ceturtdiena, 2011. gada 22. septembris

Lady Gaga stiliste Bea Akerlund rada drēbes bērniem. / *Stylist of Lady Gaga, Bea Akerlund creates clothes for kids.


Šodienai biju sagatavojusi citu ziņu, bet saņemot e-pastu no Mini Rodini, nevarēju atturēties publicēt bērnu modes industrijas patīkamos jaunumus. Proti - viens no zviedru veiksmīgākajiem bērnu modes zīmoliem Mini Rodini, sadarbībā ar slaveno stilisti Bea Akerlund (strādājusi ar Lady Gaga, Madonna, Rihanna u.c.) radījuši kapsulkolekciju ierobežotos daudzumos. Hmmm, cenas tādas pašas kā citiem Mini Rodini produktiem, taču ar pievienoto vērtību - ekskluzivitātes zīmogu. Bea dizainētie tērpi ir roķīgi, rotāti ar lentām, dominē piesātināta melnā krāsa un pozitīvas klaunu miroņgalvas.

Bea Akerlund ir stiliste, 2 bērnu māmiņa un modes ikona, kura nebaidās par sevi radīt dumpinieces iespaidu. Man patīk!

* Today I had prepared another post, but when I received an e-mail from Mini Rodini, couldn't resist spreading the hot news. So - one of the most successful Swedish children fashion brands Mini Rodini, in collaboration with renowned stylists Bea Akerlund (worked with Lady Gaga, Madonna, Rihanna, etc.) have released a capsule collection in limited quantities. Well, the price is the same as for other Mini Rodini products, but still with an added value - the stamp of exclusivity. Bea-designed costumes are rock 'n roll style, adorned with ribbons, a lot of black color and positive clown skulls.

Bea Akerlund is a stylist, has two kids and is a fashion icon, who is not afraid to be rebellious. I love it! 

Bea dvīņu meitas.







8 komentāri:

  1. Es vērtēju kritiskāk. Miroņgalvu fenomens plūc laurus ne tikai pieaugušo, bet nu jau arī stabili bērnu garderobē. Acīmredzot, patērētāji nesaprot to pievienoto informācijas lauku, ko šāds simbols nes sevi līdzi. Tas man liekas ļoti lēta šokēšanas kultūra - tā pat kā pati Lady Gaga vai Damien Hirst ar saviem darbiem.

    AtbildētDzēst
  2. Ja godīgi, es pirms gadiem 6 nopirku krekliņu ar miroņgalvu, bet uzvilku tik 2 reizes. Šī paša iemesla dēļ - pievienotā info. Bet manai meitai miroņgalvas iet uz Urrāaa, tāpat kā māsīcai Terēzei.

    AtbildētDzēst
  3. viss jau būtu skaisti, ja mēs aizdomātos, kādu informāciju mēs bērniem- viņu zemapziņai caur šiem simboliem nododam. es vērtēju ļoti kritiski - tieši priekš bērniem, pieaugušiem ar nobriedušu psihi - ok, bet bērniem... bērni un lady gaga ir divi nesavienojami jēdzieni

    AtbildētDzēst
  4. Diemžēl cilvēki pārsvarā nesaprot, ka te nav ne modes, nekā - tas ir mārketings. Un cilvēki uz to pavelkas.. Diemžēl.

    AtbildētDzēst
  5. Un tomēr... man liekas, ka tas ir vecāku uzdevums šad tad pakoriģēt lietas, kā bērni uztver apkārtējo pasauli un jēdzienus ar ko viņi paši personīgi nav tik tuvu saskārušies. Miroņgalva, kas ir nāves simbols ieģērbta klaunādā ir un paliek nāves simbols un kāpēc bērnam, kas ir nākotnes cilvēks kaut kas tāds būtu jāvelk?! No, no - manējais čabulis neko šitādu nedabūs. Tad jau labāk hello kity.

    AtbildētDzēst
  6. man par šo tēmu bija gara diskusija interneta forumā.
    es domaju diezgan vienkārši- ja es esmu ticigs cilvēks, kristietis, man nav vispār divu domu. es domaju cilvēkiem, kuriem raganas liekas labas, un velni smuki, garīgā pasaule ir sveša. nu paskatisimies uz to tā godīgi. un tas palielam arī ir tas,kas rada izvēli.

    AtbildētDzēst
  7. Pēdējam komentam tā 100% nevaru piekrist, jo, manuprāt, ļoti daudzi cilvēki (tajā skaitā arī es) sākotnēji nemz neaizdomājas par raganām, miroņgalvām utt un to simbolisko nozīmi. Piemēram, sanāk, ka Halovīns ir slikti, bet daudzi jau to uztver kā pozitīvus svētkus. Bet, protams, ja esat pārliecināti kristieši, tad cik esmu dzirdējusi ar Dena Brauna grāmatas nevar lasīt. Šis jautājums ir jūtīga tēma, jo tomēr ir ļoti personisks. Esmu par mīlestību un saticību - katrs velk ko grib, bet es "necepos" pat tad ja man ne visai pieņemami.Skatos tālāk, kas aiz drēbēm, bet ja nepatīk kas aiz drēbēm, tad nekontaktējos.

    AtbildētDzēst