sestdiena, 2011. gada 31. decembris

Jaunā gada apņemšanās.


Labrīt! Pienācis 1. janvāris. Jau! Ceru, ka jūtaties labi, esat labi paēduši un padzēruši, jo tagad laiks rakstīt Jaunā gada apņemšanos sarakstu. Uz šo domu mani uzvedināja neviens cits kā pati Bridžeta Džounsa, kura sāka ar vārdiem:

"Resolution number one: Obviously will lose twenty pounds. Number two: Always put last night's panties in the laundry basket. Equally important, will find sensible boyfriend to go out with and not continue to form romantic attachments to any of the following: alcoholics, workaholics, commitment phobic's, peeping toms, megalomaniacs, emotional fuckwits or perverts. And especially will not fantasize about a particular person who embodies all these things."

Tagad mana kārta!

1. Celties agrāk - 8os un nevis 9os

2. Nomest 1 kilogramu - to ko nedēļas laikā uzēdu.

3. Atrast ļoti labu iemeslu, lai šogad paņemtu kārtējo akadēmisko.

4. Iemācīties franču valodu tādā līmenī, lai dziedot līdzi dziesmām francūžos nerastos kauna sajūta.

5. Aizbraukt kaut kur citur, ne tikai uz Parīzi, jo tieši to es taisos darīt jau pēc 26 dienām.

6. Nestrādāt līdz diviem naktī, tā vietā izslēdzot datoru ap pusnakti.

7. Aiziet uz kino ar dzīvesbiedru, ne tikai ar meitu uz multenēm.

8. Gatavot biežāk mājās, jo šķiet, ka manī pamodusies moderno laiku sieviete.

9. Nerunāt pa telefonu, kamēr braucu ar auto, jo viens brīdinājums jau man ir.

10. Neiznest nenopirktas preces no veikala, pat ja tas gadījies netīšām, aizdomājoties, runājot pa telefonu vai kā tamlīdzīgi.

11. Pārstāt satraukties par matu garumu.

12. Sveicināt visus, VISUS kaimiņus.

13. Vasarā vismaz 2 reizes nopeldēties jūrā.

14. Čīztosta un frī kartupeļu vietā izvēlēties salātus, bet 2 kūkas gabaliņu vietā paņemt vienu.

15. Izlasīt vai vismaz izšķirstīt nopirktos žurnālus no A-Z.

16. Nepirkt kārtējo grāmatu, pirms nav izlasīta iepriekšējā.

17. Atsākt ar Madaru dzert alu ziemā.

18. Biežāk braukt ar sabiedrisko, dažreiz aizlienējot auto dzīvesbiedram (kas patiesībā ir viņa auto).

19. Pārvākties atpakaļ uz savu gultas pusi, pat ja naktslapiņa tur tik spoži nespīd.

20. Beigt pirkt visu to bez kā var iztikt!

Un pēdējais - neslinkot un vienmēr smaidīt!

Tagad JŪSU kārta!

11 comments:

  1. Hihi... 3. un 20. tieši kā par mani :)) Es šo rītu sāku ar domu uzrakstīt savas apņemšanās, bet pagaidām savā blociņā esmu pierakstījusi - sākt dzert ūdeni un mēneša beigās atstāt kontā vismaz kādu latiņu.. :)

    AtbildētDzēst
  2. Santa, nezinu kā tev bet man deva 2 akadēmiskos gadus, pēc tam jau atskaita:D Bet atjaunoties nav problēma, tik macību maksa mainās:D:D:D
    par agro celšanos varu tikai apskaust...es agrāk par 10 nevaru sākt dienu, jo esmu tipiska pūce!

    AtbildētDzēst
  3. 13.punktu ES NEVARU izpildīt par vienu reizi...jau 6 gadus:D AUKSTA TĀ MŪSU JŪRA!!! brrrr

    AtbildētDzēst
  4. un nobeigumam, es sarakstīju apņemšanos ;isi pirms pussnakts vakar, tagad jāiegādājas plānotājs un jāielīmē, kā nemitīgs atgādinājums.

    AtbildētDzēst
  5. "16. Nepirkt kārtējo grāmatu, pirms nav izlasīta iepriekšējā."

    To es laikam varētu sev solīt katru gadu vēl 20 gadus no vietas un tā pat neizpildīt. Nu nesanāk. :)
    Manējo uzrakstīju pirmajā baltajā lapā no Agneses plānotāja, stāv tāds uz mani draudīgi skatās un skatīsies visu gadu, būs vien jāpilda, manos punktos ir
    -tattoo (beidzot)
    -aizbraukt uz Čīli
    -beidzot atkal redzēt saulrietu pie jūras/okeāna
    -aiziez uz Kanye West koncertu (jā!!)

    Tās tādas interesantākas apņemšanās, viss pārējais no sieviešu sērijas tā teikt, vairāk sportot, mazāk dzert kafiju, labāk rūpēties par sevi, biežāk iet uz masāžām, nu visu to ko rakstam katru gadu, bet reti kad izpildām.

    Lai izdevies un pozitīvs jaunais gads!
    Elizabete

    AtbildētDzēst
  6. Man tiešām interesanti ko raksta citas sievietes, bet no šīs sērijas: veselīgums skaistums...mans vienīgais punkts bija "vairāk būt svaigā gaisā:D"

    AtbildētDzēst
  7. Paldies Elizabete, ka padalījies - interesanti. Gaidu tad tattoo rezultātu un foto no Čīles :)

    AtbildētDzēst
  8. Santa, esmu ar Tevi, ne tikai domās, bet arī savos darbos saraksta 12., 15., 16., punktā :)
    bučas jaunajā.

    +punkts nr.22. satikt Santu biežāk. :)

    AtbildētDzēst
  9. Santa...
    Jūs tiešām mani iedvesmojat... tik fantastiska uzņēmība, apņēmība un dzīvesprieks..
    Es lasu Jūsu rakstīto un sajūsminos.. mani gan var pieskaitīt jau 40-gadnieku paaudzei un bērni man jau paaugušies, bet es tiešām sajūsminos par mūsu jaunajām māmiņām un uzņēmīgajām sievietēm...
    Lai izdodas Jaunajā Gadā piepildīt sapņus...

    AtbildētDzēst
  10. Nu re cik atkal labas lietas viens itram esam sarakstījuši.
    Katrīn, es ar Tevi!
    Dārgā Weta, no sirds priecājos par jūsu, komentāru. Šādi vārdi spēj no sirds iedvesmot un esmu gandarīta, ka lasāt.

    AtbildētDzēst