ceturtdiena, 2012. gada 23. februāris

Ielu mode: 23. februāris.

Fotogrāfējot Maijiņu iedomājos - kā mēs ģērbjam savus bērnus...? Es, piemēram cenšos viņus ģērbt līdzīgi kā pieaugušos, bez liekiem bērnišķīgiem akcentiem vai mazuļiem raksturīgām auduma apdrukām. Taču vienmēr paturu prātā, ka tie tomēr ir bērni, akcentējot to ar banti matos, spīdīgiem apaviem utt. Kā rīkojaties jūs?

Par akcentiem runājot - Maijai visu dienu galvā bija papīra kronis.


Jaka, blūze, džinsas, kedas - ZARA

Cepure - Sergio Tacchini

23 komentāri:

  1. Es vēl nerīkojos, jo bērna man vēl nav. Bet domāju, ka manējie arī nestaigās rozā-zili-puķaini.
    Un Maija loti mīlīgi izskatās :)

    AtbildētDzēst
  2. Man protams arī patiktu saģērbt meitu ne rozā un bez hello kitty, bet viņai tā doma cita un tā nu ļauju viņai izpausties. :)

    AtbildētDzēst
  3. Jā, pilnīgi piekrītu tavai bērnu ģērbšanas formulai, Santa!
    Savējai viengadīgajai meitai izvēlos lietas kā nobriedušai, indviduālai personībai. Nav viegli atrast, ko derīgu, jo no 5 veikalu piedāvājumiem tikai 1 uztver bērnu kā mazu pieaaugušo. Pārējie 4 ir pārliecināti, ka mazas meitenes jācaina visu cauru gadu rozā ar gugu-gaga uzrakstiņiem.
    Ieskatoties dziļāk, šis ir jautājums kā paši vecāki un sabiedrība uztver mazus bērnus...

    AtbildētDzēst
  4. Nu nezinu gan, vai ir labi, ja bērnu pataisa par mazu pieaugušo un, piemēram, 4gadniecei ir kājās džinsenes ar pazemināto jostasvietu vai stringi (arī tādas lietas izrādās ir atrodamas)..manuprāt tieši bērnība ir īstais laiks funkcionālam, kustības neierobežojošam un dzīvespriecīgi krāsainam apģērbam (tieši krāsainam un nevis tikai rozā vai tikai zilam un nolipinātam ar obligātajiem multeņu varoņiem)....un meitenēm kleitas un sarafāni ir lielisks apģērbs.. bet pāri visam - lai dzīvo krāsas,ērtums kustībām, funkcionalitāte (arī kopšanas ziņā, jo man skumji, ja bērni ir saģērbti dikten glauni un smalki un viņiem nav atļauts brīvi justies, jo citādi tak nosmērēsies, saplēsīs)....un nepārspīlēts, normāls bērnišķīgums.. bērns piedzimst jau kā personība, bet nav pieaugušā kopija..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. +1
      Un kā būtu, ja mums pusaudzu gados aizliegtu krāsot melnumelnas uzacis un uzkasīt matus? (par bērnību nerunāju, jo manā bērnībā Disneja varoņi nebija pieejami, citādi es... uh!).

      Dzēst
  5. Bieži ģērbju meitas tā, kā ģērbjos pati - šaurās biksēs un džemperkleitās. Pašai arī paliek kauns, ja mazās saģērbju pēc principa - tikai nenokrīti un neko nesasmērējies. Ir lietas, ko ļauju divgadīgajai meitai izvēlēties pašai, pat ja man tas neliekas pārāk smuki. Ja uzvelku kaut ko no hello kitty sērijas, tad tam jābūt nepamanāmam, jo neesmu šo komerciālo firmu fane. Dzīvoju Vācijā un ir mirkļi, kad apskaužu vāciešus ( kuriem ir laba gaume), jo viņi spēj saģērbt mazos smuki, brīvi un funkcionāli. Bērnam jāļauj būt bērnam.

    AtbildētDzēst
  6. es savas princeses (2,5 un 5 gadi) gjerbju pec lidziga principa. Kamer vel varu izveleties ko meitenes vilks mugura, iztiekam bez disneja princesem, utt. Kads Hello Kitty kakjis tomer pamanas uz kada apgerba pabut. Dzivojam Stokholma, seit bernu apgerbiem izvele ir milziga. Parsvara perku cos (Hennes un Mauritz mazliet dargakais un kvalitativakais brends www.cos.se), next (stokholma ir tikai 1 next veikals, bet ir iespeja pasutit online), hm, tom joules, ralph lauren (tas gan seit ir dargas, bet pasutu caur draudzeni kas dzivo usa). So to perkam ari Italija.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cos ir mana apģerbu skapi nr1 pagaidam. Ir tikai 2 lietas, bet TIK mīļas.

      Dzēst
    2. Vai esi bijusi stokholmas cos veikala? 2stavi...berniem gan mazs sturitis tik..

      Dzēst
  7. Jaa, ari Zara un Mini Rodini mums ir topa!

    AtbildētDzēst
  8. Ko par to saka bērni?
    Manējā puspiecgadniece pati izvēlās. Es varu iedot padomu, varu atteikties pirkt, bet izvēlās vienalga pati. Es parasti atļauju visas tās šķebinošas princeses un citu. Pati gan, pērkot viņai drēbes, parasti spiežu uz dzīvniekiem un neitrālu apdurku, bet saprast es viņu saprotu.

    AtbildētDzēst
  9. Man bērniem garderobē ir dažādi apģērbi. Ir gan pēc "pieaugušo" krāsas un gaumes, gan košie bērnu apģērbi. Ļauju savam 5gadniekam un 3gadniecei pašiem izvēlēties. Pirmās skapī pazūd košo krāsu apģērbi ;)

    AtbildētDzēst
  10. Kā rīkojos es?:D:D:D:D:D - man vairs nav teikšanas par meitu garderobi! un nekāds mazais pieaugušais man tur nesanāk:D
    puiku ģērbju ar saviem darinājumiem:)

    AtbildētDzēst
  11. ..personigi man patik viss klasiskais , meitenigais mazliet Chanel - igais , un nekad neperku apgerbus ar mulkigiem uzrakstiem ..

    pirms paris dienam piefikseju ka manas meitas skapi nav neviena apgerba zalaa krasa :) bus pie ta japiestrada :) Man pasai ari nav !

    AtbildētDzēst
  12. Es lielu veribu pieversu materiala kvalitatei - lai tas ir erts, miligs un viegli kopjams. Pasai meita nav un ar puiku ir vieglak, bet esmu dzirdejusi padomu no mammam, ka jalauj meiteneem tas rozaa periods izdzivot, jo katra grib but proncese un kaut kas vinas vilina uz to rozaa krasu. Paiet pusgads, berns "atedas" un sak mekleet citus tonus.
    Un runajot vel par berniem - man loti patik, ja meiteneem velk kleitas un sarafanus. Manos draugos ir gimene, kurai ir divas meitas 2 un 5 gadi un vinas parsvara staigaa kleitas un sarafanos (es nerunaju par bargu ziemu) un svetkos vienmer ir kleitas. Puikam skatos pec apgerba nepieciesamiibas un parak ar apgerba pirksanu neaizraujos.

    AtbildētDzēst
  13. lasot rakstus dīvaini šķiet, ka autore publicē un reklamē tikai meitas foto... man personīgi šķiet tāda kā dalīšana... ļoti dīvaini. Kapēc nekad netiek otrs bērns fotografēts un demonstrēts kā modelis tas noteikti patiktu māmiņām kurām ir dēli. Lai gan man tas šķiet savādāk, ka meiteni var iepucēt atšķirībā no dēla... Domāju autorei ir viela pārdomām...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau domaju, kad kāds ievēros šo faktu :) Ir tā, ka puikam tagad 1,6 gadi un esmu meģinajusi viņu nobildēt, bet nereāli. Atšķirībā no meitas viņš visu laiku ņemas un kustas un nevaru noķert dkaidru attēlu. Bet gan jau pienaks ari Andreja laiks ;)

      Dzēst
    2. Manuprāt, nav pamata izteikt kādus pārmetumus, kādēļ viens tiek, bet otrs netiek izvēlēts par modeli. Piemēram, man šķiet, mazais vēl ir par jaunu, lai viņa foto ik mīļu brīdi tiktu rādīti publiskajā telpā.
      Pieļauju, ka šajā gadījumā "anonīmajai" vnk radās tīra ziņkāre par to, kā tad izskatās slaveno vecāku mazā atvase, nevis dīdīja kāda īpašā rūpe par dalīšanu.
      Ja man būtu bērniņš, arī man nostrādātu mātes dabiskais instinkts aizsargāt viņu un tik ilgi, cik vien iespējams.
      Drīzāk viela pārdomai būtu "anonīmajai", nevis Santai.
      Jauku dienu! :))

      Dzēst
  14. Visu mūžu taču varēs staigāt pieaugušo drēbēs, tad kāpēc bērnībā bērns nevarētu ģērbties kā bērnībā?
    Ja jau mēs bērnus uztveram kā mazus pieaugušos, tad kāpēc uzspiest viņiem savu gaumi un stila izjūtu? Nu, ja patīk tai meitenei rozā krāsa un Hello Kitty, kāpēc viņa nevarētu to valkāt?
    Un kā ir ar praktisko pusi - vai, piemēram, 3gadīgam bērnam viegli pašam uzvilkt/novilkt skinny jeans, blūzīti ar 8 pogām un kedas ar šņorēm?

    AtbildētDzēst
  15. Apģērbu savai meitai (drīz būs 3 gadi) izvēlos tā, lai man, dārziņa personālam, kā arī pašai meitai būtu viegli to uzvilkt un novilkt. Pašlaik esmu iecienījusi Mothercare apģērbus, jo tie pārsvarā ir no kokvilnas, elastīgi, bez liekām pogām un tos var žāvēt elektriskajā veļas žāvētājā (laikam esmu praktiskā mamma:)).Apģērbu izvēlos dažādās krāsās, dažreiz arī rozā (kaut gan speciāli ar šo krāsu neaizraujos), par krāsām man pašlaik ir svarīgāk, lai apģērbs labi izskatās un bērnam tajā ir ērti dauzīties. Pašai meitai vēl drēbes neinteresē- viņa labprātāk visur ietu plika :)
    Un vēl noteikti apģērbu izvēlē man ir svarīgas labas atlaides, jo bērni aug tik ātri un pret drēbēm neizturas tik uzmanīgi, kā gribētos!

    AtbildētDzēst
  16. Man patīk Santas nostādne attiecībā uz apģērba izvēli bērniem! :))

    AtbildētDzēst
  17. Man patik ka izskatas Santas meita!
    Man pasai nav bernu,bet ir krustmeita un vienmer iesaku un mana masa vienmer pirms kautko perk sazinas ar mani(kas citiem liekas divaini , hahaa)
    domaju ka LV gruti atrast labas, forsas stiligas mantas prieks berniem,vai ari ir arkartigi paaugstinatas cenas.man liekas ka sadi gerbjot(Santas berns)berns jau no bernibas sak iegut pareizo celu uz stilu, jo stils un gaumi jamaca no bernibas, jo velak jau bus pa velu, protams ka bernu nevajag ierobezot izveles, bet domaju tad vienkarsi vajag vest bernus uz tadiem veikaliem, kur nepiedava tas sauseligas drebes kur viss roza un Hello Kitty apkart vai kads cits attels, vienigi ko es izvelos ir Minni no Micky mouse(kreklini)kas liekas jauki prieks berna.Liekas ka lielakai dalai LV bernu vecaki doma, lai tik apgerbtu bernu vienalga,ka izsktas,lai tik nebutu zel nosmulet drebi.Domaju tas nav pareizi.Var atrast jaukas drebes pa letu cenu un kuras nebutu ari zel nosmulet, un ikdiena berns izskatitos stiligi 100%

    AtbildētDzēst
  18. Man patik ka izskatas Santas meita!
    Man pasai nav bernu,bet ir krustmeita un vienmer iesaku un mana masa vienmer pirms kautko perk sazinas ar mani(kas citiem liekas divaini , hahaa)
    domaju ka LV gruti atrast labas, forsas stiligas mantas prieks berniem,vai ari ir arkartigi paaugstinatas cenas.man liekas ka sadi gerbjot(Santas berns)berns jau no bernibas sak iegut pareizo celu uz stilu, jo stils un gaumi jamaca no bernibas, jo velak jau bus pa velu, protams ka bernu nevajag ierobezot izveles, bet domaju tad vienkarsi vajag vest bernus uz tadiem veikaliem, kur nepiedava tas sauseligas drebes kur viss roza un Hello Kitty apkart vai kads cits attels, vienigi ko es izvelos ir Minni no Micky mouse(kreklini)kas liekas jauki prieks berna.Liekas ka lielakai dalai LV bernu vecaki doma, lai tik apgerbtu bernu vienalga,ka izsktas,lai tik nebutu zel nosmulet drebi.Domaju tas nav pareizi.Var atrast jaukas drebes pa letu cenu un kuras nebutu ari zel nosmulet, un ikdiena berns izskatitos stiligi 100%

    AtbildētDzēst