piektdiena, 2011. gada 2. decembris

Kids Gazette online Nr.1





Labdien mīļie lasītāji! Esmu patīkami satraukta, ka beidzot tā diena ir klāt un pie jums nonāk pirmais Kids Gazette online žurnāls. Numura tēma ir Zaļais dzīvesveids, kas tapis sadarbībā ar dabai draudzīgo kustību Mammadaba, taču žurnālā ir arī daudz kas cits iedvesmojošs un noderīgs. Kids Gazette online esmu iecerējusi kā sezonālu izdevumu, tādēļ nākošo - Nr.2 pavasaris 2012 gaidiet jau pavisam drīz - martā. Liels paldies visiem, kas iesaistījās un bija klāt tapšanas procesā. Un, protams, paldies par iedvesmojošām lasītāju vēstulēm un komentāriem. Es no sirds pateicos ikvienam, kas lasa manu blogu, jo bez jums tas nebūtu iespējams! Lai laba lasīšana un uz tikšanos kaut kur Rīgas ielās!


42 komentāri:

  1. Congratulations! Looks great :) Pleased to see Rijada in there ( I will be sellig some of their products in my onlne shop :)

    AtbildētDzēst
  2. Fantastisks & sirsnīgs izdevums! Izstaro patiesu mīlestību un prieku! Paldies, Tev, Santa ;)

    AtbildētDzēst
  3. Super super, super. Lieliski pastrādāts!

    AtbildētDzēst
  4. mmm, burvīgi! :) paldies!

    AtbildētDzēst
  5. Super, super, supēēr! :)
    Apsveiciens!

    AtbildētDzēst
  6. No kurienes tev tik liela energija?...jo aiz si skaistá zurnála ir pavadítas tik daudz darba stundas...malacis!!! izdevums patiesam ir izdevies un ar katru reizi bus labáks un labáks:)

    AtbildētDzēst
  7. Ak,cik skaists,skaists,skaists darbiņš!Lieliskas komandas lieliskais garadarbs!Malači!Ar gaišām domām uz priekšu!

    P.S.Tik iedvesmota neesmu jutusies jau labu laiku.Tās bebuku stila bildes ir ģeniālas!:)

    AtbildētDzēst
  8. Appsveicu ar žurnāla iznākšanu! Ļoti jau tas ir burvīgs un iedvesmojošs!! :) :)

    Kristine

    AtbildētDzēst
  9. ļoti foršs, paldies!
    jau noskatīju pāris jaukas idejas. Varbūt nākamajā mazāk svešzemju zīmolu un vairāk savējo? Kas vainas, piemēram, RU(ar umlautu uz u) cepurēm?
    Es vienkārši par savējiem! :D
    vēlu tādu pacietību un izturību arī turpmāk!

    AtbildētDzēst
  10. Santa, man ļooooti, ļoooti patīk :) takš ceru, ka būs arī nākamais?!
    Sirsnīgi sveicieni un laba vēlējumi Tev, Tavai ģimenei un Jaunajam žurnālim!!!

    AtbildētDzēst
  11. apsveicu žurnāla dzimšanas dienā!

    Tiešām aizraujoši, interesanti, kvalitatīvi. Gaidīšu nākamo numuru :)

    AtbildētDzēst
  12. Uh... tikko izlasīju no vāka līdz vākam!
    Interesanti, aizraujoši un iedvesmojoši :)
    Paldies par tik interesanto žurnālu un es ar nepacietību jau gaidu nākamo!
    Lai veicas!

    AtbildētDzēst
  13. Apsveicu, Santa! Žurnāls ir brīnišķīgs!!!
    Lai iedvesma un izturība turpmākajiem darbiem!

    AtbildētDzēst
  14. Pa smuko Tev un tavai komandai izdevies:) Piekrītu arī teiktajam, ka lielāks LV dizainētu lietu atspoguļojums nu nekādi nekaitēs:) Man tiešām ļoti patika, gaidīšu nākamo nummuru!

    Keita&Baiba

    AtbildētDzēst
  15. Skaists un rūpīgs lolojums! Paldies! ;) Žurnālam noteikti jābūt pieejamam kaut kur bloga sāniņā, lai ik pa laikam var ielūkoties!

    AtbildētDzēst
  16. Vareni! Krāsains un briniskigi skaists, informativi bagats! Lai izdodas turpmākās ieceree

    AtbildētDzēst
  17. kolosāls žurnāls, hip hip urā, apsveicu!

    AtbildētDzēst
  18. Labs darbiņš, kas padarīts! Es šad&tad te ielūkojos, zināju arī par gaidāmo žurnālu, šovakar sepicāli pēc tā te ielūkojoes! Lielisks veikums! Viss pārdomāti, noderīgi un iedvesmojoši! Liels paldies par milzīgo darbu!!! Es arī jau gaidu nākamo numuru! Lai veiksmītes un jauks Adventes laiks Jums, Santa, un Jūsu mīļajiem!
    Ar cieņu, - Līga

    AtbildētDzēst
  19. Paldies.

    pirmoreiz rakstu komentāru, lai gan ielūkojos šeit regulāri.
    arī es jau biju sākusi gaidīt žurnālu, un beidzot arī sagaidiju. man ļoti, ļoti patika. īpašs paldies par interviju ar signi, jo četras sezonas ir viens no maniem favorītiem un jau ļoti sen gribējās uzzināt kaut ko vairāk par viņu.

    ieva

    AtbildētDzēst
  20. Super!!! Liels paldies, un lai ari turpmak viss izdodas!

    AtbildētDzēst
  21. Varu tikai pievienoties visiem iepriekšējiem komentētājiem - burvīgs žurnāls!! Manā gadījumā kā lielu plusu izjūtu arī to faktu, ka žurnāls ir digitālais, jo neLatvijā dzīvojot, reti tieku pie papīrpreses:) Liels Tev un Tavai radošajai komandai Paldies par šo žurnālu!

    AtbildētDzēst
  22. Paldies par iedvesmojošo, vizuāli pievilcīgo un saturiski aizraujošo žurnālu! Ļoti interesants un profesionāli veidots, tai pat laikā nezaudējot mīļumu :) Man ļoti patika, īpaši dzejolis ar zīmējumiem un intervija ar Signi. Enerģiju un tikpat foršas idejas nākotnei, Santa!

    AtbildētDzēst
  23. es apsveicu ar centiigo un apjomiigo darbinju, lai sveetki veel ilgi turpinaas:)

    AtbildētDzēst
  24. es neredzēju izlozes rezultātus laicīgi(((tik žēl((( bet žurnālu var nopirkt vai ir tikai on-lain versija?

    Diāna

    AtbildētDzēst
  25. Lielisks žurnāls!!!
    Esmu sajūsmā! Skaists, atraktīvs, mīļš!
    ļoti tādu gribētos paturēt rokās,palasīt un visu, visu izskatīt.
    Paldies!

    AtbildētDzēst
  26. Paldies liels no sirds! Varu apraudāties aiz prieka... Rīt būšu klāt ar jaunām ziņām, bet šodien aicinu jūs doties ārā, jo laiciņš ir burvīgs. Pati dodos virzienā Rīga - Smiltene, lai piedalītos lauku rakšanas darbos- gribu iekārtot vietu, kur mums visiem vasarā satikties pie lielā pusdienu galda.

    AtbildētDzēst
  27. Forši, ka žurnālā tiešām ikkarts var atrast kaut ko sev. Vismaz man tā šķiet. Es atradu:) Paldies, ļoti jauks izdevums, kuru ik pa brīdim pārlasīt. Gaidīšu nākamo! Lai viss izdodas,
    Elīna

    AtbildētDzēst
  28. Man ļoti patīk! Riktīg forš un ar izdomu paveikts darbiņš. Ar nepacietību gaidīšu nākamo izdevumu ;)

    AtbildētDzēst
  29. wow! fantastiski! es kā žurnāla redaktore tiešām novērtēju tevis padarīto. Santa, novēlu tev uzstādīt jaunus mērķus, atrast gudrākās motivācijas un augt, augt, augt!

    AtbildētDzēst
  30. Superīgs žurnāls! Goda vārds! Izlasīju no vāka līdz vākam un esmu sajūsmā! Paldies un tā turpināt! :)

    AtbildētDzēst
  31. Santiņ, pat vēl nesākot lasīt, no sirds APSVEICU!!! Ticu, ar nepacietību gaidīsim nākamos nr ;)
    Lai neaptrūkst radošu domu un ideju!
    Sveicu! Malacītis! Paldies!
    Sāku lasīt..:)

    AtbildētDzēst
  32. Brīnumskaisti! Un, ja kas, vēl foršāks (!!!), kā tie, uz kuriem pa laikam šeit linkus var atrast! Lai visu kārtīgi apskatītos un izlasītu, būs ko darīt vairākiem piegājieniem, bet pirmie rakstiņi, kur nevarēju atturēties un lasīju un apskatīju uzreiz, man bija "Decembra kalendārs" un zīmētais dzejolītis (ģeniāli!), un intervija ar Eviju Gruznu, un jā - arī ziemas prieku alfabēts. Ak jā, Nezinīša piedzīvojumu jauns izdevums rūķim jau tika pieteikts ...Un pretēji tam kā te kāds rakstīja, vietējo labumu klāsts žurnālā man likās patiešām bagātīgs. Santa, lai vēl daudz enerģijas Tev un Tavai komandai! Priekā!
    Esmeralda

    AtbildētDzēst
  33. Izlasīju un secināju, ka tev ar komandu ir izdevies radīt tieši tādu krāšņu, radošu un iedvesmojošu žurnālu, kuru es labprāt lasītu regulāri un drukātā formātā. Un vēl- tas noteikti piederētu pie manu krājamo žurnālu kategorijas, kurus pēc izlasīšanas gribas ielikt glītā kastē un atstāt mantojumā sev, bērniem un mazbērniem.Bravo!!!
    /Jolanta/

    AtbildētDzēst
  34. Paldies Jolanta! Jaaaaa.... Drukata žurnāla versija vēl kādu brīdi japagaida :)

    AtbildētDzēst
  35. ka to zhurnalu lasiit? Ar ugunslapsu nekas netiek atveeerts...

    AtbildētDzēst
  36. Tas man pārāk tehnisks jautājums :)

    AtbildētDzēst
  37. Perfekti, ar interesi izlasīju katru lapu. Gaidīšu nākano numuru.

    AtbildētDzēst
  38. Kad gaidāms nākamais nummurs?

    AtbildētDzēst
  39. I just discouvered your beautiful magazine. I really like it, eventhough I do not understand the text:)

    AtbildētDzēst