piektdiena, 2012. gada 17. februāris

Apdāvināšanās nedēļas garumā.

Kopā ar Ēnu dienu meiteni Terēzi. Paldies, tev par lielisko piedzīvojumu!

Sveika! Atgādinu - nenokavējiet, šodien iznāk Mini Diena, kuras numurs veltīts karnevāliem, jo sevišķi Masļeņicai. Un, protams, pateicos par visām atsauksmēm, kuras esmu uzklausījusi iepriekšējā pielikuma sakarā. 

Šonedēļ manu garastāvokli uzlaboja daudzi, jūtos it kā katru dienu būtu svētki, jo saņemu no lasītājiem un Kids Gazette atbalstītājiem dažādas dāvaniņas - pirmdien šokolādes, otrdien auduma grāmatiņu mazajam puikam no Mammas Rokām, sveču bumbas, kuras nu grezno manu bufeti no jaukās Ēnu dienu meitenes Terēzes, greznu samta kostīmu no Colorlicious Kids meitai Maijai, tad vēl vesels maiss ar kosmētikas veikala Douglas labumiem, bet tikko lasu, ka bloga lasītāja Inga pagatavojusi man pavasara brošiņu. Mīļās meitenes, dzimšanas diena man ir pirmdien (laikam), bet paldies! Es no sirds novērtēju katru uzmanības apliecinājumu un jūs liekat smaidīt katru dienu.

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- pieturiet mani. / hold me.

- kas mani vieno ar ornitoloģiju. / *what's the connection between me and ornithology.

- vienkārši pasmaidiet. / *just smile.

- meitene ar zirgu. / *girl with a horse.

- pabaudiet. / enjoy.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru