piektdiena, 2011. gada 16. septembris

Šķūrējam ēdienu. / *Plow the food.


Nez' vai bieži jums nācies sastapties ar traukiem, kuri ēdienu pārvērš būvlaukumā?! Man nē! Tādēļ amizantie Construction Plate šķita uzjautrinoši, lai gan par praktisko pusi neesmu tik pārliecināta. Katrā gadījumā, mana lielā meita par šāda šķīvja iegūšanu būtu ļoti apmierināta, un iespējams ar ekskavātora palīdzību ēstu pat spinatus!

*Wonder if you have often dealt with plates, that turn food into building site?! Me not! That's why I found Construction Plates quite amusing, though I'm not very sure about the practical side. Anyway, my eldest daughter would like to have this plate, what's more - she might even start eating spinach!




Found via Little Miss Heirlooms

8 komentāri:

  1. hmm, ko tik neizdoma. es laikam neesmu sadu lietu piekriteja, jo uzskatu, ka jaed ir normali ka pieaugsie. skuret un buvet var smilsu laukuma vai celot, buvejot klucus.. bet nu katra gadijuma no razotaja puses, inovatiivi.

    AtbildētDzēst
  2. lieliski, ka ir izvēles iespējas. es zinu, ka ir bērni, kuriem ar ēšanu nav problēmas. taču zinu, ka ir māmiņas, kuras ļoti nopūlas, lai kaut ko savam bērnam iebarotu. bieži vien tas ir pēc kādām nopietnām slimībām un organismā notiekošajiem procesiem. tāpēc šādu šķīvi es dāvinātu tieši šādiem bērniem, kurus vajag ieinteresēt.

    AtbildētDzēst
  3. Es ši škīvi vairāk redzu kā palīglīdzekli iemācīties ēst ar divem galda piederumiem. Tas noteikti attīsta koordinaciju utt. Bērns sajūt, ka lietojot abas rokas/piederumus, var uzstumt ēdienu. Plus šķīvim ir tās apmalītes un ēkšējas barjeriņas pret ko atdruties. Mans puika (3 gadi), piemēram, bieži atmet ar roku dakšai vai karotei un ēd ar roku, jo nevar kārtīgi uzdabūt to visu uz dakšas karotes, jo noslīd pāri škīvja malai.
    Man liekas ļoti laba ideja!

    AtbildētDzēst
  4. mana vecmamma kapā otrādi apgrieztos, ja šito redzētu - Ar ēdienu nav nekāda spēlēšanās!!!!!
    bet laiki un tikumi mainās...

    AtbildētDzēst
  5. Āgenskalna meitenei - paldies par asprātību!!! :D

    AtbildētDzēst
  6. Man patīk. Un tieši tā iemesla dēl, ka esmu mamma bērnam, kurš bieži vien ir jāieinteresē, lai viņš normāli paēstu. Tas tiešām ir lieliski, ka ir izvēles iespējas.

    AtbildētDzēst
  7. Mans puika teica: "Wow! Super! Es tādu gribu!" Kaut viņam ir jau 6. Smaids bija dikti viltīgs šo ieraugot... ;)

    AtbildētDzēst
  8. Nice answer back in return of this issue with firm arguments and describing all about that.


    My website; click here

    AtbildētDzēst