pirmdiena, 2012. gada 18. jūnijs

Kad viss ir lieliski. Katelyn Mooney.


Tā kā mans darbs ir cieši saistīts ne vien ar rakstīšanu, bet arī stila bilžu radīšanu, esmu nepārtrauktos iedvesmas meklējumos. Pēdējā laika spilgtākā personība, kas uzranājusi līdz sirds dziļumiem ir fotogrāfe Katelyn Mooney. Kāpēc? Spriediet paši!




Apbrīnojami, kā Katelyn izdodas parādīt modi tā, ka mēs aizmirstam pievērst uzmanību apģērbam, vien redzot sajūtu. Viņas klientu sarakstā ietilpst Marc Jacobs, Vogue Bambini, H&M u.c.



P.S. Nesen ar jaunākajiem darbiem papildināju arī savu portfolio, kuru varat apskatīt ŠEIT.

1 komentārs:

  1. zini, es ļoti fanoju par viņas darbiem, sen tos biju ievērojusi. un es tieši tā labprat fotografētu modi, bet tā var atļauties tikai tie zīmoli- kuru vardus jau zin. pārējie tik ļoti grib lai redz apgēŗbu-jo kārtigāk,jo labāk. es arī labprat rāditu stāstu par sajūtu, kur dŗebes ir tikai tā- starp citu:)
    p.s. kad tā es bildēju savu meitu, man pat elektroniski nāk vēstules ar jautājumiem par apģērbu:D

    AtbildētDzēst