sestdiena, 2011. gada 29. oktobris

Nedēļas nogale. / *Weekend.

Apmeklējot Riga Fashion Mood. / *Visiting Riga Fashion Mood.

Sākšu ar stāstu iz vakardienas... sēžu, gaidu Sock Box skati, bet man blakus uz krēsla rakstīts "Madara Mālmane". Apsēžas meitene un jautā: "Vai tu esi Santa Bindemane?", uz ko es viņai, protams, apstiprinoši atbildu. Vai ziniet, ko viņa saka tālāk? "Es lasu tavu blogu. Man ļoti patīk." Atnāku mājās, iegūglēju "Madara Mālmane" un izrādās, ka viņa ir Chrtistian Dior reklāmas seja. Nu re! Tieši tik vienkārši. Paldies Tev Madara! Un paldies arī Jānim Grīnbergam, kurš šonedēļ atsūtīja komplimentiem pilnu e-pastu, un paldies arī jums mīļie draugi, ka lasāt manus ikdienas ierakstus. Es to daru jums par prieku!


Mēneša žurnāli

Pastaiga ir viens no tiem retajiem žurnāliem, kuru lasu katru mēnesi, bet šoreiz arī es esmu pielikusi roku, lai padarītu žurnālu interesantāku. Proti, jaunajā numurā lasāma mana pirmā nopietnā intervija ar modes dizaineri Alessandro Sartori, kurš kopš augusta dzīvo Parīzē un reanimē LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) piederošo vīriešu modes zīmolu Berluti. Berluti valkājuši šādi tādi pasaulē zināmi ļaudis, kā Endijs Vorhols, Breds Pits, Roberts de Niro u.c.

Pagājušās nedēļas jaunatklājums ir žurnāls The gentlewoman. Minimālisms + laba gaume. Tā kā Narvesen kioskos pārsvarā piejams vienā eksemplārā, jāgaida pievedums un jācer, ka iedzīvosies mūsu lasītāju vidū.

Jaunākais numurs.


Kad pie kases stāvēju ar jauno Harper's Bazaar kolekcionāru numurs krievu valodā, dzīvesbiedrs par mani nosmīkņāja, jo domāja, ka esmu uzķērusies uz vārdu "kolekcionārs". Viņa bija taisnība, bet smīns neattaisnojās, jo saturs ir patiešām labs. Intervijas ar dažādiem pasaulē pazīstamiem dizaineriem lasu katru vakaru pirms gulētiešanas. Aizraujoši!

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- "dari pats" ideja. / *DIY idea.

- kaut kur redzēts. / *seen somewhere.

- kāpec neuztaisīt virtuvi no Lego? / *why not to have a kitchen made from Lego?

- patīk man šis ietērps. / *love this outfit.

- apkaklītes. / *collars.

Fotomateriāls: Oksana Sider.

5 komentāri:

  1. Man prieks, ka cilvēki kļuvuši atvērtāki un izsaka kompilmentus tieši tos pasakot. Lai arī man nav bērnu, es lasu Tavu blogu un man patīk.

    AtbildētDzēst
  2. aaaa, es ari pievienojos Tavam fanu pulkam un ari, kad satiksu aci pret aci nekautresos paust savas simpatijas :-) Starp citu, es jau esmu sperusi pirmos, netipisko latvietim, solus izsakot simpatijas aci pret aci. Parasti tie ir aktieri. Mana kolekcija ir Daudzins, Znotins, Abolins un makslinieks Laimis Racenajs. Ari Ingus Petersons zin, ka vins ir manas meitas favorits un skiet, ka savulaik ari Normundam Rutulim esmu teikusi labus vardus :-)

    AtbildētDzēst
  3. Ha hā... es ar esmu izteikusi komlimentus meitas vārdā Nikolajam Puzikovam un Laurim Reinikam, ok arī Emīlam Balcerim, tad dziesminiekam Yoav... vairāk neatceros. Gribu saņemties un Zaigai Gailei pateik ko labu.

    AtbildētDzēst
  4. Latvijā cilvēki ļoti reti izsaka komplimentus. Kāpēc neuzsmaidīt pārdevējai veikalā, cilvēkam uz ielas vai neizteikt atzinību par labi paveiktu darbu?
    Īstenībā, jūs abas ar Agnesi mani iedvesmojāt un es domāju par savu blogu :)
    Vēlot visu labāko,
    Madara M. :)

    AtbildētDzēst