piektdiena, 2012. gada 23. marts

Elpojot pavasari un modi.

Vakar pēc darba kādā skaistā vietā.

Atgriežoties no nedēļu ilguša atvaļinājuma, šķita, ka enerģija plūdīs pāri malām. Maldījos. Izrādās man vajadzēja atpūtu no brīvdienām un šodien ir pirmā diena, kad jūtos mundra un ar azartu metos darbos. Kids Gazette online žurnāls ir iegājis finiša taisnē un jau pavisam, pavisam drīz tas nonāks apskatē. Nākamās nedēļas sākumā apsolu parādīt nelielu tīzerīti.
Iestājoties pavasarim, manā dzīvē parādījušies daži jauni projekti,piemēram, esmu iesaistījusies kustībā MAMMU, kas man ir patīkama pārmaiņa jo no bērnu sfēras lēnā solī pārceļos arī uz pieaugušo pasauli. Caur MAMMU varēsim iegūt devu prieka, vēju matos, nelielu bohēmu un iepazīt daudz radošu, interesantu  cilvēku, bet jau zināmos ļaudis ieraudzīt neformālā vidē, sadzīviskās sarunās, BET tas pēc mēneša. Es ļoti ceru, ka jūs satikšu arī tur, ja? Mammas, draudzenes un lasītājas??!

Look book bildēšana zīmolam Paade Mode. Foto: Aiga Rēdmane. Stils: Santa Bindemane.

Šajā vīkendā baudīšu modi, jutīšos brīva un vakarus vadīšu "māsas" Agneses sabiedrībā. Bet jums lai izdevusies nedēļas nogale un uz tikšanos kaut kur tepat ap stūri.

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

 - somas. / *bags.

- veiksmei. / *for good luck!

- vai jums patīk balets? / *well, do you like ballet?

- kāds uztaisījis fotosesiju par mani bez manis. / *somebody did a photoshoot about me without me.

- puķu meitenei. / *for the hippie girl.

- šonakt iziešu pastaigāt. / *tonight i will go for a walk.



1 komentārs: