piektdiena, 2012. gada 27. janvāris

Ievākšanās. / *Moving in.

Ar "māsu" Edīti. / *With "sister" Edite.

Labdien draugi! Kā jau solīts, piektdienu pēcpusdienas pieder man un jums, kad esam neierobežoti un ir brīvā tēma. Raksti par, ko gribi un lasi par, ko gribi! Tad es arī rakstu, ka nedēļa ir pagalam izdevusies, ar 100% ievākšanos jaunajās telpās, tik dīvāns no Ze Store vēl nav atvests (jēziņ, tā ir mana lielākā investīcija mēbelēs EVER!) un man nemaz nav žēl, ka kārotā kažociņa vietā tiku pie kā pavisam praktiska un tagad man un tiem, kas atnāks ciemos (arī jums) būs kur sēdēt. Vai nāksiet ciemos?!

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- tauriņš. / *bow tie.

- māja spogulī. / *house in mirror.

- bailīgi, bet elpu aizraujoši. / *scary, but breath taking.

- grāmatu vāki kā iedvesma. / *book covers as inspiration.

- akmens. / *stone.

- kur tie laiki, kad slimnīcas māsiņas izskatījās  - ! / *Where's the time when hospital nurses looked like THIS!

1 komentārs:

  1. Sirsnīgi sveicu ar ievākšanos! :)) Un lai ērti "sēžas" uz jaunā dīvāniņa! :))

    AtbildētDzēst