otrdiena, 2012. gada 27. marts

Sandales.


Tuvojoties siltam laikam, aktuāls kļūst jautājums par sandalēm. Latvijā piedāvājums ir niecīgs, vai pareizāk būtu atzīt faktu, ka apavu klāsts ir bezgaumīgs. Puķītes, sprādzes, mirguļi, daudzkrāsu kombinācijas, kas kurpes padara līdzīgas jaungada eglītei ir daudzu vecāku murgs... arī mans. Jau vairākus gadus mēģinu atrast sandales, kas izskatītos kā no manas bērnības un lūk tās ir - Sun-San Sandals ar 70 gadu tradīcijām, nākušas no tālās ASV. Šobrīd tās plašā klāstā pieejamas Lielbritānijā kā arī dažādos interneta veikalos. Sandales ir ērti nēsājamas, pieņem bērna kājas formu, gatavotas no materiāla, kurš labi uzvedas gan karstā vasaras dienā, gan lietainos apstākļos. Dizains vienkāršs, nenomāks pārējo apģērbu, tikai neuzkrītoši to papildinās. 

Kur jūs pērkat bērnu apavus? Līdz šim mans iecienītākais veikals ir Piccolo Rīga Plaza, jo pieņemams dizains apvienots ar labu kvalitāti. Šis tas atrodams arī veikalā Yellow uz Elizabetes ielas.



14 comments:

  1. Arī es Latvijā savam bērnam apavus gandrīz nemaz nepērku. Pirmie apaviņi bija Clarks,kurus pirku Anglijā. Tiem sekoja pāris veiksmīgu modelīšu kurpītes no Obaibi un tālāk ir apavi no Gap, Next, H&M. Spānijā nosiekalojos uz plašo apavu izvēli bērniem, kaut Latvijā būtu pieejama daļa no tā :)

    AtbildētDzēst
  2. Dažkārt lieliski pirkumi izdodas Ecco veikalā uz atlaidēm. Tur noteikti nav spīguļi, kruzuļi un super rozā krāsa, bet neitrālas krāsas ērti apavi. Pēc novērojumiem - meitai šie tīk vislabāk.

    Clarks apavi arī ir lieliski - bet cenas dēļ, tik uz atlaidēm.

    Vēl var atrast visos veikalos, kur tirgo riktīgas briesmas, arī 1 pāri normālu sandaļu, bet ir jāstaigā un jāmeklē.

    H&M esmu pirkusi tikai smukum kurpes - īpaši ērti šie apavi nav :)

    AtbildētDzēst
  3. Un tagad jau nagi niez sazināties ar UK un pasūtīt šīs sandales - izskatās tiešām lieliski! ;) Paldies par atradumu!

    AtbildētDzēst
  4. Birkenstock (riga plaza) arī var nopirkt ļoti līdzīgas sandalītes pirmajā attēlā redzamajām. Krāsas tur arī glītas. Par cenām gan nemācēšu teikt, jo vēl nav bijis aktuāli. Šobrīd mums aktuālas pirmās sandalītes - bet arī šajā jomā nākas saskarties ar ļoti augstām cenām un ļoti mazu piedāvājumu.

    AtbildētDzēst
  5. es ļoti lidzigas šim, nopirku vienu gadu Next klāstā. man arī ir ļoti grūti nopirkt bērnu apavus tieši dizaina dēļ (par cenām vispār nerunāsim). es Latvijā apavus nepēŗku. ricosta, naturino,clarks, dažreiz arī Next, Gap, tie uztaisa smukus modelišus. arī Old navy

    AtbildētDzēst
  6. Birkenstock pērku ne Latvijā...labi apavi (pēdējie tika lielai meitai, nu jāsaka spīdīgi rozā un rūtaina rakstā, tādā maigā tonī), un vēl man patīk geox...ma jau iestrādāta sistēma sezona grupiņā b/d vasarā ārā, un atkal jaunas. jauki apaviņi r next...kediņas piemēram:)....man aptīk puiku stils meitenēm, bet varbūt tāpēc, ka man meitas pašas tādas uz to stiliņu, īpaši vidējā, bikses un kedas topā. Jo vienkāršāk jo labām manai čirkainītei.

    AtbildētDzēst
  7. ak, jā clarks ir ļoti kvalitatīvi apavi, es tos testēju pēc bērnu skaita:D, cik bērni nēsā!

    AtbildētDzēst
  8. Ta ka es uzskatu, ka lidz 3 gadu vecumam berna apaviem jaatbilst ne tikai smukumam, bet arii daziem uzstadijumiem - supinators, nesvist utt, tad parsvaraa esmu pirkusi tikai ecco apavus. Un otrs - puikaam tas ir vienkarsaam, jo tur var nopirkt neitraalas, ertas zandales, rudens, ziemas apavus.
    Bet, protams, ja vajag kadas izejamas kurpites, tad gan ir lielas problemas tas atrast Rigas veikalos. Spanija biju loti parsteigta par plaso un gaumigo piedavajumu, vienigais minuss - loti gruti aprekinat, kads izmers bus bernam derigs, jo kaja aug loti atri.
    Bet es jau atkartosos - ja man butu meita, tad es nezinu.... ar puikaam praktiskaak un vienkarsaak :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā gan. Spāņu apvavi esot dikti labi. Un jāpainteresējas par Clarks - nezināju.

      Dzēst
  9. Es specializējos puiku apavos, un mums arī līdzīga sistēma kā te jau minētā - ziemas sezonā pa b/d (sandales, kedas sportam), vasarā - piebeidzam kolekciju pa āru. Sandales: Ecco (ādas iekšzoles un viegluma dēļ), Geox (daži modeļi arī ļoti ok un tie paši kritēriji), Timberland, Clarks (tos gan es nemaz pārāk neslavētu - ap 30.izmēru sandalēm pārsvarā tikai sintētiskā iekšzole, diendienā visu(!) dienu nēsājot tas tomēr ir svarīgi). Naturino man nepatika, varbūt nepaveicās. Kedas - Next, arī DPAM. Bet tagad ir cita problēma - bērns vēl b/d, bet izmērs jau 33-34, un tādam ne sandales ar ādas iekšzolīti, ne auduma kedas priecīgās krāsās vairs tikpat kā nav atrodamas (pat Next), jo tie apavi jau laikam ir pusaudžiem domāti.

    AtbildētDzēst
  10. Tēma aktuāla, jo Latvijā tiešām ir grūti nopirkt labus, kvalitatīvus bērnu apavus par vidusmēra vecākiem pieņemamām cenām.
    Diemžēl mani ļoti apbēdina uzstādījums, ka puķaini, krāsaini utt. apavi esot bezgaumīgi un "vecāku murgs". Jo kā jau pati autore to vairākkārt ir uzsvērusi - katram savs, par gaumi nestrīdas. Tāpēc nevajadzētu aizvainot tos vecākus, kuru gaume, pēc autores domām, ir bezgaumīgs murgs. Varbūt, ka daži pieaugušo apavi ir vēl lielāks murgs: http://www.uzvelc.lv/apavi/irregular-choice-drosmigu-sieviesu-izvele
    Ir jauki, ka autore var padalīties ar vērtīgiem atklājumiem bērnu modes un stila pasaulē, bet būtu vēl jaukāk, ja varētu iztikt bez citas gaumes un stila piekritēju noniecināšanas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heijā, tas taču ir konkrēta cilvēka blogs un attiecīgi tas, ko šī bloga jeb dienasgrāmatas "autore" domā! Nothing personal. Un turklāt taču noteikti ir vairāki miljoni citu cilvēki un citu lapu, kurās tie izsaka citādu viedokli.

      Dzēst
    2. Tieši tā - nothing personal. Tā kā šis ir blogs, tad varu uzsvērt to, kas manuprāt ir svarīgi un kas, manuprāt ir laba gaume. Ja būtu drukāts medijs ar neatkarīgu viedokli - tad savādāk. Bet te ir gluži kā kino vai modes kritiķis, kuri vienmēr izsaka savu subjektīvo viedokli.

      Dzēst
  11. Geox, Ecco, Elefanten, Richter, Superfit, Primigi, Giesswein un citas mazpazīstamākas firmas. Zara un H&M apavus nepērku, jo uzskatu, ka priekš švakās kvalitātes, cenas ir daudz par augstu.

    AtbildētDzēst