ceturtdiena, 2011. gada 4. augusts

Uzmini pasaku! / *Guess a fairy-tale!

Man kā grāmatu un modernās mākslas fanam šīs ziņas sagatavošana bija īsts saldais ēdiens. Tātad, vienu dienu Māris man piespēlēja mākslinieka Christian Jackson plakātus un lika minēt - kāda pasaka slēpjas zem ilustrācijas?! Protams - es uzminēju lielāko daļu, taču tā bija patīkama 5 minūšu izklaide. Pamēģiniet arī Jūs! Cik attapīgs būsiet? Es neuzminēju trīs no plakātiem (4, 5 un 11).

*As I am a big fan of books and temporary art, writing this post was fun for me. So, one day Maris showed me posters by artist Christian Jackson, and I had to guess - which fairy-tale hides behind the illustration?! Of course, I knew mainly all of them, but it was 5 minutes of fun. Try it out yourself! How successful will you be? I didn't make three of the posters (4, 5 and 11).

Alise Brīnumzemē.

Zeltmate un trīs lāči.

Zeltmate.

Mērija Popinsa.

Oza zemes burvis.

Neglītais pīlēns.

Sniegbaltīte.

Robins Huds.

Princese uz zirņa.

Sarkangalvīte.

Trīs sivēntiņi.

Pinokio.

3 komentāri:

  1. Par cik uz un zem plakātiem ir atminējumi, man bija grūti nešpikot. Bet plakāti un to ideja super! :)

    AtbildētDzēst
  2. jaa man ar bija gruuti neizlasiit atmineejumu pirms domaashanas bet ideja kolosaala un man kaa plakaatu ljoti lielam cieniitaajam gribeetos dazhu labu sev... smuki

    AtbildētDzēst