piektdiena, 2012. gada 15. jūnijs

Prieks par piektdienu.

Ar mīļajām draudzenēm. / * With my dear friends.

Sveika draugi! Neskatoties uz nedēļu garo atvaļinājumu, es patiešām gaidīju šo piektdienu, jo pirmkārt tas nozīmē dažas dienas kopā ar ģimeni kā arī Vintage Festivāla apmeklējumu. Ko jūs plānojat darīt nedēļas nogalē? Man gan pašai nav sanācis, bet es ļoti gribētu apmeklēt kafejnīcas Pērle vēlās brokastis (sestdienās), tādēļ aizejiet manā vietā ja jums sanāk. Buča un lai saule silda!

Nedēļas iedvesmas un iespaidi:

- tieši tas, kas vajadzīgs. / *exactly what needed.

- zvaigznes no pagātnes, kas mirdz arī mūsdienās. / *stars from the past that shine also today.

- instagram. / *instagram.

- man lūdzu vienu. / * one for me please.

- akcents uz dabu. / *eye on nature.

Brīvdienu mūzika: (P.S. Ja kādam interesē, tad tērpa autore ir stiliste Mrs Jones, kas strādājusi arī ar Kylie Minogue, Madonna, Scissor Sisters utt.)

4 komentāri:

  1. Šajās brīvdienās došos ar ģimeni prom no Lielpilsētas izbaudīt dabas burvību un svinēt dēliņa vārda svētkus!

    P.s. Brīnišķīga pati pirmā bilde - tā mani iedvesmo brīvībai, veldzei, gaisīgumam!

    Ilze

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveiciens mammītei Ilzei dēliņa vārda diena. Es arī brauktu uz laukiem ja ne pilsētas darbi.

      Dzēst
  2. tēvu diena uk.... nuuu un tad noteikti kkaai tēta lutināšanas pasākumi un pārsteiguma pasākumi kopīgas vakariņas kkur...zinu zinu visi saka katru dienu taču var to izrādīt nevajag speciālu tam domātu dienu, un tomēr tas jau ir vairāk bērniem domāts prieks, jo ikdienā tiešām ir vairāk pienākumu un atbildības mācīšanās jo nu nav tā iekārtots, ka 24 stundas dienaktī var tikai priecāties un tā lai viss būtu īpašs - diemžēl....

    AtbildētDzēst