ceturtdiena, 2012. gada 7. jūnijs

Attiecību ceturtdiena. Sievietes uz kurām atskatās.

Odrija Tatū.
Pagājušajā nedēļā ar meitenēm diskutējām - kāds ir seksīgas un iekārojamas sievietes tēls fotogrāfijā. Izrādās, ka tas, kas mums sievietēm šķiet pievilcīgs, vīriešiem nemaz neliks atskatīties. Arī fotosesijas vīriešu un sieviešu izdevumos atšķiras. Ja dāmas dod priekšroku, liektām līnijām un pārliecinošam tēlam, tad kungiem pie sirds ejot uz āru izvērstas krūtis, taisna stāja, padevīgs un alkstošs skatiens. Es nebūtu iedomājusies! Tāpat vīriešiem labāk tīk zemās bikses, nevis oldīgās augstās. Esmu arī pārliecināta, ka viedokļi atšķiras, bet vairākums pieder tam, ko minēju.

Piemēram man super pievilcīgas sievietes šķiet Odrija Hepberna vai Džeina Birkina ar meitenīgo trauslumu un Bembija acīm. Šajā dzīves periodā arī dabiskais šķiet pārāks par mākslīgo, perfekto, bet pieļauju, ka vīrieši man nepiekritīs. Ne velti vienmēr kotējušās Bridžita Bordo un Merlina Monro.

Odrija Hepberna.

Džeina Birkina.
Manas draudzenes lasītājas, kas jums šķiet pievilcīgs? Varat linkos norādīt savus atradumus internetā - ar prieku papriecāsimies, jo šis jau tomēr vairāk ir meiteņu blogs... Un kādas sievietes tīk jūsu kungiem? Šķiet, ka manējais atskatītos uz mani (protams) un Evu Mendesu (iespējams). Iešu pajautāt.

Erin Wasson.
P.S. Un vai varat izskaidrot kādēļ vīriešiem nepatī Kerija Bredšova, kamēr mums meitenēm, viņa šķiet pievilcības kalngals?!

22 komentāri:

  1. NJā, tā nu ir,piekrītu Tev, vīrieši atskatās uzdaiļavām, kas māk ''nest'' savus apaļumus un sievišķīgās formas vai staltām salidām garkājainām būtnēm, bet ir kam tīk lielo acu formas apveltītās maza auguma lēdijas, tikai reti tās ir tik trauslas, kādas pēc sieviešu daomām ir ''maza auguma'' sievietes, ja vīrietim sieviete liekas skaista arī, ja viņam nezinot viņa sver 65kg, tad sievietes otru sievieti par skaistu uzskata vidēji, ja otras svars reāli ir ap 55 kg, ne vairāk, paskaties vīriešu žurnālu top100 skaistākās pasaules sievietes un sieviešu žurnālu favorītas - gandrīz diametrāli pretējas skaistules, kaut vai šeit minētā: http://www.menshealth.com/sex-women/hottest-women-all-time
    vīrieši sajūsmā, bet sievietes vairāk piekristu, ka šī ir skaista :http://www.zimbio.com/pictures/pvyj9DL-kNc/Catherine+Duchess+Cambridge+attends+Treehouse
    :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. starp citu, jā, es arī nezinu nevienu (ne vīrieti, ne sievieti), kam nepatiktu Catherine duchess of Cambridge :) man arī viņa patīk.

      Dzēst
  2. man patīk Jennifer Lawrence no Hunger Games:http://www.btchflcks.com/2012/04/hunger-games-review-in-conversation.html dabiska, netipiska holivudai, ļoti izdevīga aktrise, jo viņai piestāv viss, jebkāds matu sakārtojums, ar kosmētiku/bez, gan smalkas kleitas, gan puicisks apģērbs.http://www.hatelmakeme.com/wp-content/uploads/2011/02/Jennifer-Lawrence-Academy-Awards-Red-Carpet-20113.jpg augums ir garš, slaids,bet diētām nesamocīts - kaut kā tas uzreiz nosakāms. Novēlu viņai tādai plikt.
    Vīram patīk Renee Zellweger.
    Kerija Bredšova mums abiem nepatīk.

    AtbildētDzēst
  3. Pamaniju, ka sen neesmu par sadu temu aizdomajusies - kura sieviete man skiet skaista. Katra valsti jau ari tas skaistuma etalons ir cits. Ja padomaju, tad atceros, ka man Penelope Cruz man likas un liekas loti skaista, sieviskiga un seksiga. Un mulke vina ari nav :) Nemaz nezinu, kadas sievietes patik manam viram.. Hmm.. Bus japaprasa. Bet Kerija gan man loti nepatik - nesmuka, stiegraina, partrenets tievs kermenis, ne, ne, ne, tas tiesam nav skaisti. Un viram noteikti ari nepatik, to es zinu skaidri.

    AtbildētDzēst
  4. Hm, man nepatīk neviena no Tevis uzrādītajām sievietēm, izņemot Odriju Hepbernu, bet tur vairāk vainīga 50-60gadu mode.
    Man arī tīk Catherine, Duchess of Cambridge, un viņai līdzīgas, ar nosacījumu, ka brunetes! Manuprāt, vīriešiem vispār vairāk tīk tumšmates.
    Parasti sievietes skaistumu vērtēju pēc uzacīm. Tām ir jābūt. Tumšām un dabiskām. Un taisnība ir Šleseram, ka skaistums nāk no iekšām:) Tās iekšas atspoguļojas acīs.

    AtbildētDzēst
  5. Aaa meitenes, es jūs mīlu. Tik labi komentāri!

    AtbildētDzēst
  6. Manam vīrietim Kerija Bredšova nepatīk tamdēļ, ka esot pārāk izžuvusi :) Es bieži esmu domājusi kura sieviete man patīk, esmu secinājusi, kā iepriekšējā komentārā Zkss rakstīja, man ļoti svarīgas ir sieviešu uzacis tām jābūt tumšām un biezām, un koptām, un sievietei jābūt brunetei.

    AtbildētDzēst
  7. Man šķiet, ka vīriešiem patīk priecīgas un pašpietiekamas sievietes. Protams, svarīgs ir estētiskais faktors, bet garuma/svara parametri nav izšķirošais.
    No Tevis nosauktajam Odrija Hepberna, protams, ir brīnišķīga. No senajiem laikiem man vēl ļoti, ļoti patīk Vivjena Lī.
    Mūsdienu - maza Emma Vatsone ir ļoti glīta un interesanta.
    Par Keriju - es domāju, ka patīk viņas tēls: sieviete, kurai pielūdzēju netrūkst, kaut arī viņa nav skaista, bet saista ar savdabību. Viegli identificēties, jo, būsim atklātas, kura gan sevi uzskata par skaistuli - sievietes taču tik paškritiskas? :))

    AtbildētDzēst
  8. Uzreiz varu pievienot savu vīrieti kopējai Sāras Džesikas Pārkeres nīdēju listei (viņam nevis viņa vienkārši nepatīk, bet viņu nevar ciest) un kā pamatojums bija neglītā seja. Jā arī muskuļainais stiegrainais augums. Bet vīrieši viennozīmīgi to visu redz citādāk. Toties viņa ideāls - Keita Bekinseila - http://www.imdb.com/name/nm0000295/
    Protams, tā patika no filmām, kur viņa ir skarba dāma, iespīlētā kostīmā (:
    Man toties neaprakstāmi patīk sievišķīgie maigie tēli. Mani ārkārtīgi pievelk mūsu pašu modele Māra Kampernova - http://dra.lv/gUSNg Bezgalsievišķīga manās acīs.
    Bet kopumā man patīk blondās un albīnās meitenes. Bez uzacīm. Varbūt tieši tādēļ, ka pati esmu gandrīz balta un bez redzama jau minētā apmatojuma virs acīm (:
    Filmā Hanna galvenās lomas atveidotāja. Tāds mežonīgs, nepieradināts, nesavākts tēls. Attiecīgi - bez kosmētikas. Dabas dotais skaistums. http://www.imdb.com/media/rm2740817152/nm1519680
    Aktrise gan no dabas nav blonda, bet izveidotais tēls ļoti piesaistīja.
    Blondā meitene Skārleta Johansone. Ļoti skaista un sievišķīga. http://wallpaperpassion.com/upload/18099/scarlett-johansson-wallpaper.jpg
    Keita Hadsone. https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRm6dVMDKynlOuE0Q0-UyHOjKMHOJsH8vJ579-nDIzpVbDIG11vtw
    Sejas vaibsti ārkārtīgi fascinē Keirai Naitlijai - http://teamsugar.com/files/images/keira-7.4.preview.jpg un viņas ķermeņa smalkums.
    Ļoti patīk sievietes ar mazām krūtīm, viņām viss tik lieliski izskatās, smalkums un trauslums. Mans vīrs par to joprojām ir pilnīgā šokā, jo viņaprāt, ja nav krūšu - nav sieviete..

    AtbildētDzēst
  9. es pa īso- man patīk Penelope Krūza...manam vīrietim NEpatīk Hilarija Svonka....viss :D nav laika!

    AtbildētDzēst
  10. Nesen ar draudzeni runājām par šo tēmu. Secinājām, ka laikam sievietēm patīk tāda tipa sievietes, ar kurām pašai ir kaut kas kopīgs. Draudzene teica, ka skaista ir Santa B.:), es savukārt nevarēju nepamanīt, ka pati draudzene ir kaut kur līdzīga..lielas, skaistas acis.
    Man vienmēr ir patikušas sievietes ar gariem, skaistiem, tumšiem matiem. Kāda sagadīšanās,arī pati esmu tumšais tips!:)
    Savukārt mans vīrietis ir teicis, ka ir skaistas sievietes un seksīgas sievietes. Sievietēm parasti patīkot pirmās, vīriešiem otrās! Toties visiem patīk laimīgas sievietes!

    AtbildētDzēst
  11. manuprāt, ļoti jauka un mīlīga ir Agnese Kleina. Viņa izstaro gaišumu, inteliģenci un mieru. Un, jā, ir ļoti skaista no dabas! Dabiskums un personība ir tās atslēgas, man šķiet :)

    AtbildētDzēst
  12. Sveika, Santa :)

    Pasaulē ir daudz labu fotogrāfu, kuriem izdevies radīt miljoniem fantastisku sieviešu bilžu. Uzlūkoju > nodomāju, ooo, smuki > un aizmirstu.

    Bet divas fotosesijas ir palikušas atmiņā...

    Divas spēcīgas personības. Nenoliedzami talantīgas. Ārēji ļoti pievilcīgas. Starojošas. Tādas sievietes es saucu par skaistām :)

    Viena ir ārzemju slavenība. Aktrise. Dziedātāja. Sieva. Mamma. Izskatā ziņā - ar ļoti sievišķīgām auguma aprisēm. Ļoti patīk šis video, kur viņa redzama fotosesijā kopā ar saviem mazuļiem >>> http://www.youtube.com/watch?v=6qaFUT_hTl8

    Otra ir mūsu pašu Linda. Ne par gramu ne sliktāka kā Jenny :)Atmiņā palikusi internetā redzētā fotosesija albūmam "Divi". Fantastika. Ar pēcgaršu. Izcili :)

    >>> http://www.fomo.lv/video/linda-leen-un-camilo-echeverri

    Starp citu - kāpēc Tu visas 4 esi ielikusi ārzemju slavenību bildes ? :) Kā tad ar pašmāju personībām ? Kuras Latvijas sievietes Tev liekas pievilcīgas ? :)

    AtbildētDzēst
  13. Megii, noskatijos Tevis ielikto youtube ar Gucci un Dženiferu Lopezu. Bija riktīgi aizkustinoši, bet tad beigas izjauca visu atmosfēru. Kā? Ar to, ka no fotosesija Dženifera un viņas vīrietis aizbrauca divvietīgā kabrioletā, nezinot, vai pieņemot, ka bērni palika ar fotosesijas organizētājiem. kaut kā galīgi dīvaini un samāksloti.

    AtbildētDzēst
  14. Man Kerija Bredšova nepatīk! nešķiet pivilcīga,sorry...mans vīrs vispār šausminās (esot "izcili neglīta").
    No mūsdienu sievietēm man patīk Keira Knightley. Vispār jau tādas simpātiskas būtnes un tumšmates man šķiet pievilcīgas. No LV, nu es tā švaki orientējos, bet te pieminēto Agnesi Kleinu noteikti var nosaukt.
    BET dzīvē es redzu daudz skaistas sievietes:) Bet nu jā..jābūt brunetei!!!!!
    Vīram zinu patīk tādas trauslas būtnes, manu krāsai laikam nav nozīmes, nezinu. Un man jau liekas vīriešiem pa lielam vienalga blonda, vai brunete, nedaudz apaļīga vai tieva:D.

    AtbildētDzēst
  15. Papildinot, vienmēr jūsmoju PAR Catherine Zeta Jones.

    AtbildētDzēst
  16. Te es laikam apgāzīšu teoriju par -skaistas šķiet tās, kas ir kaut nedaudz līdzīgas sev- man ir gluži otrādi!

    Esmu tumšais tips, gari tumši mati,klasisks stils, ar savu izskatu apmierināta, taču atskatos uz dāmām pilnīgi pretējām, tipāžs Michelle Williams http://ejuz.lv/v5slp , mūsu Agnese Rakovska ir gan skaista, gan ļoti seksīga http://ejuz.lv/d14we...Un patiesībā pat draudzenes man visas ir blondīnes :)

    Vīram, protams, pretēji, patīk tumšās, mans tips:) Kerija vīram nepatīk jau iepriekš minēto iemeslu dēļ:)

    AtbildētDzēst
  17. interesantas sarunas. hmm, nu jā- man ari patik tumšamates ar izteiksmigām acim. odrija tatu, keira naitlija, penelope kruza, skatijos jauno franču filmu "war of the buttons" (berniem un ļoti interesanta) un nespeju noticet,ka tikai tur pirmo reizi ieraudziju leticiju kastu. nu skaista-bezgala..

    AtbildētDzēst
  18. Santa, vai vari izskaidrot atšķirības starp skaistu un seksīgu sievieti?
    Bet, manuprāt, sievieties skaistumu izceļ sejas vaibsti un acis. Man liekas, ka vīrieši kaut kādā mērā sievieti skata pēc acīm. Jo tur var redzēt visu!
    Ar savu šarmu mani valdzina franču sievietes :)
    Priekš manis pievilcīgas sievietes ir Odrija Hepberna, Natālija Portmane un LV ir tik daudz skaistuma :)

    AtbildētDzēst
  19. Man _J Lo, Kim Kardashian,Beyonce

    Viiram: _"_

    AtbildētDzēst
  20. šīs sievietes attels video man saistās ar pievilcīgas sievietes tēlu http://youtu.be/z-HKvYDTpoc

    AtbildētDzēst