pirmdiena, 2012. gada 11. jūnijs

Akcija "Izkrāso Bērnību" iedvesmo pārmaiņām.


Pirms kāda laika mani uzrunāja akcijas Izkrāso bērnību organizatori un lūdza izveidot personīgo mood board ideālajam bērnu dārzam. Laika trūkuma dēļ remontdarbos gan iesaistīties neizdevās, taču ar dzīvesbiedra Māra palīdzību radīju "ideju vācelīti". Ceru, ka pārveidojot bērnu dārzus vecākiem noderēs mani atradumi, jo dažus no tiem es labprāt ieviestu arī savu bērnu istabā.

Akcija Izkrāso bērnību norit jau otro gadu un tās ietvaros 10 Latvijas bērnu dārziem tiek piedāvāts piedzīvot pārvērtības (pieteicās 168 pirmsskolas iestādes). Firmas Caparol un Būvniecības nams Kurši nodrošina ar nepieciešamajiem materiāliem, vajadzīga vien enerģija, entuziasms un darbīgu vecāku rokas.

Bez manis radošajā komandā darbojās arī arhitekte Zane Tetere, interjeriste Anna Butele un dizainere Santa Vanaga. Jau septembrī varēsim redzēt, kas no tā visa sanācis un iespējams arī jūs smelsieties iedvesmu nelielām pārmaiņām.


3 komentāri:

  1. Santa, mums stiliņš līdzīgs! Paskatos bildītes, tāds siltums :) manējais arī drīz ies dārziņā un gribot negribot jādomā par to vidi, kurā viņš dzīvos ;) un, protams, gribas to labāko!

    AtbildētDzēst
  2. žēl, ka visos Rīgas pašvaldību bērnudārzos nav tādas vides. Es savu mazulīti ar tādā dārziņā vēlētos laist. Man ļoti patīk!

    AtbildētDzēst