ceturtdiena, 2011. gada 3. novembris

Konkursa rezultāti.

Konkursa rezultāti sadarbībā ar random.org. Apsveicu Tevi, Evita Bilkina. Biļetes varēsi paņemt kafetērijā "Bonēra", Blaumaņa 12a no plkst 15.30.


Šodien Rīgā iegriezies Eltons Džons un man ir 2 stāvvietu biļetes uz viņa koncertu plkst. 19.30. Varat komentāru sadaļā pieteikties līdz plkst. 14.30. Tad random.org izlozēšu, kurš būs laimīgais. Ai, kā vēlētos iet, bet šoreiz gribu sagādāt prieku jums. Lai skaista diena!

35 komentāri:

  1. Hei! Super piedāvājums!
    Es gan sulīgi smiešos, ja vinnēšu, jo tad uz konci iešu kopā ar savu 2gadnieku, jo tieši šovakar mūsu tēta nav mājās! Bet kāpēc gan ne? ;)

    AtbildētDzēst
  2. aaaaaaaa, es gribuuuuuu :) Dance Marta (Marthada_)! Lai jauka dieniņāā!

    AtbildētDzēst
  3. Piesakos!!!!!!ĻOTI GRIBU!
    e.kalejs@gmail.com

    AtbildētDzēst
  4. Tiešām - kāpēc gan ne? ;-)
    Liene Balode

    AtbildētDzēst
  5. kas neriskee, tas nedzer shampanieti :)))
    Ilze no madebyid.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  6. Mmm... cik jauka iespēja! :)) Uz šo koncertu dotos ar lielāko prieku! :))

    AtbildētDzēst
  7. Nekad vel nebiju neko vinejusi loterijas, tomer tas nav iemesls nepiedalities!

    AtbildētDzēst
  8. Fantastiska iespēja! Ceru uz veiksmi!
    Krastiņa Ilze

    AtbildētDzēst
  9. Jāmēģina ;)
    Kristīne Dmitrijeva

    AtbildētDzēst
  10. Es būtu ļoti, ļoti, ļoti priecīga!

    Kristīne Robežniece

    AtbildētDzēst
  11. cerēšu gan!!!
    Anna Mālmane

    AtbildētDzēst
  12. Turu īkšķus!
    Linda Meistere

    AtbildētDzēst
  13. Juhū! Eltons man šovakar derētu! sancho73@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  14. Tiešām neatteiktos!
    Inga Orole

    AtbildētDzēst
  15. jou, jou. Lai saturas Eltons! Es naku- Inese Skiere.

    AtbildētDzēst
  16. Biļetes uz Eltonu būtu šīs dienas lielais prieciņš gan man, gan mana draugam, kas pašriez apgūst klavierspēli un spelē man vakaros Eltona piano dziesmas:)
    Gerda (grautina@gmail.com)

    AtbildētDzēst
  17. mēģinu es ar savu veiksmi :)
    Millere Santa

    AtbildētDzēst
  18. Jāpamēģina, ja nu laimējas?!
    Paldies par iespēju!

    AtbildētDzēst
  19. :) :) :)
    ~ r ~
    P.s. Vai šī būs mana laimīgā diena?!!!

    AtbildētDzēst
  20. Es pilnīgi noteikti piesakos ar visām četrām!

    AtbildētDzēst
  21. 60 gadīga dāma ļoti labprāt ietu uz E.Džonu!
    Ruta. ruteens@tvnet.lv

    AtbildētDzēst
  22. Atvainojiet emailiņš ir ruteens@tvnet.lv

    AtbildētDzēst
  23. Paldies dalībnieki! Konkurss noslēdzies. Pēc 5 min rezultāti.

    AtbildētDzēst
  24. Paldies par brīnišķīgo iespēju! :))

    AtbildētDzēst