sestdiena, 2012. gada 14. janvāris

Sniegs. / *Snow.

Vakars varētu būt šāds...

Labdien ziemā! Beidzot ir klāt tā ilgi solītā ziema, bet ja godīgi, es jau biju sagatavojusies pavasarim. Vairāk gaidīju sniegpulksteņus nekā pašu sniegu. Bērniem gan prieks! Tagad tik jābrauc lūkot ragavas, jo, kad pirms laiciņa Maija jautāja vai viņai uzdāvināšu ziemas braucamrīku, atbildēju: "Kamdēļ? Nav taču sniega!" Un mazajam zēnam nav ne piemērotu apavu, ne apģērba. Cik ātri tomēr cilvēks spēj pārorientēties!

Hello in winter! Finally the promised winter is here, but to be true I already was spring oriented. I was more waiting for spring flowers than for snow flakes. But kids are happy! Have to go and get sledge, as when while ago Maya asked for it, I said: "But there is no snow!" And the little boy has no appropriate shoes, nor clothes. How quickly actually a person can get used to other conditions!

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- glītas koka rotas. / *nice wooden necklaces.

- super ideja dāvanai! / *great idea for a gift!

- piesegts. / *hidden.

- man patīk. / *I like.

- papīrs tomēr. / * still paper.

Fotomateriāls: Pinterest

2 komentāri:

  1. labi, ka mums viss ir, nav jāgādā. Bet braukšanas prasme bija jāatjauno, agri no rīta braucu ar auto un man meita saka : "mammu tu saslimi?, ko tu tik leeni brauc?" es vienkārši jutos, kā pīle uz ledus...būtībā mašīna sveša un neuzticos...tāpēc es ar gaidu atkal pavasari : spilgtu zāli, svaigu zaļumu smaržu un tīru ceļu no sniega:D

    AtbildētDzēst
  2. Man arī vienu brīdi bija sajūta, ka pavasaris drīz sāksies, jo šur tur jau manīju sanākušos pūpolus! :)

    AtbildētDzēst