otrdiena, 2011. gada 13. septembris

Ielu mode: 13. septembris. / *Street style: September 13.

Varbūt es neesmu izteikta modes tendenču ievērotāja, taču šoreiz Maijai mugurā rudens/ziemas sezonas 2 top aktualitātes - zvaigžņu apdruka + kažokāda (mākslīgā, protams).

*Usually I'm not a trend follower, but this time Maya is wearing two top autumn/winter things - star pattern + fur (not real, of course).





Krekliņš - Lindex

Veste - Stockmann

Kleita no pieaugušo skapja - New Yorker

Apavi - Crocs

Tattoo  - vietējais pārtikas veikals

*T-shirt - Lindex

Vest - Stockmann

Dress - New Yorker

Shoes - Crocs

Tattoo - local food market

4 komentāri:

  1. Njā, Ķīnā ražotās preces rullē!

    AtbildētDzēst
  2. :)) man auksti palika, es šodien tā pārsalu trencītī:D:D:D

    AtbildētDzēst
  3. forshi.... un aizdomaajos kaa mees beerniem izveelamies apgheerbu...es ljoti ceru, ka man sanaak nepārspīlēt ar savu nostāju, ka tikai parādu un atklāju un rosinu iztēli, arī dazhreiz ievēroju kkā modes tendences.... un tādi maziņi jau zin ko grib un ko nē...

    AtbildētDzēst
  4. Vakar un šodien ārā dikti silts pa dienu ;) vismaz mums.

    Nu jā, es pie tendencām speciāli nepiedomāju. Šajā gadījumā tā vienkārši sanāca. Zvaigžņu kleitu izmantoju fotosesijā un man iepatikās tās rotaļīgums. Maijai arī patīk, jo sieviešu nodaļā pirktais krekliņš viņai ir kā kleita.

    AtbildētDzēst