowers.

5 komentāri:

  1. Tavs video ir foršs, patīk arī izvēle - strādāt ar pazīstamu meiteņu komandu, jebkurā gadījumā, rezultāts no tā varētu būt tikai ieguvis, un arī process gan jau, ka jautrāks. Bet ļoti interesanti būtu dzirdēt Tavu komentāru. Hmm, use my body while it's still young, aizdomājos, ļoti uzrunāja šis video.

    AtbildētDzēst
  2. Njā, Santa, būtu interesanti uzzināt Tavu viedokli par to, kāpēc - kāda iemesla pēc, ir jāfilmējas, jāfotogrāfējas Klubam puskailai..

    AtbildētDzēst
  3. Jā, un vēl kādas pārdomas no manas puses - ja reiz šis ir blogs, kas stāsta, mums vecākiem, par tendencēm bērnu lietās - kāds tam sakars ar šo Kluba video, kur redzama autores... jā, labi, nebūsim rupji - redama autore atkailinājusies? Ja reiz tiek darīts kas publiski, ir jārēķinās ar to, ka cilvēkiem būs viedoklis. Tad kas šis viss ir? Santas Bindemanes rēklamas lapa?
    Starpcitu, ļoti zīmīgs nosaukums šim pēdējam rakstam - "Stūrējam tālāk"..
    Kāpēc sievietēm liekas, ka bildēties plikām, ir kas tik "foršs?", ka bez tā nevarētu dzīvot? Ja nu autore gadījumā grasās atbildēt - ka bija forša iespēja, pazīstama komanda etc. - man trūkst vārdu šim naivumam, un, atvainojiet, nespējai domāt ar galvu!
    Kā jūs nesaprotat, ka visas pasaules mārketingi tiek būvēti uz to, lai masas pakļaujas kādām konkrētām iegribām, šajā gadījumā, bildēties kailiem ir stilīgi un muļķis, kas to nesaprot. Un, jā, man neskauž!
    Bet jautājums paliek - kas liek Santai Bindemanei.. Lienei Šomasei, Annai Rozītei... visai šai dāmu kliķei bildēties plikām??????

    AtbildētDzēst
  4. Mīļās dāmas, manuprat kailas sievietes ķermenis vismaz shada veidā nav nekas nosodāms. Nevar noliegt, ka jebkurs cilveks, kurs piekrit būt uz jebkura zurnala vaka sava zina ir ekshibicionists. Es piekritu ar nosacijumu, ka fotosesija teju nav make up un mati nav taisiti, nav neka feika. Kluba komandai tas scita interesanti. Un kapec tads nosodijums?! Manuprat tie, kas grib - apskatas, negrib ver ciet un lasa, skatas ko citu. Es tiesam nenozeloju nevienu bildi un rezultats man patik. Bloga katru nedelu piektdienas ierakstos ir lietas, kas man skiet iedvesmojoshas, ne obligati par berniem. Atvainojos ja kadu ar sho linku esmu aizskarusi. Es cienu katru jusu viedokli un saprotu, ka tas var kardinali atskirties no maneja. Par fotosesiju esmu sanemusi ari loti daudz labu vardu tiesi no sievietem, daudzu bernu mammam, tadel vel jo vairak - cik cilveku tik viedoklu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labi vaardi, Santa, arii no manis! Man bildes skjiet dabiigi skaistas un nekaa nosodaama kaa beernu mammai man pret Tevi nav ;) Un kur gan citur, lai Tu liktu sho video, kaa ne savaa bloga lapaa?! Un ja pat kaadam taa skjiet reklaama, lai ver ciet un neskataas..:)
      Prieciigu nedeelju!

      Dzēst