sestdiena, 2012. gada 25. februāris

*Sweet like cinnamon.

Daudz laika šonedēļ pavadīju studijā. Un lūk mans palīgs. Foto by Ilya Shevtsov

Notikumiem pārbagāta nedēļa. 7 dienu laikā esmu nosvinējusi savu dzimšanas dienu, jutusies bezgala laimīga naktī ar bērniem braukājot pa pilsētu, raudājusi, jo dažreiz paliek sevis žēl, bet piektdienu noslēdzu ar fotosesiju, kurā pati biju modele un stiliste vienlaicīgi! Tas, kas notika pirmdien, šķiet, ka bijis ļoti, ļoti sen. Šodien mazliet atpūtīšos, varbūt pat izdosies aiziet uz kino, bet ideālā variantā es vienkārši gribētu palikt viesnīcā un nedarīt neko.

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- bēbīšu stāsts. / *baby story.

- savādākas mugursomas. / *different backpacks.

- šosezon Frīda Kallo ir a MUST. / *this season Frida Kahlo is a MUST.

- nereāli. / *unreal.

- Lanas Del Rey dziesma RADIO skan jau 3. dienu. Tur ir vārdi "Now my life is sweet like cinnamon"...which is true. / *Song RADIO by Lana Del Ray is on repeat 3rd day already.

Dzimšanas dienas dāvana no fotogrāfes Aigas Rēdmanes.

6 komentāri:

  1. Brīnišķīgs fotomirklis! :)) A.Rēdmanes foto vienmēr ir tik fascinējoši! :)) I love! :))

    AtbildētDzēst
  2. Kā man iet pie sirds viss, ar ko dalies! :)
    A.

    AtbildētDzēst
  3. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  4. Lanas Del Rey ir manā play list every day:)...

    AtbildētDzēst
  5. Patik kleita Santa!
    Lana Del Rey viens no favoritiem mana play-list sogad, neskaitot Coldplay lielisko disku!
    Te viens saits ko atradu, tiesi pa si bloga temu,
    kids street style &trends!
    http://minihipster.com/

    AtbildētDzēst