otrdiena, 2011. gada 1. novembris

Pārtaisi savas IKEA mēbeles. / *Redesign your IKEA furniture.


Esmu jau blogā rakstījusi, ka nesen no Braitonas uz Rīgu pārcēlusies mana māsīca Edīte. Tā kā arī viņa ar ģimeni pieder pie IKEA mēbeļu atbalstītāju pulciņa, tad liela dāļa no dzīvokļa iekārtojuma aizņem tieši skandināvu dizains. Izrādot dzīvokli, Edīte man pastāstīja kā ieplānojusi jau apnikušās kumodes padarīt svaigākas. Viņa nesen atklājusi kompāniju Mykea, kura piedāvā iegādāties uzlīmes IKEA mēbeļu aplīmēšanai. Atliek vien izvēlēties sev vēlamo rakstu vai zīmējumu, piemērot to skapīša izmēram un re - jūsu istabā parādās jauns objekts! Izpētot Mykea mājaslapu, secināju, ka tā ir ļoti ērta, pārskatāma un dizaini piemēroti gan bērnistabu mēbelēm, gan pārējām dzīvojamām platībām. Jātzīst, ka ideja ir bezgala vienkārša, bet ļoti laba!

Vai jūsu mājās ir IKEA mēbeles? 

* I've already written about my cousin Edith, who has recently moved from Brighton to Riga. The same as me, she and her family is a fan of IKEA furniture, so a big part of the apartment will be furnished with Scandinavian design. While showing her new flat, she introduced me with a company Mykea, who have come up with solutions, how to redesign furniture bought from IKEA with just simple stickers. You just need to chose the pattern or drawing, check the style and size of furniture and the work is done - your room gets a new interior object. While browsing round their home page, I came to a conclusion, that it is very easy to understand and the designs suit both - kids rooms and living area. Must admit - the idea is so simple, but very good!


Do you have IKEA furniture at home?









4 komentāri:

  1. wow paldies esmu ljoti ikea piekriteeja tieshi vienkarsho lietu zinaa un arii beernam gribas ko vienkaarshu nevis ciku caku un tomeer shis ir super jo apnikusho var parmainiit un cik noprotu no kaarteejaa ziimeejuma izaugusajam bernam var mainit mebeles atkal nopleshot limpleves...visticamak mebeles namainot supeeer...tnx

    AtbildētDzēst
  2. Yes, yes! Man jau arī ideja šķiet spīdoša un nav dārgi.

    AtbildētDzēst
  3. super, paldies! mēs dzīvojam Zviedrijā, mums IKEA ir visur :) drīz pārvaksimies un šis noteikti noderēs :)

    AtbildētDzēst
  4. man vienmēr niez pirksti pašai ko uzzīmēt, uz vecām mēbelēm:D
    Nesenais pirkums ir rakstamgalds skolniekam un balts plastikāta grozāmais krēsls, abi no IKEA, dīvaini, ka mans bērns izvēlējās tieši melnu galdu ar baltām atvilknēm...es klusībā situ plaukstas, yes yes yes:D....Bet izvēle vienmēr ir bērnam, ja kas tiek pirkt viņam. Šo mēness ieplānosim meklējumus piemērotai galda lampai, noteikti tāda, kas neplīst.
    Par uzlīmēm, man jaunākais ir tik veikls nedarbnieks, ka aizdomas, ka būs vēlme ko kasīt nost.....

    AtbildētDzēst