trešdiena, 2012. gada 29. februāris

Lampu kults.


Ziņas virsraksts precīzi raksturo manu attieksim pret interjera objektiem, jo, manuprāt 90% no lietām, ko parādu mājas iekārtošanas sakarā ir lampas. Kaut gan, ticiet man es neesmu ar tām apsēsta, veikalos tās pat neievēroju, bet virtuālajā vidē gan. Arī mūsu mājā nav nekā ĪPAŠA... es tikai vienmēr lūdzu savam dzīvesbiedram, lai iekārtojot lauku māju mums tur būtu daudz gaismas, jo es nespēju uzturēties romantiskā apgaismojumā.

Bet šoreiz par Ingvi un Tinna (Dottir & Sonur), kuri ir interneta mājaslapu dizaineri, taču pēdējā laikā pievērsušies arī interjera lietu radīšanai. Viņiem ir divi bērni, darbīgais pāris mīt Berlīnē un ir izgudrojuši griestu lampu, kas man ļoti iet pie sirds! Absolūti vienkārši, bet skaisti!


7 komentāri:

  1. Sveika, kad tu pastastīsi mums par savām lauku mājām? Mani tas patiesi intresē, jo lauku māja ir man sapnis ar ko ikdienā dzīvoju:)!

    AtbildētDzēst
  2. Šovasar bus gatava. Tad jau kaut ko postoshu. :)

    AtbildētDzēst
  3. Santa, tad Tev vajadzētu aiziet uz Dekoratīvās mākslas un dizaina muzeju, kur šobrīd kā reiz ir lampu izstāde!! Turklāt var kopā ar bērniem, jo ne tikai lampas visdažādākajos izskatos, bet arī intriģējoša pavadošā programma ar darbnīcām (tostarp lampu kupolu veidošana:))

    AtbildētDzēst
  4. Vakar lasīju tieši. Paldies, tiks darīts!

    AtbildētDzēst
  5. Šī ir ļoooti laba. Paturēšu prātā ideju. :) Paldies!
    Sagadījies, ka man arī rakstiņš par lampām, tādām, ko varam izveidot pašas: http://elinci.blogspot.com/2012/02/tava-ipasa-lampa.html

    AtbildētDzēst
  6. Ļoti pat ļoti, ļoti forša ideja :)

    AtbildētDzēst