ceturtdiena, 2012. gada 26. janvāris

Pārsteiguma dāvana no Crocs.

Šajā aukstajā laikā Crocs pārsteidza mani un meitu ar sirdi un galvenokārt kājas sildošu dāvanu. Paldies JUMS! Šie ir mani pirmie Crocs apavi, bet Maijai jau trešais pāris.

Vai jums ir kādi Crocs apvi?

Maija ļoti priecājās, ka jaunās bērnudārza kurpītes ir ar gliteriem + Hello Kitty sejiņu.


No savas puses varu teikt, ka apavus vērtēju ļoti kritiski, jo parasti man visi zābaki ir nedaudz par šauru un tajos salst kājas. Pēc 2 stundu ilgas pastaigas, pēdas bija siltas!

Labs ir, nevaru jau tikai slavēt - parastie, klasiskie krokši man ne visai piestāv kaut gan patīk kā izskatās citām dāmām. Biju nosolījusies tos nevilkt kājās un pie tā arī turos, bet šie zābaki - cita lieta. Un dubļos, sniegā, salā tomēr svarīgi, lai ir ērti!

20 comments:

  1. Hmm, pati esmu nēsājusi tikai lielas nepieciešamības spiesta karstajā 2010.gada jūlijā īsi pirms otrās meitas piedzimšanas, bet manām meitenēm gan ir pa vairākiem pāriem no Crocs - ērti, un viņām arī labi izskatās. To, ka Crocs ražo arī ziemas apavus, man ir jaunums, bet nu manos platuma grādos tas patreiz arī nav aktuāli:)

    AtbildētDzēst
  2. Nu super! Es ar` sev noskatīju krokšus, tikai tādus elegantākus un ar ādu.. Bet cik tie silti... Hmmm... Man tieši tā pati probl. kas tev - viss par šauru un kājas salst...

    AtbildētDzēst
  3. forsi ;) smuki&prieciigi ;)

    AtbildētDzēst
  4. es savu bērnu nelaižu visu dienu siltās telpās staigāt ar gandrīz pilnīgi slēgtiem gumijas apaviem! tikai ādas zandales (kuras var principā latvijā nopirkt tikai humpalās, ja negrib pirkt pa Ls30-50) un maximāli ar siksniņām nevis visas ciet! :P kājas zeķēs+kurpēs istabas temperaturā svīst bešena, lai es vēl izvēlētos māksļīgos materiālus (gumiju?!)
    šitā stulbā mānija uz tiem crocs...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, b/d man ar bērni nēsā ādas kurpītes ar siksniņām, šobrīd ecco...bet jūs nedomājiet, es neko nepērku par LV veikaliem redzamiem cipariem:D man roka neceļas!
      vasarā gan ja sīkei pavada visu dienu smilšu kastē, tie gumijas apavi ir tīri ok.

      Dzēst
  5. Man ar Crocs patīk un manam 2gadniekam ar! Bet par bērnudārzu es laikam piekrītu. Mūsu grupiņas audzīte arī vienai meitiņas mammai aizrādīja, lai nomaina Crocs pret parastām zandalītēm... Bet tur gan vairāk dēļ pēdas formas tā runa bija.

    AtbildētDzēst
  6. Mana bērnu ārste arī silti ieteica bērnam ar Crocs apaviem neaizrauties- izņēmums pludmale, citādi "čakarējot kāju", bērniem vajadzīga elastīgāka zole. Pašai man ir Crocs iešļūcenes- ar tām nedaudz staigāju vasarā, bet ziemas apavus gan neesmu izmēģinājusi- man patīk mani Ecco zābaciņi :)

    AtbildētDzēst
  7. Man loti patik Tavi zabaki, vienigais - vai gumijas zole ziema neslid?

    AtbildētDzēst
  8. Mazliet slīd, bet ne tā ka kristu riņķī. Slidenā kalnā uzkāpt varēju :)

    AtbildētDzēst
  9. Man arii, pirms paaris gadiem, shaadaa veidaa tika uzdaavinaati crocs.Godiigi sakot, nostaaveeja skapii ne reizi neuzvilkti, kaadus gadus 4rus noteikti!Bet pagaajushaa vasaraa nopirkaam meitinjai, tieshi ortopeediskaas zoles deelj, un es arii noleemu saveejos beidzot izmeigjinaat(iešļūcenes).Vasaras beigaas jau bij taa, ka peec dienas pavadiitas augstpapeezju kurpees, maajaas paarnaakot vilku crocs, lai atpuutinaatu kaajas.neskatoties uz dizainu, kas daudziem varbuut nepatiik, eerti vinji ir tieshaam!

    AtbildētDzēst
  10. man tieši tādi paši kā tev, tik zili :) pagaidām esmu apmierināta, kājas nesalsts un ir ērti laikā, kad ārā ir slapjšs. Bet slīd gan viņi..

    AtbildētDzēst
  11. neee nav gan un arii ne beernam nezinu par to labajaam vai sliktajaam iipashiibaam ...vieniigais kas dzirdeets, kad nu tas bums ka asv bijushais prezidents valkaaja un ka nav modiigi ha haa...bet redzrazho tak vaieraakus tos variantus un zaabaki ir ok- izskataas ok, un ja silti tad vispaar ko vairs runaat atgaadina ljoti manus lacoste winter boots ....http://twentyteneightyfour.wordpress.com/2009/11/30/time-for-winter-booties/

    AtbildētDzēst
  12. Mūsu ģimenē Croci ienāca arī kā dāvana bērnam. Tad arī man uzdāvināja tādus pat kā meitai un tad mēs abas vienādās Crocs tupelītēs staigājām. Tagad ,akd ziema, velku tos kā čības un....kāja nevienā apavā nejūtas tik labi kā Crocos. Domāju, ka dakterītes var iebilst pret tiem lētajiem pakaļdarinājumiem lielveikalos. Un Latvijas ziemu bez Crocs vispār vairs nevaru iedomāties. Jo nezinu nevienus zābakus, kuros būtu vienlaicīgi silti, nelaistu cauri mitrumu, staigājot pa slapjdranķi.
    Vienīgais....nu ir gan man nedaudz žēl naudas par bērnu apaviem, jo ....tā pēda tik nemanāmi māk izaugt. Bet...ik pa laikam jau var:)

    AtbildētDzēst
  13. esmu Crocs fane:)) man pašai ir tie paši, kas bildē un vēl Cosmo boots - super, meitiņai jau 5 pāri visa kā:))
    starpcitu, vēl pēdējās dienas www.crocs.com ir -70%, ja pērk uz 69 eiro nav sūtīšanas maksas un saņemt var nedēļas laikā no Nīderlandes, izmantojiet, tas ir daudz lētāk kā Rīgā atlaižu laikā!!!!

    AtbildētDzēst
  14. Crokšus man kaajaa nedabuut:D bet bērniem naski pērku! viņiem piestāv! tiesa , sorry, ne LV cenās:D

    AtbildētDzēst
  15. Manai meitai ir Ecco zandales - gan bērnudārzā vienas, gan mājās otras. kājas svīst tāpat kā trakas. Bet šobrīd esmu citu apavu meklējumos JO - meitiņai regulāri ieaug kāju īkšķiem nadziņi ādā un ķirurgs pateica, ka tā esot nepareizu apavu vaina. Es, protams, argumentēju, ka mums ir labākie apavi manuprāt, ar izmēriem viss kārtībā un Ecco taču. Viņš palika pie sava. Un, jā....kad kādu laiku pastaigājām citās kurpēs pa māju, ar nadziņiem viss vislabākajā kārtībā. Nezinu. Varbūt Ecco nav domāti manas meitas kājām, jo bijām arī nopirkuši ziemas zābakus, kurus gan uzvilkām tikai divas reizes, jo ar visām Ecco zeķēm kājas sala tā, ka bērns kliedza. tāda mums pieredze ar to Ecco. Nē, Crocs mani nesaista, gumijkurpēs uz dārziņu nelaidīšu, bet iesakiet, lūdzu, kādus citu labus apavus. Varbūt mēģināt Clarks?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. varbūt zandalītes jāmeklē tādas, kur pilnīgi viss purniņš ir laukā, vaļā?! man uz bd tikai tādas, tad nadziņiem nevajadzētu ieaugt kurpju dēļ, jo pie pirkstiņi vispār purngalā būtu brīvi! maksimāli jāmeklē ar siksniņām un pēc iespējas mazāk ciet ar materiālu (piemēram, siksniņas tikai no sāniem, priekšpusē pa virsu ar cauru purngalu un siksniņa pie potītes). nu, jo mazā ciet, jo mazāk svīst. es tādas no ādas un normālās cenās/krāsās atrodu tikai humpalās!

      Dzēst
  16. sporta zīmolu apavi! Mūsu ģimenē dēlēnam īpašā cieņā Nike zandeles, ikdienas apavi, arī zābaki! Sporta apģērbu/apavu firmas manuprāt jo īpaši domā par visiem ergonomiskajiem faktoriem. Vēl ļoti labi ir arī Timberland apavi. Ne-ziemas sezonās - Camper - mūsu ģimenes top zīmols - ārkārtīgi ergonomiski un ilglaicīgi apavi (atsevišķi eksemplāri gandrīz nenonēsājami)

    AtbildētDzēst
  17. Nekad vairs nepirkšu ziemas Crocs apavus.Pārdevēja teica zābaki der -15grādos,MUĻĶĪBAS!!!Bērnam kājas sala jau pie -5,gumija!!!

    AtbildētDzēst
  18. Čau nevari lùdzu pateikt kur un par cik tu viņus pirki?

    AtbildētDzēst