ceturtdiena, 2011. gada 24. novembris

4. pietura Lāča dzīvē.


Kad biju Francijā, Evelīnas mamma atsūtīja fotogrāfiju, kur jaunā dāma redzama ar Ceļotāju. Ziniet, kāda bija mana pirmā doma? - filma Green Card (Zaļā karte), ar Žerāru Depardjē un Endiju Makdauelu galvenajās lomās, kur viņi izliekas par precētu pāri un savā Ņujorkas dzīvoklī fotogrāfējas uzburot ainiņas no alpiem, džungļiem utt. Te, savukārt mazā Evelīna pozē ragaviņās uz savas istabas sienu fona. Vai nav jauki? Ja arī jums rodas iedvesma šādas bildes uztaisīt - laipni aicināti! Pēcāk ielikšu blogā. Bet tagad atgriežamies pie Lāča...

ANKETA

1. Kur Tu sastapi lāci?
Ooo.. mīļo smaržīgo zemeņu lācīti man iedeva māsīca Dārta, kad ciemojās pie manis! Biju ļoti priecīga sastapt savu jauno draugu un steidzu viņam izrādīt savu istabu un spēļu mantas!

2. Ko jūs kopā darījāt?
Pirmo, lācim parādīju savu jauno mākoņu istabu, kurā mēs kopā spēlējāmies un lēkājām.. tiešām, gluži kā mākoņos! Vēlāk steidzu lācim nodemonstrēt tikko iegūtās, Latvijā ražotās ziemas ragaviņas, kuras man sagādāja mamma - lācītim ļoti patika! Lācis pie manis viesojās divas nedēļas, es tik ļoti viņu iemīļoju, ka vēlējos paņemt līdzi ceļojumā uz Ēģipti – mums abiem ļoti patika! Tur mēs spēlējāmies, sauļojāmies, peldējāmies..hmm.. lācis gan peldēties negāja.. tikai nevaru saprast kāpēc..?!

3.Kas viņam garšo?
Mans un tagad arī lācīša mīļākais ēdiens ir gardā brokastu omletīte!

Kadri no filmas Green Card



4 komentāri:

  1. Kur var iegādāties tik smukas Latvijā ražotas koka ragavinas?? :)

    AtbildētDzēst
  2. Skatos, ka jau pirms manis kāds ir pajautājis :).
    Mīļā Evelīnas mamma, lūdzu padalies ar ragaviņu info. Tieši šādas meklējam, kur lai nopērk?

    AtbildētDzēst
  3. Arī es esmu bezgala ieinteresēta par LV ražotām koka ragaviņām, lūdzu dalīšanos ziemas priekos. (:

    AtbildētDzēst
  4. Labdien!
    Paldies visiem ziemas prieku mīļotājiem par interesi, ļoti patīkami!!!:):)
    Šīs burvīgās ''Bērnu Dizaina Ragaviņas'' pavisam drīz (decembra vidū) varēs iegādāties Latvijas veikalos. Nākoš nedēļ plašāka informācija būs pieejama mājaslapā www.bernuragavas.lv (šobrīd šī mājaslapa top). Ja rodas vēl kādi jautājumi variet droši zvanīt man, Ievai (esmu viena no šī projekta autorēm) tel. +371 29911004.

    Lai labi slīd! :)

    AtbildētDzēst