svētdiena, 2012. gada 1. janvāris

Kas adījis Tavu šalli? / *Who knitted your scarf?


Jauno gadu esmu nolēmusi sākt ar ļoti pozitīvu ziņu, kuras avots meklējams Francijā. Proti - kāds vīrs vārdā Džeremijis Emsellem nolēmis izveidot vispasaules labāko omīšu-adītāju tīklu, kura mērķis ir nodrošināt omītes ar darbu, bet mūs ar siltām šallēm un cepurēm. Mājaslapā www.goldenhook.fr jums ir iespēja kādai no omītēm pasūtīt tamborētu izstrādājumu un pāris nedēļu laikā kļūt par tā īpašnieku. Atliek vien izvēlēties modeli un vecmāmiņu. Vai nav ģeniāla ideja?

*I've decided to start the new year with a very positive post. A great man named Jeremy Emsellem, has an aim to create a worldwide community of the best knitting grannies and to make sure that everybody who orders a hat, scarf or other accessory is warm and satisfied. In the web page www.goldenhook.fr you have the opportunity to order a crocheted accessory and in a few weeks receive it at your door. Just have to choose a model and granny. What a genius idea?!


Jaukās omes adītājas. / *Super cool knitting grannies.

Džeremijs pie šīs domas nonāca apciemojot savu tanti un novērojot, ka vecāka gadagājuma dāmas sūdzas par garlaicīgu dzīvi. Viņš vērsies ne vien pie paziņām, bet arī omītēm no veco ļaužu pansionātiem, izvēlējies labākās adītājas un noslēdzis ar viņām vienošanos par sadarbību. Pasūtot kādu tamborētu aksesuāru, omītes tiek pie naudiņas, kuru izmanto savām vajadzībām - cita krāj kādam niekam, bet cita savukārt sapņo par ceļojumu uz Havaju salām. Lai dzīvo omītes un adījumi! Un ceru, ka drīz arī mūsu, Latvijas jaukās vecmāmiņas būs papildinājušas Goldenhook rindas.



Vai jūs ģimenē kāds ada? Vai nēsājat adījumus, kurus jums dāvinājusi omīte vai kāds cits labvēlis? Mani bērni Ziemassvētkos tika pie omes adītiem cimdiem un zeķītēm. Un jūsējie? Man gan neviens neko nav uzadījis, bet es labprāt pasūtīšu kādu Goldenhook šalli vai cepuri, jo tās ir patiešām stilīgas + roku darbs!

10 comments:

  1. Forša ideja, šķiet, ka kaut ko līdzīgu manām jau atminos, bet mana ome arī viena kartīga adītāja, Ziemassvētkos tieku katru gadu pie zeķu pāra un cimdu, ar tiem cimdiem ir tā, ka kādreiz nepatika, bet tagad gan.. uz izķeršanu, latviešu krāsainie dūrainīši visiem Parīzē dikti patīk, jo neierasti + silti :)
    E.

    AtbildētDzēst
  2. Ideja super! Mūsu latviešu omēm arī vajadzētu tādu iespēju. Man gimenē ada gan vecmamma, gan mamma, gan es pati esmu no adītājām.

    AtbildētDzēst
  3. Mums arī bērniem svētku dāvanu sainīšos no radiniekiem blakus citām jaukām lietiņām bija ieliktas mājās adītas vilnas zeķītes. Lielākais - 5 g.v., attaisot sainīti, lietišķi jautāja "Ko? VIŅŠ tagad arī adīt sācis?" :)))
    Veiksmīgu un raženu gadu! Esmeralda

    AtbildētDzēst
  4. mums ar ZSV pacinja no Liepaajas omes:D - zekju paari cepuriites:D

    AtbildētDzēst
  5. 100 eur cepurīte - neslikti. Es jau tepat LV sakarīgu beanie zem 10 Ls nevaru dabūt! nāksies vien pasūtīt! ;D
    bet paldies par informāciju! Interesanti, interesanti...

    AtbildētDzēst
  6. Nav nav tik dārgi... Es ar sākumā nošokējos, bet ne visas 100 maksā :) es vairāk par ideju priecājos :)

    AtbildētDzēst
  7. mūsu ģimenē ir viena ūberõsamlieliskā adītājõme, kas visu gadu ada, un tad gada beigās visi (un mēs esam mēēēžonīgi daaudz, sākot no mazmazbērniem līdz pieprecētajiem radiem un māsīcu māsīcām) ģimenes locekļi tiek pie kāda jauna zeķu pāra, un visas zeķītes nudie skaistas un siltas. ir vēl viena õme, kas ada, bet nu jau vecuma, redzes un rociņu nespēka dēļ uzada vien mazbērniem pa knipucītim.
    pati arī reizēm adu, bet parasti viss fiksi atdāvinās prom, jo tā ir lieliska dāvana, kur ielikts sirds siltums un pašas roku darbs.
    adījumi ir viena lieliska padarīšana (:

    AtbildētDzēst
  8. http://mormor.nu
    Tiem, kam tuvaki skandinavi. Loti lidziga ideja..:)

    AtbildētDzēst
  9. Mūsu ģimenē viss ačgāni. Adu es visai ģimenei ieskaitot omīti. Un jautri, ka adot omei, ir jāievēro visi bērnu adijumu parametri.Omītei vajag vislabāko dziju, jo viss "kož" un omei peciņas ar mazas kā bērnam :)

    AtbildētDzēst