piektdiena, 2012. gada 30. marts

Uz mērķi!

Un tā sākās pirmdiena...
Kādā veidā no pirmdienas nonācu piektdienā - neatceros! Visas dienas sajukušas vienā kopējā juceklī, kurā varu vien izkristalizēt spilgtākos notikumus.Un vakar vēl dzīvesbiedrs vienos naktī pajautāja jautājumu, kuru bija pārspriedis ar savu grupas biedru, proti - KAM TEV TAS VISS? Bet man ir mērķis! Mēs runājām par to, ka Latvijā ir 2 miljoni iedzīvotāji, bet ieguldīto darbu, (lai kurā nozarē arī mēs darbotos), pārsvarā gadījumu novērtē vien ļoti mazs daudzums iedzīvotāju. Bet ko darīt? Neesam mēs ne Amerika, ne Francija ne Ķīna, tas skaidrs! Un tad es sacīju, ka man vienalga. Nedarīt es nevaru. Teicu, ka viņam pašam nebūtu izdevīgi ja es dotos lielākas auditorijas meklējumos, jo ja gribētu tad varētu izsist taciņu arī ārpusē, bet mājās tomēr patīkamāk un visu pasaules naudu jau man arī nevajag. Gribu vien sasniegt to mērķi... un tapēc tagad, kad vairums saldi čuč es drukāju...zinu, neesmu viena - līdzīgo, tādu kā es ir daudz. Uz entuziastiem turas pasaule! Un arī uz tiem, kuri atbalsta jaunos censoņus. Paldies jums lasītāji!

Bet tā beidzās ceturtdiena... fotogrāfējot Maiju un Louis Rīga Plaza pavasara/vasaras katalogam

Bet tagad pie iespaidiem un iedvesmām:

- patiešām patīk Pradas vīriešu kolekcijas seja. Tāds maniakāls tipiņš. Es teiktu jaunais Malkovičs.

- Lolita Lolitas galā.

- viss ir īsts - nekā feika. (no digital)

- ok.

- palecos, cik skaisti.

- Chanel tuvplānā.

- izskatās mājīgi.

Kaut kas pavisam svaigs...

14 comments:

  1. Turpini darīt to, ko Tu dari!
    Jo tas, ko Tu dari, iedvesmo citus!
    Tas, ko Tu dari, ļauj uz pasauli paraudzīties ar daudz laimīgāku acu skatienu!
    Tu radi prieku, krāsas un brīnuma mirkļus! :))

    AtbildētDzēst
  2. Tieši tā ir - līdzīgo ir daudz:) !!! Sajūtas praktiski vienmēr pasaka priekšā vai esi uz pareizā ceļa. Domāju, ka katra radoša personība ir saskārusies ar kaut kāda veida neizpratni no apkārtējiem, jo nav jau šādas profesijas apzīmējuma, lai visi nekļūdīgi saprastu ar ko nodarbojies.
    Lai nu kā, pievienojos Tavu atbalstītāju pulkam:)!!!

    AtbildētDzēst
  3. :) nevar taču visas būt mājsaimnieces vai banku darbinieces, vai ne? You go girl!

    AtbildētDzēst
  4. jā, bet ko tad Jūs darat? hmz.. blogojat?:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nezināšana neattaisno muļķīgus jautājumus. Informācija par visu, ar ko nodarbojas Santa, ir brīvi pieejama internetā.

      Dzēst
  5. Visās jomās rodas jautājumi un ir momenti kad apšaubi ko un kā dari, bet uzskatu ka esi izvēlējusies pareizo jomu un virzienu :) Tev brīnišķīgi sanāk! Nepadodies!!! Pačukstēšu vienu noslēpumu, pašlaik dzīvoju vienā no kreatīvākajām pislētām pasaulē, strādāju darbā kurā esmu apskauta lieliskā radošu cilvēku pulkā (kuri ar savu radošo darbu ir pazīstami visā pasaulē). Bet katru rītu lasu tavu blogu pie kafijas, jo tas dod patīkamu pozitīvo lādiņu visai dienai un iedvesmo!!! Arī es mīlu savu darbu un jomu kurā darbojos, un varu apstripināt ka arī ir momenti kad tiek uzdoti man līdzīgi jautājumi. NEPADODIES tev ir lielisks talants kas iedvesmo citus!!! Tāpat turpini!!! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kur Tu dzīvo? :)Paldies par labiem vārdiem.

      Dzēst
    2. Labie vārdi ir godam nopelnīti!!! :) Dzīvoju trakajā, māksliniecisku enerģiju pārplinijā, vienmēr par maz miegs un laika trūkums- New York City, tā kā ja kādreiz sanāk uz šīs pilsētas pusi, dod ziņu!!! būšu labs pilsētas izrādītājs! :)

      Dzēst
    3. Oooo, super. Nekad neesmu bijusi tajā krastā, bet labprāt.

      Dzēst
  6. man šķiet- ar laiku izkriztalizēsies projekti un idejas, kurus droši, lai ņem kāds cits. tas ir sākuma maksimālisms. ar laiku iemacisies teikt "nē", kur tas tiešām vajadzīgs. tas ceļš ir zināms. svarigi ir nepārdegt un atrast laiku svarīgām lietām un cilvēkiem savā dzīvē. lai nav upuri:)

    AtbildētDzēst
  7. Atbalstu Tevi!
    Manuprāt, jebkurā darbā ir lēkmjveidīgs pagurums un sastrēgums, *iztukšītis*. Tas ir pārejošs stāvoklis.
    Uz priekšu:
    ja ir mērķis,
    ja rodi prieku,
    ja saņem atbalstu,
    ja redzi, ka var rakt dziļāk!

    AtbildētDzēst
  8. Cik daudz laba esat sarakstījuši. No tā jau varētu sanākt vesela nedēļa saulainu dienu.

    Savukārt cilvēkam, kurš jautā ar ko nodarbojos - visi jau nevar zināt ar ko nodarbojos tāpēc paskaidrošu. Man ir 2 bērni, rakstu blogu un esmu Mini Dienas redaktore. Veidoju vairāku lielveikalu katalogus, kā arī look book bildes bērnu apģērbu zīmoliem. Nesen biju iesaistīta žurnālā Figaro, bet no šī projekta atteicos laika trūkuma dēļ. Taču drīzumā mani varēs manīt arī MAMMU rindās. Kaut kā tā... + vēl dažādi mazāki darbi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. liela cieņa no manis par atbildi, jo latvieša 'parastā' reakcija ir: ko? kā Tu vari nezināt ar ko ES nodarbojos??
      Bet cilvēki, mīļie, ir milzum daudz informācijas, kura ir pieejama visur, tāpēc lai to apstrādātu ir nepieciešama liela enerģija un daudz laika.

      Man nav bērnu un nav arī plānos, bet Tavu blogu un arī MINI DIENA lasu bieži, jo man vnk ir interesanti un patīk Tavs skatījums uz dzīvi.

      Nebaidies būt īsta un raksti šeit arī par to kas nav tikai super priecīgs, pilns ar sauli un ziepju burbuļiem... Jo patiesāka Tu būsi, jo vieglāk mums būs Tevi saprast un atbalstīt.

      Lai Tev izdodas tas, ko mīli no sirds...

      Gii

      Dzēst
  9. Manas vecmammas mīļākais pantiņš bija - Ja ir mērķis vajag spēt, stipram būt un uzvarēt!!

    Ir tik viegli neko nedarīt, vienkārši kā dārzenim dzīvot. Neviens cits mūsu dzīvi neizkrāsos, kā mēs paši. Tāpēc ej uz savu mērķi ar smaidu un pārliecību sevī :)

    AtbildētDzēst