piektdiena, 2012. gada 22. jūnijs

Priecīgus Jāņus!

Filmējo ideālo Jāņubērnu garderobi.

Labrīt, labdien, labvakar! Tā, piektdiena ir klāt un rīt arī ilgi gaidītais Līgovakars. Gatavošu rosolu un braukšu uz laukiem. Pirmo reizi mūžā es būšu "Jāņamāte", bet mans vīrs "Jāņatēvs" un pie mums ciemos brauks viss lielais ģimenes klans. Pagalmu pieskandinās Līgodziesmas un svinības līdz saullēktam. Patiesībā neatšķirsimies no jums pārējiem, tādēļ Priecīgi Jums nolīgot, lai sausas kājas un gards cienasts!

Vakardien mani gaidīja jauns piedzīvojums, kuru šodien varēsiet redzēt TV3 raidījumā Bez Tabu. Modes dizainere Šeila iesaka kā tērpties pieaugušajiem, bet es ieskatos bērnu skapī un piedāvāju 3 variantus - aukstam laikam, hipijiskiem un romantiskiem Jāņiem, kā arī pilsētnieku Jāņabērnu variantu. Un jā šoreiz padomāts arī par puisīšiem. Paldies modeļiem Patrīcijai un Nilam par aktīvu iesaistīšanos, kā arī veikalam Grāmatu Karuselis par tautastērpiem - tie pie jums ļoti skaisti!

Mans mīļākais outfits - romantiskais.
Nedēļas iespaidi un iedvesmas:

- vai jums būtu vizītkarte, jeb pasniegt kartiņu ar glanci. / *do you have a business card?

- tā kā man patīk. / *just the way i like it.

- es To izaudzēšu. / *i will grow It.

- frīcīgi. /*freaky.

- nopūt un apēd. / *blow it and eat it.

Nevajag tūkstošus, lai uzfilmētu jauku video. Esiet radoši un brīvdienās iezmēģiniet, ko līdzīgu. Jautrība garantēta:

2 komentāri:

  1. Noskatījos Bez Tabu raidījumu ar idejām kā pucēties Jāņos. Interesantas idejas! Vēlāk gribētos redzēt kā izskatījās Jāņumāte Santa!
    Priecīgu, neaizmirstamu un modīgu līgošanu!

    Inga

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heijā, Santa raksta - "mans vīrs..." . Vai mēs esam ko palaiduši garām? Jebkurā gadījumā, jūs noteikti bijāt superīga Jāņu saime!

      Dzēst