otrdiena, 2012. gada 7. februāris

Sludinājums. Meklēju asistentu.


Sveika! Beidzot esmu nonākusi līdz tam, ka esmu asistenta meklējumos. Ja pašiem interesē vai pazīstat kādu, kurš gribētu būt mana "labā roka", bez noteikta darba grafika - laipni lūgti komandā!

Ja pieņemsiet aicinājumu, jūs gaidītu celšanās ne agrāk kā 10mitos, skraidīšana ar mani pa veikaliem, fotosesijas, atbildēšana uz zvaniem, zvanīšana cilvēkiem pēc mana lūguma, e-pastu rakstīšana un atbildēšana uz tiem. Vienvārd sakot - garlaicīgi nebūtu!

No jums savukārt sagaidu nopietnu attieksmi, entuziasmu, radošas idejas un neizsīkstošu enerģiju.



20 comments:

  1. no sirds vēlētos šo darbu! sounds just like a dream come true, bet diemžēl, līdz jūnijam esmu piesaistīta citam projektam :(
    eh, Jūnijs...

    AtbildētDzēst
  2. Ja es jau rīt nebūtu ceļā uz UK, labprāt pieteiktos šim burvīgajam izaicinājumam. :) Lai izdodas atrast čaklu jo čaklu asistentu! :)

    AtbildētDzēst
  3. Un kā ir ar samaksu? :)

    AtbildētDzēst
  4. Un kā ir ar samaksu? :) >>
    Dream on )))

    AtbildētDzēst
  5. Dream on! Protams, par samaksu. Bet šis jautājums atrunājams tiekoties.

    AtbildētDzēst
  6. Labprāt kļūtu par labo, kreiso roku, telefona žonglētāju, ēpastu guru un varu piecelties arī 9.30 :)

    AtbildētDzēst
  7. Kā var pieteikties? :)

    AtbildētDzēst
  8. Sveiki! Labprāt pieteiktos šim piedāvātajam asistentes amatam. Ir iespēja? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mans e-pasts: baumaneelita@gmail.com

      Dzēst
    2. HEI, meitenes šis nav e-pasts kur sutit pieteikumu! Es pati piesakos :D

      Elita

      Dzēst
  9. Šis darbs izklausās pēc tieši tā, kas man padodas...kur ir iespējams pieteikties un nosūtīt savu movivācijas vēstuli/cv? :)

    AtbildētDzēst
  10. Un, ja man būtu kur bērnu atstāt, ar pieteiktos:))

    AtbildētDzēst
  11. Hihi, man uzreiz ienāca prātā filma "Sātans Pradas brunčos", kāpēc, nezinu. :)) Bet protams,ne sliktā nozīmē! :D
    Nebūtu 8h darbs birojā,es ar pieteiktos.. :)

    AtbildētDzēst
  12. Ir iespēja apvienot ar skolu vai studijām?

    AtbildētDzēst
  13. Var pieteikties kidsgazette@gmail.com
    Nezinu vai var apvienot - tas katram pasham jazin.

    AtbildētDzēst
  14. Nav par vēlu pieteikties? :) Mani dikti interesē..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nav par vēlu. Asistentu cv un citas jaukās vēstules izskatīšu februāra beigās. Jo gribu pateikt labdien visiem 100 un vairāk pretendentiem, bet fiziski un laika trūkuma dēļ šobrīd tas nav iespējams. Uz drīzu tikšanos.

      Dzēst
  15. Savējo jau aizsūtīju, Gaidīšu atbildi.... :)

    AtbildētDzēst
  16. vai vēl var pieteikties, vai varbūt jau esat sev atradusi asistenti?

    AtbildētDzēst