otrdiena, 2012. gada 31. janvāris

Vintage faniem.



Es neesmu pārņemta ar vintage lietām (iespējams, ka tagad meloju, jo piektdien tiku pie sava personīgā dīvāna, kuram cenas dēļ staigāju riņķī gandrīz vai veselu mēnesi. Es to nopirku! pat ja tādēļ nāksies atteikties no kāda kārota apģērba gabal, restorāna apmeklējuma un labas grāmatas). Tātad sanāk, ka esmu pārņemta ar vintage lietām un šobrīd pat apkopoju interneta veikalus, kuros iespējams iegādāties pagājušā gadsimta mēbeles un rotaļlietas. Mans iecienītākais periods ir 50-80 gadi, kuros tapušas izcilas dizaina mēbeles kā pieaugušo, tā bērnu istabu labiekārtošanai. Par to, kur Latvijā atrodams bērnu vintage man grūti spriest - jāmeklē. Bet ja ko atrodat, vai zināt, kur meklēt un jums nav žēl atklāt šo vietu, lai kāds "izsalkušais" var pierakstīt adresi - komentāru sadaļa pieder jums! Bet pagaidām palieku pie importa veikaliem un adresēm. Enjoy!

Pssstt.com

1950. gadi

1960. gadi

1960. gadi
Little vintage




1970. gadi

Rien a Cirer





Viss antīkais


Foto: Flickr

7 komentāri:

  1. ai, kaa man patik :) bet ar nosacijumu, ja tas tiek kombinets ar modernam mebeleem vai majas lietam :) parasti arzemes censos apmeklet tos saucamos "blusu tirgus" un papriecet acis.
    vienigi man reizem baida aura, ko vecas lietas nes lidzi, tapec priecajos, ka daudzi tagad razo no jauna, iespaidojoties no ieprieksejiem gadiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu domājusi par auru un nonākusi līdz secinājumam - ja par kādu lietu man ir slikta sajūta kaut arī vizuāli patīk - nepirkšu! :)

      Dzēst
  2. jā, es gribetu zinat,kur dabut to superigo macibu galdu ar kresliem. sen tadu mekleju!:)

    AtbildētDzēst
  3. Brīvdienās secināju, ka vislabākās vintage (patiešām vintage, nevis pēc parauga darinātas) lietas var atrast laukos.

    AtbildētDzēst
  4. Atbildes
    1. Izskatās, ka te var atrast šo to interesantu.

      Dzēst
  5. Es ar akli neskrienu pakaļ visam kas ir vecāks par divdesmit gadiem, bet ir reti izņēmumi, un man tiešām patīk vintage....krietni vēl pirms 20 gadsimta sākuma.
    Laikam mūsu ģimenes pēdējais dāvinājums ir klavieres...es neticu savai veiksmei - kad vasarā Piena festivālā nobildēju melnās klavieres ieliku FB un pateicu, kā es tādas vēlētos, un IR. Pie tam tika meklētas "vienkārši klavieres, kuras atdāvina", jo klavieres prasa lielu sākotnēju ieguldījumu. Un tagad mums mājās ir melnas, ar modernā jūgenta gravējumu.
    un arī ja jūtu, ka nepatīk, liekas slikts, nepērku....laikam šo iemeslu dēļ es mūsu pašu "humpalbodēs" neeju iekšā...
    mans avots ir ebay...

    AtbildētDzēst