otrdiena, 2011. gada 29. novembris

Modeerska Huset rudens/ziema '11/12.


Kādi ir jūsu iecienītākie bērnu apģerbu veikali? Manu bērnu skapī lielākā daļa drēbes pirktas Lindex, ZARA, H&M, Polarn O. Pyret. Ja tā paskatās - zviedri dominē. Un iespējams tieši tādēļ ievēroju jauno apģērbu zīmolu Modeerska Huset no Gēteburgas. 100 ekoloģiski, piemēroti bērniem vecumā no dzimšanas līdz 5-6 gadu vecumam. Apģērbu apdrukas ir unikālas, jo veidotas speciāli Modeerska Huset, un pieejamas ierobežotā daudzumā.








Foto: Publicitātes materiāls.

19 comments:

  1. Viss pirkts lietotajos apģērbos, jo pasaulē jau tā ir saražots TIK daudz, ka to nav iespējams novalkāt. Jā, varbūt, ja būtu vairāk naudas, pirktu arī eko-drēbītes, bet cena tām šķiet pārlieku liela. Dzīvē ir citas prioritātes, kā "smukas" bildītes uz apģērba.

    AtbildētDzēst
  2. Varu piekrist, ka ir citas prioritātes... Uz bildītēm varam paskatīties kā uz glitiem atteliem un pamielot acis :) butu interesanti uzzinat cik daudz pasaulē apģērbu un cik ilgam laikam pietiktu ja vairāk neražotu?! Secind hand - tir var tik labas lietas atrast!!! Kuri ir labākie second hand Rīgā? Kāds zin?

    AtbildētDzēst
  3. Es piekrītu anonīmam. Arī esmu domājusi daudz par to, cik tas viss ir īsti, patiesi, pamatoti utt., jo īpaši uz šī brīža Latvijas ekonomiskā fona. Bet - šis blogs nav par recycled, šis ir par "krutām fīčām", un to lasa cilvēki, kam tas ir aktuāli.
    Arī es ticu recycled idejai un pašai ir interesanti - vai man sev izdosies pierādīt,ka ir iespējams uzlabot savas dzīves kvalitāti un vidi, tikai ar recycled palīdzību, ieguldot minimālus līdzekļus? Mana jaunā gada apņemšanās paskatīties, kā un vai tas darbosies manā dzīvē, jau šķērēju vecos vīra t-kreklus :) Tomēr- šīs konkrētās bērnu drēbītes tiešām mielo acis!

    AtbildētDzēst
  4. manas jaunkundzes skapī ZARA, H&M, C&A, POP, Lindex, Laredoute + secound hand drēbes, apavi un lietiņas (ebay.co.uk, RDA, Humana, kāda mazāka bodīte) :) ar tiem humpiishiem ir taa,ka nekad nevar zinaat, kas labs atradiisies, kaa taada miikla, kurai nezini, buus vai nebuus atmineejuma. :) biezji gadaas atrast tiik labas lietinjas, kuras veikalos nesamekleet.

    AtbildētDzēst
  5. Man ir trīs dēli, tāpēc nav nekādu problēmu novalkāt drēbes :)
    LV ir tikai daži veikali(jau pieminētie), kuros puišiem iespējams atrast gaumīgas drēbes par pieņemamu cenu. Es arī labprāt iegādātos kaut ko ārpus ierastā tajos pašos humpalīšos, ja vien zinātu, kuros vērts iegriezties, netērējot velti laiku.

    AtbildētDzēst
  6. Mūsmājās tieši tas pats - Zara kids, P.O.P. u.c. dārgā gala drēbītes tiek miksētas ar humpaliem. No dārgā gala izvēlos dažādos "advancētos" apģērbus - termo veļu, polartec un goretex jakas, vilnas kombīšus (vairāk saistīts ar pareizas ķermeņa temp. uzturēšanu, jo ziemā bērnu netuntulēju, bet ģērbju plāni). Pārējais ikdienas apģērbs tiek iegādāts kādās mazpilsētas humpalās (tur izroku gan Benetton, gan H&M:)). Tos pašus Clarks apavus gandrīz jaunus bērnam pērkam humpalos. Ne jau tāpēc, ka naudiņas nebūtu, vai skopums neļautu, vnk esmu par saprātīgu naudas tērēšanu.

    AtbildētDzēst
  7. Sobrid arvien vairak piekeru pie domas,ka bernam drebes perku tad, kad ir kada vajadziba, jo neredzu vajadzibu vinam parbliveet skapi.
    Ta ka man ir puika, man izpaliek velme vinu pucet (ko nevaretu izdarit, ja man butu meitina). Drizak, es perkot domaju, cik ertas un funkcionalas bus drebes. Bernam ir daudz mantotas lietas no vecakajiem braleniem, kas ari varetu klasificeties pie second hand lietam. Pasai patik lindex drebes (iecekoju arii meitenu nodalu) un parsvara tomer izmantoju iespeju arzemees, jo tur var nopirkt izdevigaak un man tiesam nepatik klasiskais drebju sadalijums - zils/roza, kas valda LV veikalos.
    Ziemas apgerbam un apaviem naudu nezeloju un perku kvalitativas lietas, piem, no P.O.P, bet izvelos neitralas krasas apgerbu + apavus ar ceribu, ka to vares vilkt mani nakotnes berni.
    Isuma :)
    Man pasai liekas, ka sobriid Lindex ir labakais veikals prieks augosa berna.
    Un man loti patiik pasteltoni bernu apgerbos, ko tik reti var dabuut musu veikalos :)

    AtbildētDzēst
  8. Manai dāmiņai topā ir Next, H&M, George utml. Bet jāsaka, ka gandrīz viss no drēbēm pirkts UK, jo pie mums LV ir nesalīdzināmi augstākas cenas un izvēla maza. Pat pirkt pa internetu no UK sanāk lētāk! :)

    AtbildētDzēst
  9. Zhanii - kādas interneta adreses Šipingo uz LV?

    AtbildētDzēst
  10. Ooo, sāpīgs jautājums..Man pašai vairāk labpatiktos, ja manas meitas skapī būtu vairāk reciklētu apģērbu gabalu, bet deviņgadīgai jaunkundzei ir pārāk piekāpīgs tētis, un mamma arī ar mīkstu sirdi. Un "second hand" veikalu šeit nav kā sugas :( Meitas skapī dominē H&M, GAP, Old Navy, H&M (mans favorīts), Children's Place, Pumpkin Patch, Desigual un Oilily (kad noķeru atlaides), un pēdējais meitas favorīts - Justice. Vēl bija viena franču firma, bet tagad uz sitienu nevaru atcerēties:)

    AtbildētDzēst
  11. Starp citu, GAP tagad arī uz LV sūtot.

    AtbildētDzēst
  12. Un arī Old Navy, Banana Republic, Piperlime un Athleta arī sūtot uz LV, jo visi šie brendi ir zem viena jumta ar GAP. Vajadzēja man vakardien par šito "pabļaut", jo bija trakā Cyber Monday, kad ASV ir trakoti trakas atlaides:(

    AtbildētDzēst
  13. Manam meitam apgerbs ir parsvara no Next, Monsoon, Pumpkin Patch, H&M, ari lielveikalos pirkts. Man vinam maza gadu starpiba, tadel jaunakajai visai reti ko jaunu iegadajos. Pagaidam vina vel maza, ta ka neproteste, ka javalka masas 'vecas' drebes, bet, kas zina, ka bus velak..:) Apavus gan parasti iegadajos Clarks, jo uzskatu, ka tie berniem ir vajadzigi kvalitativi.

    AtbildētDzēst
  14. Gribu nedaudz pašokēties par bodiju, kas maksā 38 EUR un ir "sold out". Ne nu ok - eko un tā, bet 38 eur? Un izķerti?!?!

    AtbildētDzēst
  15. Ilze, bet ne visur tiem 38 euro ir taada veertiiba kaa mums.

    Kas attiecas uz mana Juniora skapi, tad esmu pilniigs un galiigs H&M fans! Apavus censhos pirkt kvalitatiivus un ziemas dreebes arii meegjinaasim (maneejam gan tikai otraa riktiigaa ziema tik buus). Bet tikko sevi piekjeeru pie domas, ka peedeejaas bikses - dzinsa, velveta ir manis shuutas, kas nebuut neizskataas savadaak kaa H&M un Lindex.

    Veel cienu Zara, Gap, Next un Lindex.

    Santa, uz Latviju var dabuut dajebko kas ir pieejams UK caur paarvadaataajiem vai cilveekiem kas ar to nodarbojas - sanaak tik un taa leetaak kaa LV, ar visu uzcenojumu.

    Iesaku ieveerteet taadu veikalu kaa TKmaxx ieksh UK.

    AtbildētDzēst
  16. Jā.. cenas "labas" Bet nu ja pelni 1000 ls dienā tad var atļauties...

    Es neteikšu ka piemēram LINDEX drēbītes ir nesmukākas... arī feinas, krāsainas, interesantas...

    Un runājot par drēbju iegādi... lielisks veids arī i ir ss.lv... It īpaši kad vajadzīgi mazi izmēri no 56-92.. tad drēbītes bērns tik ļoti nepaspēj novalkāt...

    AtbildētDzēst
  17. Aw, this wаs an exceptionally gоod post. Taking the
    time anԁ actual effort to create a toρ notch aгtіcle… but what can I say… I hеsitate a lοt and never seem to
    get nearly anything ԁone.

    Take a look at my blog ρost; myofascial pain dysfunction syndrome
    Feel free to visit my web site acupuncture london

    AtbildētDzēst