otrdiena, 2012. gada 10. aprīlis

Kids Gazette Nr.2


Tātad, pavisam nemanāmi jūsu virtuālajās pastkastītēs esmu ielikusi jauno Kids Gazette pavasara žurnālu. Baudiet, lasiet un lepojaties ar to ka esam latvieši, jo tieši tāda ir numura tēma - Ražots Latvijā.



32 komentāri:

  1. Ekselenti... ļoti jauks un krāsains :)

    AtbildētDzēst
  2. Manas princeses, jus tik labi esat pastradajusas! pilnigi nav vardu...paldies, meitenes. visas!!!

    AtbildētDzēst
  3. cik jauks parsteigums agri no rita! pie brokastim lasisu :)

    AtbildētDzēst
  4. bbbburvīgi...ppppavasarīgi un atkal bbbburvīgi!
    liels paldies Santa&team!
    X

    AtbildētDzēst
  5. tiešām skaisti...viss...tie mīļie kas ar krāsām spēlējas....pasaciņa...puisītis ar zelta ausi...un ZIB..un..un... PALDIES!

    AtbildētDzēst
  6. Krāsaini, pavasarīgi, radoši, un galvenais - patriotiski. Es esmu lepna par mūsējiem! PALDIES:)

    AtbildētDzēst
  7. Ļoti jauki, pavasarīgi un krāsaini! Ar baudu izšķirstīju visas 184 lpp! Lai radošums arī turpmāk ar jums ik uz soļa! :)

    AtbildētDzēst
  8. Jāatzīstas, ka pēc pirmā žurnāla numura izšķiršanas biju zināmā mērā vīlusies, jo saturs mani neuzrunāja, bet šis, otrais, bija lielisks! Man gan daudzas no tur aprakstītajām lietām nav aktuālas, bet, ja man būtu bērni, tad tieši šādu žurnālu es gribētu lasīt (kopā ar viņiem :) ).

    Lai nākamais izdodas tikpat labs un vēl labāks! :)

    AtbildētDzēst
  9. Reāli gribās šito kolosālo brīnumu redzēt un turēt rokās izprintētu!
    Santa, Tev šitās lietas tik labi padodās!!! Tā tik turpināt :)

    AtbildētDzēst
  10. Žurnāls ir fantastisks!!! Tik daudz ko lasīt! Un es labprāt gribētu izprintētā formātā. Man ļoti patīk tas, ko Tu, Santa, dari! Lai veicas arī turpmāk! :)

    AtbildētDzēst
  11. Superīgs žurnāls-pilns krāsu un dzīvesprieka,ideju un informācijas.Paldies!Tā turpināt!

    AtbildētDzēst
  12. Ļoti krāsains un radošs - tieši pavasarim! Man patīk! Tā turpini :)

    AtbildētDzēst
  13. atveeru tik saakumu un patika - matus nekraasot- mans shii briizha dziives sakaamais... izshkjirstiishu bet lasiishu gan kkad kad taa forshaak lasaas vakaraa laikam.... bet paldies jau saku tagad....

    AtbildētDzēst
  14. Nu ļoti garšīgi! Apēdu ar gardu muti un labi labo pēcgaršu! :)
    Sirsnīgs paldies par piedāvājumu!
    Kaut latviešos būtu kripatiņas itāļu un interese par Latvijas produktu būtu tik pat dedzīga kā itālim par Prada, Armani, uttttt. Savukārt, kaut latviešu uzņēmējiem netrūktu labas gaumes, stila, radošuma radot un uzņēmības piedāvājot radīto pasaulei!
    li.

    AtbildētDzēst
  15. Fantastiski! Nespēju atrauties neizlasot visu :)
    Bildes tik pasakainas un raksti tik interesanti. Paldies!

    AtbildētDzēst
  16. Progress neapšaubāmi ir jūtams!
    Prieks, ka šī žurnālistikas niša Latvijā beidzot ir aizpildīta - kaut kā tāda pietrūka.
    Un es ticu, ka agrāk vai vēlāk, bet Kids Gazette noteikti izkāps no datora un būs nopērkams taustāmā formātā.
    Veiksmi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies no sirds par labajiem vārdiem...
      Un ziniet es daudz trenējos, un man prieks, ka ir vēl tik daudz jāpaveic un jaunas idejas jārealizē. Paldies par ticību, ka reiz būs drukāts - es zinu, ka būs! Un tas būs pateicoties jums, kas to vēlēsies lasīt.Aizrunājos kā Mis konkursante, vēl tikai par mieru pasaulē neuzrakstīju :)

      Dzēst
  17. wow! esmu k-kur lidojumā... gaisīgas, krāsainas taureņu trīsas mani pacēlušas vismaz pusmetru virs zemes, viegli, ātri un patīkami iemetušas košā pavasarī... esmu eiforijā! Paldies par tik iedvesmojošu darbu, par tik daudz labu domu, stāstu apkopojumu! Paldies paldies paldies! Izbaudu! Steidzu pie sava Singerīša izšūt kādu taurenīti un enģelīti!
    Lai izdodas arī turpmāk radīt un radīt! Lai veiksmītes! Paldies par pasakaino darbu!!!
    *Liiga*

    AtbildētDzēst
  18. Varen interesanti! Man ļoti patika, tā tik turpināt! Lai veicas! Tāds gaisīgs pavasarīgs šis numurs.

    AtbildētDzēst
  19. Neesmu mamma, bet mani ļoti uzrunāja un aizrāva.
    Lepojos arī ar savu māsu, kurus lampa no Madda design- http://www.facebook.com/pages/Madda/346180032082998 gozējas žurnālā !
    Tā turpināt, meitenes !

    AtbildētDzēst
  20. Lieliski! Daudz iepazītu Vārdu un tik daudz jaunatklājumu, paldies!

    AtbildētDzēst
  21. Paldies! Es pasakos par katru jūsu labo vārdu.

    s.

    AtbildētDzēst
  22. Tik labs žurnāls!
    visai komandai bravo!

    AtbildētDzēst
  23. Brīnišķīgi, patiešām! Abonētu arī drukāto versiju...nekas, ka man vēl bērnu nav! :)

    AtbildētDzēst
  24. Vai, ir tik vēls, ka paspēju tikai pāršķirstīt, bet jūtu, ka rītdien pāris stundiņas varētu paiet, visu izpētot. Malači!

    AtbildētDzēst
  25. Santa, PALDIES.Mani divi mīlulīši iemiguši un ar tādu baudījuma sajūtu izšķirstiju.
    Iedvesmojoši! Ne velti no tevis staro tāds radošs spēks un mīlestība!

    AtbildētDzēst
  26. Man ir viens liels, bet būtisks iebildusm - sāpe. Nu kā var uzrunāt cilvēkus - leposimies ar Latviju, un žurnālu nosaukt svešvalodā. Jā, bija laiki, kad mēs lepojāmies, ka mākam runāt un rakstīt krieviski. Nu esam otrā pakaļā (atvainojiet, protams).

    AtbildētDzēst
  27. Cette valse de chiffres donne le tournis.

    Have a look at my blog post ... wifi france citevision

    AtbildētDzēst