sestdiena, 2011. gada 10. septembris

1 gads. / *1 year.


Labrīt mani dārgie lasītāji, draugi un mamma (ja Tu lasi)! Šodien Kids Gazette svin savu pirmo dzimšanas dienu. Atminos, kā pirms gada, satraukuma pārņemta publicēju pirmo ziņu. Zināju, ka gribu izveidot blogu, kurā varu rakstīt par bērnu modi, dzīvesstilu un dizainu, taču šobrīd Kids Gazette ir vieta, kurā satiekos ar līdzīgi domājošām mammām, sievietēm, kā arī cilvēkiem ar kuriem esam uz "viena viļņa". Es no sirds pateicos jums visiem, katram kurš kaut reizi ielūkojies šajā blogā.

*Good morning my dear readers, friends and Mom (if reading)! Today Kids Gazette is celebrating its first Birthday. Remember, that a year ago, I had a pleasant thrill when writing the first blog post. I knew, that I wanted to write about kids fashion, lifestyle and design, but now Kids Gazette has turned into a place, where I can meet same way thinking moms, women and people who share similar idea of life. I thank you all, everybody who has visited this blog.

Filma Bridžitas Džounsas dienasgrāmata iedvesmoja mani pievērsties skaitļiem:
Bloga ierakstu skaits - 425
Ziņu sagatavošanai veltītais laiks - apmēram 730 stundas
Nosūtītie un saņemtie e-pasti - aptuveni 1170
Pozitīvo emociju skaits - neizmērojams!

Šodien aicinu jūs visus uz Bonēru, kur bērniem Balto nakšu ietvaros paredzēts pasākums - "Iepazīsti žurnālista profesiju". Labprāt ar Jums visiem iepazītos arī personīgi, tādēļ... ja ir vēlēšanās un iespēja noiet garām Blaumaņa 12 a - GAIDĪŠU CIEMOS. Ap 23.00 būs arī neliela kūka un papīra salūts.


Kāda kūka jums labāk garšo? Cielaviņa? Medus kūka? Jogurta tortes?


Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- var novecot arī tā. Vai . / *a nice way to get older or like THIS.

- Agnesīt, iedomājos par Tevi un Chancer vakara dekorācijām. / *Agnese, here I thought of you and Chancer evening decorations.

- vai es varētu padzīvot TE dažas dienas?  /*could I stay HERE for some days?

- dzīve. / *life.

- vīri melnā. / *men in black.

9 komentāri:

  1. mīļā Santa.
    PALDIES ka Tu esi.
    buča no mums būs vakarā.
    k&b&š

    AtbildētDzēst
  2. Mūsmājās ik rīts sākas ar brokastīm un Kids Gazette! :) Paldies par to!! Kā saka dzimšanas dienās - daudz laimes :) & lai arī turmāk izdodās un ne tas vien!

    AtbildētDzēst
  3. Patiesībā, super! Emuāru pasaulei ir savs šarms. Lai arī mans blogs ir tāda pļāpāšana par to, kas interesants un svarīgs man, tāpat esmu iepazinusi daudz fantastisku cilvēku, ko citādi neizdodtos satikt.
    Un vēl, arī manas dzīvās papas dzima septembrī!
    Hip, hip urrrā!

    AtbildētDzēst
  4. sirsnīgs sveiciens jubīlītī :D
    Tiešām neticami, ka gads jau apkārt...

    AtbildētDzēst
  5. Tavu blogu esmu atklajusi pavisam nesen, bet tas mani iedvesmo un parada daudz radosu, kreativu un galvenais noderigu lietu ne tikai prieks mazaa, bet ari prieks manis pasas.
    Biezi vien dazs labs ieteikums ir aizvedis talak pie lietas, ko tiesi taja bridi esmu meklejusi, tapec velos pateikt lielu paldies par Tavu ipaso skatijumu, redzejumu un iedvesmu.
    Veiksmi nakamajaa gadaa un notiekti klusu par si bloga patstavigo lasitaju! :)
    Daudz laimes!!!!

    AtbildētDzēst
  6. Paldies Meitenes! Jūsu vārdi dod spēku vairāk strādāt un būt labai mammai!

    AtbildētDzēst
  7. Milzumlieli sveicieni. Lai arī neesmu ne maman, ne īsti riktīga sieviete(man ir 19), ļoti patīk palasīt Tevis rakstīto un smelties iedvesmu).

    Sum no Zum.

    AtbildētDzēst
  8. sveicieni jubilejā!! novēlu vēl 30 gadus!

    AtbildētDzēst
  9. Vissirsnīgākie sveicieni! Daudz baltu dieniņu....

    AtbildētDzēst