pirmdiena, 2011. gada 14. novembris

Mammu diena. Viena tēva stāsts.


Too many girls jeb Pārāk daudz meiteņu. Tieši tāds ir grāmatas nosaukums, kuru sarakstījis divu meitu tēvs, mākslinieks Jonty Lees. Stāsts ir par vīrieti, kurš ir noilgojies pēc savas - vīriešu mūzikas, futbola pārraidēm un vienatnes tualetē. Vienā no ilustrācijām autors sevi attēlojis, sēžot vannas istabā uz poda, kamēr aiz durvīm stāv trīs viņa dzīves dāmas - sieva un abas meitas, kuras piebāzušas degunus pie durvīm izsaucas: "Fūuuuuu!" Jonty uzsāk dzimumu cīņu, kas ietver visai sadzīviskas un humorīgas ainiņas, taču beigās viss beidzas ar kompromisu - kā jau tas ģimenē ierasts.

Tad lūk šīs dienas diskusija varētu būt par mammām, tētiem, kuru bērni pieder vienam vai otram dzimumam. Ar vienvārd' sakot, stāsts ir par tiem, kas ģimenē ir mazākumā. Man gan šajā ziņā cīņas nav, jo pirms gada piedzima Andrejs un spēku samērs izlīdzinājās, bet līdz tam pieļauju, ka dažkārt dzīvesbiedram nācās sakost zobus. Un ainiņa par tualeti arī šķiet pazīstama...


Kas mūsu ģimenē mainījies un kādus paradumus pārņemam viens no otra?

1. Kad sāku atteikties no gaļas, drīz vien manam paradumam sekoja arī dzīvesbiedrs, jo desas un pastētes nu bija deficīts.

2. Mūsu mājā ir vairāk spilvenu. Nezinu, vai tie būtu tik daudz tipiskā vecpuiša dzīvoklī, bet, manuprāt, spilvenu daudzums liecina par sievietes klātbūtni.

3. Kompjūterspēles. Juhūuu! Sāpīgais jautājums, ahileja papēdis... sauciet kā gribat. Šo paradumu esmu izskaudusi, tā vismaz man šķiet. Reiz gan pieķēru Māri divos naktī datorā rokot tranšejas.

4. Veidojot rakstu jautāju Mārim: "Kas tavā dzīvē mainījies?". Viņš pasmaida un saka: "Man vairs nav skapja. Personīgā teritorija ir tikai pagrabā." Jāpiekrīt! Bet mēs taču esam sievietes! Hmmm, arī bērnu skapī dominē meitas drēbes. Iespējams, ka metroseksuāļiem būtu, kas iebilstams, bet ne jau ĪSTAM vīrietim, kurš lieto Old Spice!

5. Mūzika mašīnas atskaņotājā. Lai kā es censtos, šo teritoriju nesanāk iekarot, jo pārsvarā tur ir vīriešu mūzika un bērnu CD. Esmu gan sev rezervējusi vienu vietiņu, kurā vienmēr skan franču 6o.desmitie.

6. Radio. Arī saistīts ar mūziku, bet vērts atzīmēt - mans iemīļotais Krievu radio (jā, tagad varat pasmieties, bet ar šo mūziku uzaugu) atrodas, teju saraksta beigās, pat aiz visām reģionālajām raidstacijām.

7. Vannas istaba. Piedodiet, te gan aizņemts! 5 šampūni pret 1 - manā labā. Par smaržām, sejas kopšanas līdzekļiem, matu eļļām un lakām nemaz nerunājot.

8. Grāmatas. Līdzvērtīgi, bet manas tomēr vairāk.

9. Sveces. Jocīgi, bet te galvenais ir dzīvesbiedrs. Viņš lej sveces, dedzina sveces un tās arī nopūš.

10. Istabas augi. Te, patiešām jāpasakas Mārim. Mūsu augi būtu pilnīgi beigti, ja ne viņa rūpīgās rokas. Vairāk esmu ziedu fans, bet ne istabas mūžzaļo augu kopēja.

11. Virtuves tehnika. Lai gan ar gatavošanu neesmu apsēsta, tehniku un dažādus brīnumus man patīk iegādāties. Māris jau pateicis NĒ virtuves kombainam, vafeļu pannai, maizīšu cepšanas iekārtei, stilīgai sulasspiedei. Taču pirms nedēļas slepeni iegādājos saldējuma karoti!

12. Koridoris. Pagaidiet, aiziešu saskaitīt savus un meitas apavu pārus. 11 pret 4 meiteņu labā!

Un tagad jūs! Ar nepacietību gaidu jautrus stāstus un situācijas iz dzīves!

7 komentāri:

  1. ĪSTAM vīrietim, kurš lieto Old Spice!Precīzi un bez jebkādiem apvainojumiem! akkk

    AtbildētDzēst
  2. Es arī esmu laimīga, ka puķu apliešanu ir uzņēmies vīrieitis mājās!! Arī par balkona puķu kastes aprūpēšanu, kaut gan sākumā rādīju visādas smukas bildītes, kā skaisti ziedošu vietu tur ierīkot.. man nekad nesanāk apliet. Ar šallītēm un cimdu pāriem tāpat kā apaviem, meitenes uzvar!! Manā mājā visgrūtāk apkarot vadiņus, visādi - mazi, lieli, īsi un gari. Slēpju aiz skapjiem un lieku kastēs, bet vienmēr uzrodas atkal jauni:)

    AtbildētDzēst
  3. smiekligi, bet tiesi vakard viirs noteica, ka laikam gimene pietrukst vel viens vajais dzimums, jo es spiedu ausis ciet un koncetrejos savas mandalas krasosanai kad 3 dazada vecuma virietisi koridoraa nepavisam klusi spleja hokeju!!!!

    runajot par prakstiskaam lietam, mans viirs sapno par savu atsevisku garderoobi :D un ir jau arii pamats.

    AtbildētDzēst
  4. Jauki lasīt sadzīviskās piezīmes. Mūsģimenē paralēli visam mīt suns. Visgrūtāk iet tieši viņam, jo jādala dzīvoklis ar divām sieviešu kārtas pārstāvēm un vīrieti (ar kuru izveidota veču fronte). Ik dienas suņa skatienā manu jautājumu - kad mēs reiz pārcelsimies uz plašākām telpām un personīgo pļavu, kurā izstaipīt kaulus un izrakties pēc sirds patikas. Tā kā dzīvojam pa divām mājām, vienā vairāk dominē vīrišķā enerģija, otrā - sievišķā.

    AtbildētDzēst
  5. Māzākumā vīrieši (p.s. gaidot 3. bērnu lūdzos tikai LŪDZU ne puiku:D), un tomēr ir 3 pret divi.
    No rakstītā, ja nebūtu vīra, man mājās nebūtu zaļo augu, es nevaru atcerēties par tām puķēm, man viss "atdod galus".
    Grāmatas ir visur, daudz un dikti, un ne manas....
    Koridorā pilns ar apaviem - bērnu. Kambarī pilns ar apavaiem, maniem:D es pat neņemšos skaitīt, jo man ir sistēma sezonālie apavi ārpusē, nesezonas ir kastēs, man ir daudz kastes mājās, kā nekā 3 bērni:D un Es, hihihi!
    skapi, pat vīra plauktos dzīvo Niklāva bikses:D nebija man citur kur tās nolikt! sorry, vīrs!
    Vannaistaba izskatās bērnu okupēta....es kosmētiku slēpju, jo citāDI TO IZSAIMNIEKO mana atvase.
    sveces dedzinu es, nopūšu es.
    virtuve ir mana zona:)(man labāk garšo ko es pagatavoju).

    AtbildētDzēst
  6. Ha ha ha. Cik gardi komentāri :) pirmdienas joku lapa :) paldies par jautrību!

    AtbildētDzēst
  7. Man jāsadzīvo ar 2 maziem un 1 lielu vīrieti. Secinājums - man mājā pieder tikai vannasistaba :) Tur nu veču lietām vietas vairs nav. Bet drēbes - visās malās un kaktos stāv maniem puišiem. Trakākais, ka viņus nekādi nevar pielauzt izmest kādu laukā vai atdot citiem - redz, noderēšot. Tad nu manējiem ir darba drēbes, izejamās un vēl sazin' kādas.. ko es ik pa laikam, pa kluso pašķiroju. Lielākajam puikam ar k-kāda mantu vākšana (3.-klasnieks) neko nedrīkstu izmest, ne saplīsušās mantas, ne nepilnos kāršu komplektus neko. Un atkal - pa kluso, lai nav puņķi un asaras izmetu lieko laukā. TV - "Ugunsgrēks" man "nespīd", jo tajā laikā rāda Simpsonus.. visi manējie skatās tos. Virtuvē saimniekojam kopā ar vīru.. - tā ka dažreiz nejūtos kā vienīgā sieviete mājās! Lai nu kā.. ar visām puiši lietām māja neizskatās pēc riktīga veču mājokļa, jo uzkopt un iekārtot nākas no man.. :)

    AtbildētDzēst