svētdiena, 2012. gada 8. janvāris

Cosmopolitan.lv



Pirms kāda laiciņa mani uzrunāja Laura no Cosmopolitan, jautājot vai es varētu pateikt ko iedvesmojošu žurnāla lasītājām - kaut ko no sevis un personīgās pieredzes. Piekritu un tagad jaunajā Cosmo varat lasīt ne vien manu stāstu iz dzīves, bet arī Agneses Kleinas un Katrīnas Puriņas. Pati izlasīju ar interesi, ko teikušas pārējās meitenes.

*A while ago I got a call from Cosmopolitan, asking if I could say something inspiring from my own life. I agreed and now the new Cosmo is out. But there you can read not only my story, but stories of two other great women - Agnese Kleina and Katrina Purina. 




Kā arī - JĀ! interesants šķita raksts par franču sieviešu pavedināšanas mākslu. Svarīgas esot smaržas ar muskusa pēcgaršu, kas radot ap sievieti īpaši juteklisku mākoni. Sestdien, kad biju Stockmann pārdevējai apjautājos, lai parāda man visas smaržas ar šādu galveno elementu. Lūk tās ir: Nina Ricci L'elixir (mans favorīts), Guerlain Idylle, Carolina Herrera 212, Escada Especially. Tagad visas varēsim sasmaržoties un būt... Kādas smaržas jūs lietojat, dāmas?

6 komentāri:

  1. Ikdienā - Gucci Guilty, bet īpašos gadījumos - Santa Maria Novella Acqua di Colonia Melograno
    Iztieku bez muskusa "pēcgaršas". :D

    AtbildētDzēst
  2. Kad mazais puika bija vēl zīdainis, smaržas lietoju ļoti reti. Bija sajūta, ka mazajam nepieciešama mammas, piena un māju smarža. Nu jau puiks paaudzies, vairāk ejam sabiedrībā. Arī smaržas ir atgriezušās manā ikdienā. Šobrīd mēģinu pieradināt Shalimar Initial. Patīk ar katru dienu vairāk.

    AtbildētDzēst
  3. Jā, arī es gaidot meitu atradinājos no smaržām vispār. Visi aromāti ieskaitot matu kopšanas līdzekļus, man šķiet, ļoti sintētiski un nepanesami. Tagad sāku eksperimentēt ar ēteriskājām eļļām un meklēju kā pati uztaisīt savu smaržas buķeti. Manuprāt, daudz dabīgāk un kas ir galvenais, radošāk.

    AtbildētDzēst
  4. Es ar nesmarržojos kamēr biju stāvoklī un kamēr bebis mazs. Nemaz neprasījās. Savukārt no mazgāšanās līdzekļiem izmantoju bebju šampūnus un atklāju Stendera produktus. Patīk tāda zefīraina brūkleņu masa.

    AtbildētDzēst
  5. Manā plauktiņā pašlaik ir Gucci Envy Me, pirms tam - Hugo Boss Femme. Nesen sapratu, ka pēdējos gados neapzināti vienmēr esmu izvēlējusies rozā / violeta toņa smaržas, iespējams, ka viņas visas vieno kāda "pēcgarša" :) Par muskusu man reiz stāstīja māsa, biju pat nopirkusi Body Shop muskusa parfīmeļļu, bet lietošana kaut kā neaizrullēja.
    Stendera dušas zefīrs ar tām brūkleņu vai dzērveņu sēkliņām ir dievīgs! Lai ko neteiktu par apnikušo apdāvināšanos ar Stendera produkciju, es esmu pārlaimīga, ka dāvinātājs tam nepagāja garām :) Cerams, ka nav pārmēru saķimizēts, kaut gan vismaz sajūtas tādas viņš nerada.

    AtbildētDzēst