otrdiena, 2012. gada 13. marts

Ceļojuma piezīmes. Ēģipte 2.diena.


Šorīt atskārtām, ka esam pazaudējušies laikā - es teicu, ka otrdiena, Māris, ka trešdiena. Ierastajā Rīgas skrējienā nekas tāds nav iedomājams, bet te... 30 grādos gan. Tātad gribēju padalīties iespaidos par braucienu ar kuģīti, kuram stiklota apakša. Ideja, protams, nav peļama, jo iespējams redzēt jūras dibenu, koraļus un Sarkanās jūras zivis. BET tā šūpošana. Ja neesat jūras vilks ar stāžu - neiesaku. Maijai, Andrejam un man palika slikti jau pirmajās 5 minūtēs (brauciens ilgst 2 stundas). Kad izkāpu krastā pēc mokošā izbrauciena, šūpošanās sajūta nepameta vēl vismaz 30 minūtes. Tad nu mans ieteikums - kuģīša vietā izvēlieties snorkelēšanu, bet bērni lai pavēro koraļus un zivis no krasta līdz būs pietiekoši lieli, lai izbaudītu zemūdens peldēšanu. Ardievas kuģiem un šūpošanai! Šodien izbaudu sauszemi, skaisto laiku un dejas pie baseina.

3 komentāri:

  1. Mes parasti kugosanu izvelejamies dienas, kad vispar neputa vejs, tad bja jauki un vareja pat sauloties (uz nelielas laivas). Iebraucaam juuraa, kjeram zivis ar makskeri un snurkulejaam.

    AtbildētDzēst
  2. Tagad man ir skaidrs, ko noteikti neizvēlēšos darīt Ēģiptē.. Jūtu līdzi!

    AtbildētDzēst
  3. man tas pats kait, jāstāv uz klāja un jāšūpojas līdz, vienīgais risinājums. arī ar prāmi es zaļa palieku.

    AtbildētDzēst