otrdiena, 2012. gada 14. februāris

Mammu diena. Grūtnieču mode.


Sveika dāmas. Iespējams tikai retā būs redzējusi amerikāņu seriālu Mad Men. Stāsts ir par vienu no prestižākajām amerikāņu reklāmas aģenturām, kur notikumi risinās 60mitajos un tās darboni Donaldu Draper. Godīgi sakot, arī pati neesmu redzējusi ne sēriju, bet dažādās sociālās vidēs saklausīju, ka aktrise, kura atveido viņa sievu padarījusi grūtniecību ne vien par mīlestības pilnu notikumu, bet modes šovu. Šodien veikalos nopērkami visdažādākie jauno māmiņu tērpi, bet jātzīst, ka vintāžīgajiem ir īpašs šarms. Tādēļ, ja būtu stāvoklī, kādu pavasara/vasaras kleitu mēģinātu atrast Bonērā un citos līdzīgos veikalos vai pasūtītu pie šuvējas. Starpcitu, šovasar būt par grūtnieci varētu būt īpaši jauki, jo modē siltie pasteļtoņi un 60. gadi. 

Bet te ieskats Drapera kunga sievas Betijas garderobē:




6 komentāri:

  1. tas, ka neesi redzējusi ne sēriju, arī liek domāt ka "retā"...manā lokā daudzas ir noskatījušās visas 4 sezonas, tagad ir gadu pauzīte, bet tā kā filmē tikai vasarās, tad nu jāgaida jaunā sezona:)

    Neko nezinu par grūtnieču drēbēm:)) Man ir aizdomas, ka katru sezonu modē ir kaut kas tāds, kas ir ērts arī grūtniecēm. Vienīgais ko es pirku spec šim gadījumam - bandāža puncim.

    AtbildētDzēst
  2. Ehh, es grūtniecību uztveru kā ātri pārejošu procesu, līdz ar to neiespringstu uz speciālas garderobes gādāšanu. Skaisti jau ir filmās redzamie tērpi, bet...es iztieku ar pāris drēbītēm no h&m un asos grūtnieču kolekcijām un stilīgām virsdrēbēm no second hand:-).

    AtbildētDzēst
  3. Es arī esmu seriāla fane un ar nepacietību gaidu jauno sezonu! Ieturēts stils it visā.

    AtbildētDzēst
  4. paldies, Santa :) kaa reiz man noderees.
    Kad biju stavokli pirmo reizi, tad domaju - gan jau atrak paies, nav ko liekas drebes pirkt, tapat tas nebus vajadzigas... bet sobrid zinu un gribu izskatities labi, izbaudiit katru dienu ertas drebes nevis domat par grutniecibu kaa parejosu lietu. Ta ka mans "veders iekritiis pavasari un vasara", tad jau tagad lenam saku domat, kadu kleitu veletos uzshut pie shuvejas.

    AtbildētDzēst
  5. pie manis bieži nāk bildēties grūtnieces un es brīnos, ka daudzām nav kleitu, jo iesaku ņemt līdzi. man kleita šķiet pats pats foršākais apģerba gabals gaidošajai. piekam trapecites ir ļoti modē. man piem. pašai ir kādas trīs kleitas, kuras varetu mierigi vilkt, ja man būtu tagad puncis. bet te, redziet, ierunājās kleitu fane:D

    AtbildētDzēst
  6. Tā vietā, lai dotos uz grūtnieču veikaliem, aiznesu šuvējai savas mīļākās bikses un palūdzu noārdīt jostu un tās vietā iešūt elastīgu audumu ar gumiju. Jūtos ērti un man nav sajūtas, ka grūtniecības dēļ jāmaina garderobe.

    Lielais puncis gan parādīsies, iestājoties siltākam laikam, tad šuvējai lūgšu uzšūt pāris pieminētās kleitiņas. Audums jau ir!

    AtbildētDzēst