trešdiena, 2011. gada 19. oktobris

Uzzīmē savu iemīļotāko ēdienu! / *Draw your favorite food!


Jau no bērnības vācu dažādas ēdienu receptes, bet nekad neesmu mēģinājusi tās ilustrēt. Interneta mājaslaplā  Kids Draw and Cook atrodamas receptes, kuras zīmējuši bērni. Manuprāt, lieliska nodarbe kādā ģimeniskā vakarā - sākumā zīmējam, bet pēc tam gatavojam. Noteikti izmēģināsim! Ja arī jūs saņematies šādam darbiņam, labprāt, šeit blogā publicētu jūsu bērnu zīmētas receptes! Lai salda trešdiena!

*Have been gathering different recipes since I was a kid, but have never thought of illustrating them. In a web page Kids Draw and Cook, one can find recipe illustrations by kids. I think it is a great idea for a family evening - in the beginning we draw, but then cook. We will definitely try! If you decide to do this, I'd be happy to share your kid recipe illustrations in my blog! Have a sweet Wednesday!




1 komentārs:

  1. tā kā mana meitiņa ir par jaunu, lai ko zīmētu un rakstītu, es pati viņai taisu recepšu grāmatu. Sāku to darīt, kad uzzināju, ka esmu stāvoklī. Laikam jau bija nojausmas, ka būs meitiņa un, ka viņai kādu dienu tā noderēs:)
    man ir blociņš, kur rakstu receptes, kuras taisu mūsu ģimenē. pie katras receptes pierakstu klāt īpašos notikumus, kurā šīs receptes gatavoju un klāt pielieku bildi ar mani vai manu vīru, kurā ir redzams šis ēdiens. tagad jau arī viņa ir šajās bildēs:) domāju, ka kādu dienu viņa to novērtēs:)

    AtbildētDzēst