otrdiena, 2011. gada 8. novembris

Jo jo. / *Yo yo.


Dažkārt man šķiet, ka gribētu būt bērns tikai tādēļ, lai varētu Ziemassvētkos saņemt dāvanā kādu īpašu rotaļlietu. Piemēram šo - skaistākais Jo Jo, kādu man ir nācies redzēt! Ražotājs Playsam. Materiāls - koks.

Vai jums ir kāda rotaļlieta, kuru gribētu sev, nevis bērnam?

*Sometimes I think, that it would be great to be a kid again and receive a special gift for Christmas. For example this - the most beautiful Yo Yo I have ever seen in my life. Made by Playsam. Material - wood.

Is there a toy you would like to have for yourself and not for the kid?



6 komentāri:

  1. cik skaists JoJo!! tādu es arī vēlētos!

    AtbildētDzēst
  2. Bērnības sapnis, kuru cenšos velaizvien nomedīt arī savai meitiņai, ir Etch a sketch zīmēšanas rīks. :)

    AtbildētDzēst
  3. O - šī man tuva tēma:-) Man(nu teiksim ne man personīgi;-)) mājās ir vesela kolekcija ar yo-yo. Kādi padsmit vai pat 20-it. Un tam visam klāt viens ļoti virtuozs yo-yo spēlētājs. Teikšu godīgi - dažkārt ļoti krīt uz nerviem, bet tajā pašā laikā acis ieplešas par to viruozitāti, koordināciju un grāciju, ko ar savām rokām spēj paveikt viens, visādi citādi ne pats graciozākais, vīrieša cilvēks:-))
    Šie yo-yo ir tikai skaisti, ar tiem neko vairāk kā "augšā - lejā" panākt nevar(ierunājos kā profesionāle - hi hi). Bet smuki tiešām!

    AtbildētDzēst
  4. Man kā padomju laika bērnam nostaļģiskas atmiņas saistās ar tā laika rotaļlietām. Tik ļoti toreiz patika tā saucamās "ņevaļaškas" (lellītes, ko nevar apgāzt), "matrjoškas" (lellītes viena iekš otras), iegriežamie vilciņi. Attiecīgi iegādājos arī šīs mantiņas savam bērnam. Nemaz nebija tik viegli tādas kvalitatīvas atrast.

    AtbildētDzēst
  5. mans bernibas sapnis ir papira lelles, kuram stirpina klaat papira kleitas. lidzigu konceptu: divas koka lellites un daudzi mainaami terpini, iegadajos pag gadaa celojumaa :)
    taupu meitinai :) bet pati arii paspeleejos

    AtbildētDzēst