otrdiena, 2011. gada 27. decembris

Pēdējā brīža piedāvājums.

Mana šīs sezonas iecienītā!

Mīlestība pret mākslu nerodas vienā dienā. Ja neesat regulāri izstāžu apmeklētāji un bērniem šķiet, ka atmosfēra muzejos ir nomācoši vienmuļa, tad ziemas brīvlaikā vēl varat paspēt apmeklēt mākslas tirdziņu Jarmarka Mākslas akadēmijas telpās, kas norisināsies līdz 29. decembrim - tātad vēl 2 dienas. Apbrīnojami, kāda tur valda rosība! Arī māklsas darbi nav vis novietoti tikai pie sienām, bet atrodas kastēs uz galdiem un ir aptaustāmi, kas bērnos rada brīvības sajūtu un veicina interesi. Apmeklējot Jarmarku, pajautājiet bērniem, kādi mākslas darbi viņiem patīk, kādi nepatīk. Kādas emocijas raisa šis vai tas mākslas darbs. Cik bieži jūs ejat uz izstādēm? Vai Jarmarku esat kādreiz apmeklējuši un vai esat kaut ko nopirkuši no tur atrodamajiem mākslas darbiem?

Lielformāta glezna, kas atgādināja bērnības fantāziju multenes.

Es ticu vienradžiem.


Jau no bērnības esmu iecienījusi pilsētu skatus.

Iederētos kādas jaunās balerīnas istabā.

Atgādināja tagad veikalos nopērkamās La La Loopsy lelles.

Protams, kā nu bez Hello Kitty.


Šo arī labprāt pieliktu bērnistabā pie sienas, bet sienu par maz.

Apbur pagājušā gadsimta noskaņa.



Un tagad Jarmarka lāči dažādos parametros:







Steidziet baudīt mākslu vēl pēdējās 48 stundas!

4 komentāri:

  1. Šogad biju Jarmarkā ar 4gadīgo meitiņu. Man patika radošā atmosfēra, meitiņai- Hello Kitty glezniņas un visvisādie lāči.
    Esam bijušas kopā gan uz muzejiem, gan izstādēm. Vairāk protams patīk, ja var ne tikai staigāt un skatīties, bet arī padarboties.
    Ak jā, kopā ar bērniem iesaku apmeklēt arī izstādi "Tā top animācija".

    AtbildētDzēst
  2. Laimas koņču lācis uz mani atstāja lielāku iespaidu kā uz manu 7-gadīgo māsas meitu.

    Jarmarkas tirdziņš pēdējos 3 gadus ir bijis must-see sarakstā. Šogad tika iepirkts apgleznots gredzens, bet pirms dažiem gadiem man no turienes tika uzdāvināta īpaši skaista tējas servīze.

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par ieskatu..
    No atlasītajies mākslas darbiem mans favorīts nr.1 ir glezna ar baltām meitenēm, kas dejo ar tumšajām eglēm...Uzrunā arī mazā meitenīte sniegā..

    AtbildētDzēst
  4. Es pievienojos Caku viedoklim.
    Arī es ar meitām (5 un 7 gadi) bijām aizgājušas uz Jarmarku atklāšanas dienā un daudzas no augstākminētajām gleznām nemaz nepamanījām! Vai varbūt vēl nebija izstādītas.
    Protams, konfekšu lācis ir palicis atmiņā visspilgtāk! Joprojām mazliet pēc viņa ilgojamies... :)

    AtbildētDzēst