sestdiena, 2011. gada 19. novembris

Cetrutā ceļojuma diena. / *4th Day Paris.

Sveiki sestdienā! Ceru, valsts svētkus esat nosvinējuši godam un pateicoties jums Rīga starot staro, bet mēs bijām Disnejlendā.


Vai šo vietu varētu godam saukt par amerikāņu sapņu zemi?! Cerams, ka nē, jo galvenā dienas rezolūcija ir - naudas mašīna. Disnejlendā tu neko nevari dabūt par brīvu: nofotogrāfējies un sabučo Mikiju par 15 eiro; suvenīru veikalā pērc piespraudi, bet Tev neaizmirst piedāvāt akcijas Zvārgulīti; negribi stāvēt rindā - nopērc "quick pass" utt. Man ir dalītas jūtas par šo vietu, jo no vienas puses man prieks, ka meitai smaids līdz ausīm un, jāatzīst ka parks arī ļoti skaists, BET bez 150 eiro uz turieni var nemaz nebraukt! Ieeja mums izmaksāja 112 eiro, metro turp atpakaļ 14 eiro, popkorns Disneja traukā 9 eiro, salāti + sviestmaize + kakao 16 eiro, neiztrukstošais suvenīrs 12 eiro. Vienreiz esmu ar mieru, bet mīļie vecāki - ja jums ir prātīgāks veids kā iztērēt šo naudiņu - dariet tā! Neko nepalaidīsiet garām, un varu teikt, ka Maijiņa bija tkpat priecīga arī par Zinātnes centru, kas salīdzinoši maksāja 10 reizes lētāk. Bet lūk skaistie mirkļi pasaku valstī Disnejlendā!


Esam klāt!
Šī patiešām ir pasaku pils! Apbrīnojami skaista, sevišķi saulrietā.
Skats uz Disnejlendu no Alises torņa.
Parkā jau skan Ziemassvētku dziesmas un pašā vidū liela, liela egle.
Jaukākais brīdis, kad varēja pastāvēt blakus Mikijam.
Dienas noslēguma parāde, kad ielās izbrauc bērnu iecienītie multfilmu varoņi.








6 komentāri:

  1. Lieliskas fotogrāfijas! :) Es gan vēl nekad neesmu bijusi šajā "pasaku valstībā", bet ir tāda iecere reiz apskatīt Disnejlendu arī savām acīm! :)

    AtbildētDzēst
  2. klau, Santa, un kā ar karuseļiem? vai tos provējāt? vai ir daudzi, kas piemēroti arī maziem bērniem? es biju diktam sen un vairs lāgā neatceros, bet pēc pāris gadiņiem būs jāved arī sava atvasīte :)
    LAI JUMS IZDEVUŠĀS ATLIKUŠĀS DIENIŅAS UN GAIDAM JŪS MĀJĀS! :*

    AtbildētDzēst
  3. Ir visādi karuseļi, bet pārsvarā visi griež uz riņķi. Es pati vairāk par 2 nevarēju, jo man nav vestibilārais. Tiešām , godīgi sakot man patika pati pilsētiņa, bet ne karuseļi. Mazliet oldīgi :)

    AtbildētDzēst
  4. Vispaar man liekas Maijiņa apr maziņu, jo cik man atmiņa neviļ daudzas atrakscijas no 1,40cm. Bet tāS cenas mani nošokēja, ĀRPRĀC "kad es tur biju, tā nebija":D, es kā veca tante. sabildējos ar visiem disneja zvēriem pa labi, pa kreisi...bet nuuuuuuu tas bija tālai 1996. gads:D un ieeja par mani bija 13 franki. khe....šoks:D jo arī kā pusaudzei man tomēr tur patika visss....tikai ne karuseļi!

    AtbildētDzēst
  5. Bildes smukas! Tas arī viss, ko varu teikt:-)
    Neesmu tur bijusi un nemaz nesapņoju un nekad neesmu sapņojusi turp nokļūt. Un, lai cik jocīgi, pat bērni man nav to prasījuši. Laikam jūt manu attieksmi:-))
    Bet - man prieks par visiem, kam ir prieks!:-)

    AtbildētDzēst
  6. es pabiju tur paris gadus atpakal pieauguso draugu kompanijaa - tad gan izbaudijaam karuselus un ari fast track biletes... jo bez taam tur ir gruti. loti garas rindas un liels laika paterins.
    mans viedoklis - kvalitativi paest tur ir gruti un tas maksaa neadekvati. man saka spiest kajas un vajadzeja pirkt kedas, kas ari bija par loti neadekvaatu cenu. un galu galaa - varu piekrist - nenormals marketings. Domaju, ka savu bernu nevedisu atrak par 6 gadu vecumu, ja vedisu.
    Savukart mana draudzene bija USA disnejlenda, vina bija sajusmaa, jo tur ir tematiskaas diskoteekas, filmas, veselas pasaules, kas patik arii pieaugusajiem!

    AtbildētDzēst