ceturtdiena, 2011. gada 3. novembris

Atmiņas. / *Memories.


Vai atminaties, ko vilkāt mugurā 80. gados? Par savu garderobi, protams, varu spriest tikai pēc fotogrāfijām, taču noteikti atceros, ka nevarēju ciest adītas vilnas bikses, kuras padarīja mani par 4 cm pufīgāku, bet lielā cieņā bija sarkana samta kleita. Apskatot slaidi.lv (augstāk redzamā fotogrāfija), no 21. gadsimta mums ir iespēja pārcelties vismaz 20 gadus atpakaļ, un tuvplānā izpētīt katru vīli. Jauki!

*Do you remember, what was in your closet in the late 80s? About my own style, I can say only from pictures, but I definitely know that I hated knitted wool pants, which made me 4 cm bigger, but I really loved my red velvet dress. Browsing round slaidi.lv (photo above), from 21st century we return at least 20 years back and have a chance to have a closer look at each thread. Nice!


Savā Milk bērnu modes enciklopēdijā atradu zīmolu Dis une Couleur, kuri rudens/ziema 2011. gada kolekcijā pievērsušies 70. gadiem, izvēloties attiecīgo gadu griezumus, materiālus un krāsas. Mode atgriežas!

*In my Milk kids fashion encyclopedia, I found a brand Dis une Coleur, who have inspired from the 70s for their new autumn/winter 2011 collection, choosing similar cuts, materials and colors. Fashion comes back!







7 komentāri:

  1. Tieši vakar skatījos savus bērnības fotoalbumus un atcerējos katru apģērba gabalu - krāsu, faktūru, kaut arī bildes bija melnbaltas. Ak, saldie 80'. Mums jau Padomijas bērniem nebija lielas izvēles, bet mana mamma man šuva apģērbus no "Burdas" piegrieztnēm.

    AtbildētDzēst
  2. Oooo, no Burdas ir labās! Gribētu dabūt dažas vecās Burdas.

    AtbildētDzēst
  3. cik jauks raksts, mils paldies!

    AtbildētDzēst
  4. Paldies par slaidi.lv! Tas ir kaut kas labs!

    AtbildētDzēst
  5. Par Burdām - nesen atradu savu 90-to gadu sākuma Burdu kolekciju. Tiešām mode atgriežas un pat ļoti uzskatāmi.
    Par kaprona bantēm un zeķubiksēm, kas vienmēr bija tikai brūnas un sabruka(saucām par "brūklenēm")par mammas adītiem slēpošanas kostīmiem, kas apķērās ar sniega pikučiem - oi, par to varētu runāt un runāt. Tas man liek domāt par to - cik ātri laiks skrien un.... cik man daudz gadu:-))
    Paldies par mirkli atmiņām!:-)

    AtbildētDzēst
  6. fuij, es atceros gaishi zilaa kraasaa esoshas bumbierenes, es vēl b/d gāju un vienkārši ārdījos, ja man teica, ka tās būs jāvelk.
    citādi man patika manas drēbes, jo daudzas tika šūtas, gan no vecmāmiņas puses, gan no krustmātes puses. Atceros īpašu sajūsmu par rozā ziemas zābakiem ar telpiskām puķītēm, ko tētis atveda no ārzemēm, gāju 1. klasē:)

    AtbildētDzēst