trešdiena, 2012. gada 30. maijs

Šujam paši.


Pirms gada pabeigtā šūšanas skola man ikdienā nenoder, jo pamata darbs saistīts ar rakstīšanu. Taču pārliecība par to, ka ja internets nobruks un žurnālisti vairs nebūs vajadzīgi, man vienmēr būs kāda praktiska profesija, proti - šuvēja, ir palikusi. Zinu, ka jebkurā laikā varu izvilkt savu šujmašīnu un tikt pie svārkiem, kleitas, pat žaketi varētu uzmeistarot.

Kādu dienu atklāju mājaslapu Figgy's Patterns, kur tiek piedāvāts iegādāties nevis gatavus modeļus, bet gan instrukcijas kā pie attiecīgā tērpa tikt. Tā kā ikdienā man šūt nav laika, tad mēdzu izmantot savas lieliskās šuvējas Marinas pakalpojumus, jo uzskatu - speciāli šūtam apģērbam ir sevišķa "garša".

Kleita no Figgy's patterns. Mana favorīte.




Kā ar jums? Apģērbus pērkat tikai veikalos? Varbūt paši šujat?

Figgy's Patterns veste.

8 komentāri:

  1. MAn tomēr šķiet, ka cena piegrieztnēm ir neadekvāta! Ņemto vērā, ka jādrukā pašiem! BET SKAISTI, tas gan

    AtbildētDzēst
  2. Skaisti, tai mājaslapā vēl tos audumus varētu pārdot. Reizēm ieraugi ko skaistu žurnālā un ja gribi pašūt audumu ne vienmēr foršu atrodi! Es reizēm atrodu kaut ko humpalās un tad mājās pielaboju. Var atrast smukus ziedu audumus gan tašiņām, gan svārkiem.

    AtbildētDzēst
  3. Šuju sev jau no pusaudžu gadiem. Pirms pāris gadiem arī izgāju šūšanas kursus un šobrīd 90% apģērbu šuju sev pati.Varu būt pārliecināta par kvalitāti un izvēlēto modeli. Veikalos nopērkamiem apģērbiem neapmierina ne cena, ne kvalitāte.
    Šeit piegriežņu cenas tiešam augstas. Par laimi arī piegrieznes gatavoju pati.

    AtbildētDzēst
  4. man tīk Burdas piegriestnes. Kā reiz tikko pabeidzu meitai b/d izlaidumam kleitu.
    http://dacim-darbi.blogspot.com/
    Man vispār patīk meitām šut uz vasaru visādas kleitiņas un kostīmiņus. Viņas man tādas īpašas un krāsainas.

    AtbildētDzēst
  5. es neesmu beigusi šūšanas skolu, bet zinu skaidri, ka pat profesionāla šuvēja man neizpatiks. Šuju sev daudz, vienkārša iemesla dēļ man ir maziņš izmērs...I have lucky Ja atrodu piemēram Breshkaa bikses uk4/eur32...JO bikses šūt ir laikietilpīgi, bet te uzvelc patīk, pērc....Diemžēl sūtos man ir sanācis vilties, no asos, piemēram, biežākā vilšanās - par lielu:D
    Jā internets pilns ar gatavām konstrukcijām, tik ja jāmaksā tomēr izvēlos pati to izdarīt, lai nav naudiņa jātērē tam ko aptiesībā nedaudz piepūloties vari pats paveikt!

    AtbildētDzēst
  6. Piekrītu - importa cenas :) bet modelīši smuki. No Burdas miksejot ar labi tērpi sanāk.

    AtbildētDzēst
  7. padalieties, ludzu, ar forsas suvejas kontaktiem :)

    AtbildētDzēst