piektdiena, 2011. gada 28. oktobris

Lāču tēta dziesmas.


Vai esat jau sākuši plānot, ko Ziemassvētkos likt dāvanu maisā? Es vēl nē, bet man ir labs variants, ko uzdavināt saviem jaunākajiem ģimenes locekļiem. Proti, nesen iznākusi komponista Kārļa Lāča un dzejnieka Kārļa Vērdiņa grāmata/CD Lāču tēta dziesmas. Kārļa & Kārļa sadarbība izrādījusies ļoti produktīva - tapuši 12 dzejoļi un 12 dziesmas, kas papildinātas ar Unas Taal ilustrācijām. Atzīmēšu, ka man kā vizuāli domājošam cilvēkam grāmata šķiet vienkārši burvīga un pirmais ko pamanīju bija tieši noformējums. Tātad, Una! - Tu esi mani uzrunājusi. Ceru, ka jums arī patiks!

Dziesmas iedziedājuši Aija Andrējeva, Artūrs Skarastiņš, Intars Busulis, Jolanta Strikaite un bērnu vokālais ansamblis Dzeguzīte.


Lai piedalītos konkursos, izteiktu viedokli un noklausītos dziesmu demo versijas apmeklējiet www.lacutetis.com.

Priecē, ka idejas autori padomājuši arī par labā vairošanu un akcijas Saulainas dienas ietvaros, 1 lats no katras nopirktās grāmatas tiks ziedots Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Ārkārtas gadījumu fonda atbalstam.


8 komentāri:

  1. Jautājums ne pa ķeksi, bet tas nekas - kad nāk klajā jaunais bloggeru krekliņš? :)
    Elizabete

    AtbildētDzēst
  2. Drīz mīļā. Mums ir Pasūtījums no Berlīnes Pop up shop veikala uz visiem 12 krekliņiem, tā ka drīz!

    AtbildētDzēst
  3. hmmmm, es parasti neesmu negativi kritiska. Bet biju pag gada uz Dzeguzites koncertu, kur jau skaneja dziesmas no si diska. Es biju soketa attieciba uz textiem. Vienai dziesmai doma bija aptuveni tada, ka tetis aiziet prom no majam un mamma nespej to pardzivot, protams. Vina raud un strada daudz, tad tetis atnak atpakal, bet aiziet otreiz un beigas aizgaja no majam ari, laikam treso reizi. Tad cita dziesma bija par teti, kurs mekle kaski, panem blaski un iet kautkur lauka izklaideties...nu aptuveni, nemeginu tagad citet, bet galveno domu izteikt. Loti gribetu dzirdet vel kadu kurs dzirdejis sis dziesmas, ceru, ka citiem pozitivas domas par so disku , jo es gribu pavilkties lidzi uz pozitivo un mainit savu attieksmi :-)

    AtbildētDzēst
  4. Šis ir kā melnais humoriņš... jānoklausās. Nevaru spriest kamēr neesmu dzirdējusi.

    AtbildētDzēst
  5. Mazliet nokavejies komentars, bet nevareju nociesties. Piekritu ieprieksejam Anonims komentaram. Pietika noklausities demo versijas, lai saprastu, ka saviem berniem noteikti neko tadu nepirksu. Kam viniem, atvainojiet, tada zlurga, ja ir pieejamas gan skaistas gramatas, gan skaisti CD. Lacutetis.com vizija postule, ka 'vienlaikus var pastavet vairakas patiesibas', iespejams, bet mums vinu 'patiesiba' nudien nav vajadziga... Uh, pasai izklausas skarbi uzrakstits, bet nu ir lietas, kas vienkarsi tracina...

    AtbildētDzēst
  6. Jā, es saprotu par ko runājat. Es ar izlaižu pēdējos gabalus, bet pirmais Maijai ļoti aizķēries. Varu piekrist arī par literāru LV valodu...

    AtbildētDzēst
  7. Piekritu par zimejumiem, un par muziku nenemos spriest. Viss skarbums mana iepriekseja komentara tika attiecinats tiesi uz tekstiem. Japrotas man skaidrak izteikties..:)

    AtbildētDzēst